loading...
گر پدر مرد تفنگ پدری هست هنوز
محسن محسنی بازدید : 152 جمعه 16 خرداد 1393 نظرات (3)








مسیح علی نژاد است دیگر ، سرسپرده نباشد چه کند ؟

خانم معصومه قمی معروف به"مسیح علی نژاد" ، کارمند دستگاه تبلیغاتی ملکه انگلستان که در ایام فتنه 88 با اکانت" oxford girl " در شبکه اجتماعی توییتر علیه امنیت و منافع ملی مردم کشورت فعالیت می کردی ، یادت می آید دوسال پیش را؟
زمانی که بر اثر عجز و درماندگی به سفارت امریکا برای گرفتن اقامت مراجعه کردی و چه شوربختانه تحقیرت کردند؟

یادت می آید که با بیچارگی و درماندگی در فیس بوکت عکس مچاله شده فرم سفارت خانه را انداختی و چه نوشتی؟
با بغض و عصبانیت نوشتی:" آقای ایالات متحده! سفارت خانه های حقیقی شما که تازه چشم در چشم هم می شویم برایم مرز دلهره و حقارت است تا چه رسد به سفارتخانه ی مجازیِ شما که آنجا دیگر چشمی هم در کار نیست...."

اما سرانجام خود را به حقارت سر سپردگی شان عادت دادی .. اپوزیسیون است دیگر ، سرسپرده نباشد چه کند ؟!
محسن محسنی بازدید : 122 جمعه 16 خرداد 1393 نظرات (0)



من نمی گویم ولی فقیه معصوم است!




اما ملتی که به امر خدا

به امر ولی فقیه اعتماد می کنند

خدا اجازه اشتباه به آن رهبر را نمی دهد

و به نوعی به او معصومیت می بخشد...

شهید چمران

محسن محسنی بازدید : 193 جمعه 16 خرداد 1393 نظرات (0)


قبل از تولدعلیرضا خواب دیده بود؛ یک نوزاد پسر،لای ملحفه پیچیده اند،می دهند بغلش و اسمش را علی اصغر احمدی روشنصدا می کنند...
علت گذاشتن اسم علی روی علیرضا همین بود...
علیرضا را دعوا نمی کرد. با حضور کمرنگی که داشت،نمی خواست خاطره بدی در ذهنش بماند.
وقتی بعد از چند روز-آخر شب-از سر کار می آمد،با وجود خستگی زیاد،با علیرضا شمشیربازی می کرد،کشتی می گرفت.علیرضا عاشق کشتی و شمشیربازی بود...
خیلی تأکید داشت علیرضا مشکلات زندگی را بچشد.زود بزرگ شود و روی پای خودش بایستد.
علیرضا از بچگی به من خیلی وابسته بود.یک سال و خورده ای بود،می خواستم در کلاس های کنکور شرکت کنم،نمی توانستم .از من جدا نمی شد.هر وقت تنهایش می گذاشتم دائم گریه می کرد.پیش مصطفی هم نمی ماند.
سه سالگی را که رد کرد،چون با پدرش بازی می کرد،وابستگی اش به مصطفی هم بیشتر شد.اواسط هفته که می شد،می دانست وقت آمدن باباست..دائم می گفت:"بابا کی میاد؟"
موقع آمدنش را تشخیص می داد. می گفتم:تو راهه..الان می رسه،بد قِلقی نمی کرد.
شخصیتی دارد علیرضا،مثل پدرش،تودار..خیلی تودار است!
خیلی کم سراغ پدرش را می گیرد...در حالی که من می دانم چقدر دلتنگــــــــــــــــــ است..........
ما قضیه شهادت پدرش را اصلاً رو نکرده بودیم. با یکی از علما مشورت کردیم.گفت به رویش نیاورید...در مراسم ختم مصطفی شرکتش ندهید.کم کم خودش در جمع خصوصی خانواده می فهمد....
از مربی مهدش شنیدیم که گفته بود:"پدر من شهید شده!"
روزی که آقا تشریف آورد.علیرضا برای اولین بار عکس های قاب گرفته و جمعیت را دید و پرسید:
"بابا مصطفی کو؟؟؟؟




محسن محسنی بازدید : 158 جمعه 16 خرداد 1393 نظرات (1)
چشمان هزاران شهید بر اعمال شما دوخته شده است
من که شــرمــنـــده چـــشـــمـــهــــایـــت هـــســـتـــم . . . . . هــمــیــن
محسن محسنی بازدید : 139 دوشنبه 05 خرداد 1393 نظرات (0)


عجیب! عجیب! عجیب!

برخورد پلیس آمریکا با رقص آرام مردم در واشنگتن رو ببینید.
بنای تاریخی جفرسون - نزدیك كنگره

بعد میگن چرا دولت ایران با این خوشحالهایی که اسم هپی ایران رو خودشون گذاشتن برخورد کرده!!!

لینک دانلود: ۲۰ مگابایت                                                        http://bit.ly/1gV35xh    


من نمیدونم چی بگم چرا؟ چون این آمریکاییا به نظر ما همه چیشون رقص هستو س.ک.س اما میبینید که واکنششو  چیه بعد ملتی که نابودی مملکت مارو میخوان از دستگیری رقصنده های هپی، میگم دستگیری نمیگم کتکاریا این مورد نظر باشه، ناراحت میشن شدید، خودتون میبیند برخورد کی بدتره کی بهتر به هر حال قبل از اینکه هر حرفی بزنیم و هر گفتاری رو تایید کنیم و هر فکری رو رد کمی فکر کنیم کمییییییییییییی

محسن محسنی بازدید : 133 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)
منطقه‌ی ما اسمش منطقه‌ی غرب آسیاست، نه منطقه‌ی خاورمیانه ...

✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩

"تعبیر خاور دور، خاور نزدیك، خاور میانه درست نیست. دور از كجا؟ از اروپا. نزدیك به كجا؟ به اروپا. یعنی مركز دنیا اروپاست؛ هر جائی كه از اروپا دورتر است، اسمش خاور دور است؛ هر جا نزدیك‌تر است، خاور نزدیك است؛ هر جا وسط است، خاورمیانه است!

این تعریفی است كه خود روپائی‌ها كردند؛ نه، ما این را قبول نداریم. آسیا یك قاره‌ای است؛ شرقی دارد، غربی دارد، وسطی دارد؛ ما در غرب آسیا قرار داریم. بنابراین منطقه‌ی ما اسمش منطقه‌ی غرب آسیاست، نه منطقه‌ی خاورمیانه."

✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩

(سخنان رهبر انقلاب؛ ۱۳۹۱/۰۵/۲۲)

محسن محسنی بازدید : 125 چهارشنبه 06 آذر 1392 نظرات (0)

هان ای عزیز دلبند؛
بشنو ز پدر نصیحتی چند...

ز این گفته، سعادت تو جویم
پس یاد بگیر هرچه گویم ...
محسن محسنی بازدید : 167 چهارشنبه 06 آذر 1392 نظرات (0)

طنز/ متن توافقنامه ایران و آمریکا، این‌بار در والیبال!
▱ ▰ ▱ ▰ ▱ ▰ ▱ ▰ ▱ ▰ ▱ ▰ ▱ ▰ ▱ ▰ ▱ ▰ ▱ ▰ ▱ ▰ ▱ ▰ ▱


برگزاری موفق اجلاس ژنو سه و توافق کولاک ایران و چند بعلاوه چند، که موجب شد به همه دور هم خوش بگذرد و توافق برد-برد بدجور تحقق پیدا کند، اخباری مبنی بر ادامه این روند در سایر حوزه‌ها هم شنیده می‌شود. کشور دوست و برادر آمریکا (استکبار جهانی سابق) اعلام کرده است که در نظر دارد با عنایت به توافق صورت گرفته در ژنو، یکسری توافق‌های دیگر هم با ایران داشته باشد چون توافق قبلی خیلی حال داده است.

وزارت خارجه ایالات متحده به نمایندگی از ملت همیشه در صحنه آمریکا (یانکی‌های سابق) پیشنهاد برگزاری یکسری مذاکره فی‏مابین پیرامون مسابقات والیبال را مطرح کرده است. این وزارت خارجه گفته که با توجه به شکست مفتضحانه تیم ملی والیبال آمریکا در برابر ایران موجی از خشم و ناراحتی مردم آمریکا را در برگرفته و آنها از دولتمردان خود خواسته‌اند تا با ایران به توافقی در این زمینه دست یابد. مردم آمریکا اعتقاد دارند که این باخت خاطره دوتای 98 را زنده کرد!

در همین راستا قرار است بسته پیشنهادی زیر از سوی آمریکا به ایران تحویل داده شود و ایران هم فرصت دارد در مدت زمانی اندک نظر مثبت خود را اعلام کند. متن بسته پیشنهادی مذکور بدین شرح است:

<<< تعهدات آمریکا >>>

کشور ابرقدرت بزرگ آمریکای کبیر بر اساس این توافق متعهد می‌شود زین پس در مسابقات والیبال ایران و آمریکا این اقدامات را انجام دهد:
محسن محسنی بازدید : 231 دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

شبکه "من و تو" که پیش از این به صورت غیر مستقیم و در قالب انتشار اخبار و برنامه هایی مثل "بفرمایید شام" مشروب خواری را ترویج می کرد این بار بی پرده، بینندگانش را به خوردن شراب تشویق کرد.


این شبکه در یکی از برنامه هایش به بهانه بیان خواص نوشیدنی ها به ترویج و تبلیغ آشکار مشروبات الکلی پرداخت و گفت: «محققان گفته اند اگر در طی روز یک لیوان شراب قرمز بخورید احتمالا در برابر سرطان و بیماری های قلبی و همچنین چربی خون ایمن می شوید!»

در حالی شبکه من و تو به نقل از محققان -که البته نامی از آنها و مرکز تحقیقی شان نبرد- تاثیر مثبت احتمالی برای مشروب خواری ذکر کرده است که به گواهی تحقیقات قطعی علمی، الکل بر همه بدن به ویژه دستگاه گوارش، زیان می رساند، فشار خون را بالا می برد، ضربان قلب را زیاد و تنفس را مشکل می کند. موجب بروز "گاستریت" که سبب خونریزی شدید معده است و هم باعث به وجود آمدن "سیروز" یا تشمع کبدی که خطر مرگ را به همراه دارد، می شود. الکل با بروز سل ارتباط زیادی دارد. آمار تلفات بیمارستان کوت شیکاگو، نشان می دهد که از 3422 نفری که به علت بیماری سل مرده اند، 49% شراب خوار افراطی و 34 % معتاد به الکل بوده اند. کمپانی های بیمه عمر می گویند که با تجربه دریافته ایم که عمر معتادان به الکل از 25 تا 35 سال کمتر است.

طبق آمارهای اخیر نشریه فرانسوی، الکل در فرانسه در هر 26 دقیقه یک نفر را می کشد و در سال 1962، 14194 نفر، تنها به جهت تشمع کبدی (سیروز)، که بیماری مبتلایان به الکل است، مرده اند. به این ارقام می توان مرگهایی را که به ظاهر عنوان های دیگری دارند، اما در واقع علت اصلی وقوعشان الکل است، افزود. مثلاً 80 درصد سرطان های مسری، 75 درصد حوادث رانندگی، 3 درصد حوادث کار بر اثر مصرف الکل پیش آمده اند.

امروزه معلوم شده است که الکل یک محرک مرکزی مغزی نیست بلکه تضعیف کننده (دپرسور) آن است و حتی با مقدار متوسط موجب تخریب شعور می شود. الکلیسم مزمن باعث "ایدیوپاتیک" می شود که یک نارسایی قلبی است و بیماران الکلی به تدریج بدان دچار می شوند، فشار وریدی گردن بالا می رود، کبد بزرگ می شود و کم کم آسیت و در پی آن خیز پاها بروز می کند، گاهی علت بروز این عارضه نقص متابولیسم و در واقع یک سوء تغذیه است که غالب بیماران الکلی بدان دچارند.

شبکه من و تو که تلاش می کرد غیر مستقیم فرهنگ غرب را به ایرانیان دیکته کند، اکنون با تغییر رویکرد، اهدافش را آشکارتر و با ملاحظه کمتری بیان می کند.

منبع: جام نیوز برگرفته شده از سایت گرداب

اما اجازه بدین چند تا شوخی هم کنیم: جدی جدی راست میگنا باعث تقویت میشه پریشب دیدین تو عروسی ... اون  ... چیکار میکرد وای وای یا پارسال یا جشن ... چمیدونم تو شهر ما که این قضیه ثابت شده است (خوشحال نشین تو شهر شما قضیه بدتره)که تقویت میکنه انرژی جوونا رو اما نیم ساعته هستا بعدش دیگه خدا بده برکت دیگه از همه چی تعطیل میشنا نمیدونم اینو واقعا نمیدونم (این جدیه) چجور مشروباتی که حتی در آنتالیا نیست حتی در خود فرانسه نیست حتی تو لندن نیست حتی تو آمریکا نیست حتی تو برلین نیست از بس جدیدن و برا اولین بار باید به خورد جوونای بدبخت ما بدن و جوونای بدبخت ما هم میخورنو خیال میکنن از فکرشون چند لحظه خلاص میشن آروم میشن بی خیال این دنیا میشن چی بگم کودوم کلاس یا حتی یه کاغذ در مورد اثرات سوء مشروبات الکی به دست جوونای ما رسیده کدوم بحث کارشناسانه ای شده رو این موضوع چه فقهی و شرعی چه علمی چرا متوسط نصرف مشروبات تو ایران بیشتر از ... ها؟ چرا میگین این آمار نادرسته؟ یه سر وایسین تو گلوگاه ... فلان چند تا تریلی که از... میادو بررسی کنید ببینید تو یخچالشون زیر ... بالای ... چقد میتونید تو یه روز بگیرین همین کارو تو یک ماه کنید یه عددی به دست میارین برا همون یه ماه که ب سالای برخی کشورا برابری میکنه خلاصه میگم ای مسئولان فرهنگی این جامعه تا جامعه مون و جوون خاممون تو این بی راهه ها نیافتاده مددی مددی

محسن محسنی بازدید : 277 دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
خبر رمزگشایی پهپاد جاسوسی آمریکا به دست سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های جهان داشت. سردار "امیرعلی حاجی‌زاده" فرمانده نیروی هوافضای سپاه جدیدترین اطلاعات به دست آمده از رمزگشایی پهپاد جاسوسی آمریکا (RQ170) را اعلام کرد. آغاز ساخت نسخه‌ای از پهپاد جاسوسی آمریکا بازتابی در رسانه‌های جهان داشت که بخشی از این بازتاب‌ها به شرح زیر است: شبکه "راشاتودی" روسیه در بازتاب این خبر به بخشی از سخنان سردار حاجی‌زاده اشاره کرد که خطاب به آمریکا اعلام کرده بود: «آمریکایی‌ها باید بدانند که ما تا چه اندازه در این هواپیما نفوذ کرده‌ایم. بقیه داخل ادامه مطلب
محسن محسنی بازدید : 253 دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 نظرات (1)

با نام و یاد خداوند منان، این خبرو هم میزارم که نگین همش طرفداری میکنی اما باور کنین میتونست ح .ق خیلی بهتر عمل کنه گمونم چشمش خورده به دخترا یادش اومده به قدیمای خانمش چمیدونم اما کسی که به اینجاها میرسه و آبروی خودشو نظام مقدس جمهوری اسلامی ایرانو میبره من یکی موندم چه فیلترایی برا استخدام این جور افراد و بهتر بگم همه در راه پیدا کردن به اد ارات دولتی مخصوصاً وزارت خارجه ست وزارت خارجه مسئول اشاعه فرهنگ ناب محمدی و صدور افکار امام کبیرمون حضرت امام خمینی (ره) و منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی رو داره و به مثابه وزارت فرهنگ در خارج میمونه اما با این کاراشون میخوان چیکار کنن خدا میدونه خدا رحمت کنه متکیو واقعا میگم یادش بخیر راستی یه مدتی بود برزیل هم داشت به ایران نزدیک می شد این قدر قز... بازی در بیارین تا ببینم دیگه کسی نگاهمون میکنه یا نه. واقعا با شنیدن این خبرا هیچی خبرو بخونین،

پلیس برزیل یک دیپلمات سفارت جمهوری اسلامی در برازیلیا را برای مدتی بازداشت و سپس بر اساس قوانین مصونیت قضایی آزاد کرد. این دیپلمات متهم به آزار جنسی چند دختر نوجوان در یک استخر مختلط شده بود. روزنامه «وال استریت ژورنال» در شماره روز چهارشنبه، ۳۰ فروردین‌ماه، خود گزارش داد که این دیپلمات ایرانی ۲۶ فروردین‌ماه، در حالی در یک استخر مختلط بازداشت شد که والدین تعدادی از دختران گرد وی جمع شده بودند؛

محسن محسنی بازدید : 266 پنجشنبه 24 فروردین 1391 نظرات (2)
عکس/حرکت جالب هبلاری و داووداوغلو!

کلینتون و داووداوغلو وزرای خارجه آمریکا و ترکیه در حاشیه اجلاس لیبی در ابوطبی.



یه مدتی سوزان گیر داده بود به ایرانی ها حالا این هیلاری گیر داده به ترکا، اما از این ورم نگاه کنیم خب من که با تمام وجود تحقیر شدم دیدید اوباما چه طوری سوت زد انگار داره سگشو که گیر داده به یه نفر و میخواد اون نفرو آزاد کنه سوت میزنه و اشاره میکنه و میگه بودو بیوووو و ول کن اون...رو بعد خداشاهده برید سرچ کنید و کامل بخونید خبرو مثل جت میاد یادتونه یفی کتای دفتری رو؟ مثل همون کیفو کتابش که زیر دستشه و سریع عین رعدوبرق میره جلو اربابش میگه جاان چی میگی بعدشم اوباما لطف کرده اجازه بشکنو دست با هیلاریو داده البته بد فکر نکنیدا زبونتون دستتونو گاااز بگیرین کی میگه به قول یه آقایی شما دارید تهمت زنا به ... میزنید نه ما که چیزی نگفتیم ما گفتیم اینا دارن قرآن میخونن اما الله اعلم، و حرف آخرم با برادر قدیم و همچنان جدیدما این حزب نامسلمون اعتدال اسلامی ترکیه و مخصوصا داوود اغلو جون خب داوود جون دیدی استقلال پرسپولیسی ما؟ کارمند فلان اداره ما ... بازیگر . بازیکن و آقا زاده و پسر آقا زاده ما همشون میرن آنتالیا اونم کجا هتل تایتانییییک خب برو اونجا دست بده خاتمی بازی در بیار بعدبزن زیرش کی به کیه تاریکیه اما نه برا خداها اونو نمیشه .لایمکن الفرارو من حکومتک.  راستی میتونی بری خردادیان و سولمازو اولمازو کوفتو زهرمارو ... ببینی یه دنسی هم براشون بری و یه نمره هم بگیری و یه ماچی هم حتی بدی به خردادیان بعد تو برنامه نکست پرشین استار میشه نکست ترکی ان استااااار خوبه بدیش کجاست؟؟؟؟؟
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • سلام هموطن

    آمار سایت
  • کل مطالب : 180
  • کل نظرات : 67
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 61
  • آی پی دیروز : 44
  • بازدید امروز : 232
  • باردید دیروز : 49
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 616
  • بازدید ماه : 973
  • بازدید سال : 2,384
  • بازدید کلی : 66,630