loading...
گر پدر مرد تفنگ پدری هست هنوز
محسن محسنی بازدید : 151 جمعه 16 خرداد 1393 نظرات (3)








مسیح علی نژاد است دیگر ، سرسپرده نباشد چه کند ؟

خانم معصومه قمی معروف به"مسیح علی نژاد" ، کارمند دستگاه تبلیغاتی ملکه انگلستان که در ایام فتنه 88 با اکانت" oxford girl " در شبکه اجتماعی توییتر علیه امنیت و منافع ملی مردم کشورت فعالیت می کردی ، یادت می آید دوسال پیش را؟
زمانی که بر اثر عجز و درماندگی به سفارت امریکا برای گرفتن اقامت مراجعه کردی و چه شوربختانه تحقیرت کردند؟

یادت می آید که با بیچارگی و درماندگی در فیس بوکت عکس مچاله شده فرم سفارت خانه را انداختی و چه نوشتی؟
با بغض و عصبانیت نوشتی:" آقای ایالات متحده! سفارت خانه های حقیقی شما که تازه چشم در چشم هم می شویم برایم مرز دلهره و حقارت است تا چه رسد به سفارتخانه ی مجازیِ شما که آنجا دیگر چشمی هم در کار نیست...."

اما سرانجام خود را به حقارت سر سپردگی شان عادت دادی .. اپوزیسیون است دیگر ، سرسپرده نباشد چه کند ؟!
محسن محسنی بازدید : 122 جمعه 16 خرداد 1393 نظرات (0)



من نمی گویم ولی فقیه معصوم است!




اما ملتی که به امر خدا

به امر ولی فقیه اعتماد می کنند

خدا اجازه اشتباه به آن رهبر را نمی دهد

و به نوعی به او معصومیت می بخشد...

شهید چمران

محسن محسنی بازدید : 195 دوشنبه 08 اسفند 1390 نظرات (2)
از تمام بینندگان این وبلاگ ممنون و متشکرم و همچنین از همه به خاطر نبودم در این چن مدت معذرت خواهی می کنم ان شاء الله در روزهای آتی با یک رویه جدید و طرحی نو و گروهی قدرتمندتر در خدمت شما هستیم.
محسن محسنی بازدید : 274 دوشنبه 12 دی 1390 نظرات (4)

دبیر کل پاسداران انقلاب مصر: از آیت الله خامنه ای الهام می گیریم

خیلى از افراد 'پاسداران انقلاب مصر' انقلاب اسلامى در ایران به رهبرى آیت الله خامنه اى، را الگو والهام بخش خود مى دانند و هدف خود را رویارویى با طرح صهیونیستى –آمریکایى مى خوانند.»



پایگاه اینترنتی شبکه العربیه شنبه 31 دسامبر (10دی) در خبری نوشت: «گروهى از جوانان مصرى صفحات فیس بوکى به راه انداخته اند که نامش را "پاسداران انقلاب مصر" گذاشته اند. آن ها در این صفحات پرچم مصر را با همان رنگ ها ولى به شکل و شمایل پرچم ایران درآورده اند و تصویرى از "آیت الله خامنه اى" را نیز در وسط آن گذاشته اند.»
"محمد الحضرى" دبیرکل "پاسداران انقلاب مصر" مى گوید: «ما بعد از انقلاب به فکر تاسیس این سپاه افتادیم. تاکنون بیش از 400 نفر عضو داریم که اعتقادات متفاوتى دارند. در بین این افراد شیعه و سنى و حتى مسیحى وجود دارد. در میان ما ملى گراى عرب و چپ و لیبرال نیز هست. ما براى مصر کار مى کنیم و مى خواهیم همه مردم مصر به ما ملحق شوند.»
وى گفت: «گروه "پاسداران انقلاب مصر" با جنبش هاى گوناگونى در داخل و خارج مصر در ارتباط است. نزدیک ترین این ها به ما "لبیک یا اقصى" و"همبستگى بین المللى براى شکست حصار غزه" مى باشند. ما البته با "سپاه پاسداران انقلاب اسلامى ایران" ارتباطى نداریم. اما شاید بتوان گفت همان گونه که آن ها براى دفاع از انقلاب تاسیس شده اند ما هم منظورى مشابه داریم. اگر واقعا بتوانیم ارزش و جایگاهى مشابه آنها داشته باشیم افتخار خواهیم کرد.»
"الحضرى" تاکید کرد: «هدف ما این است که تصمیم هاى مصرى از کاخ ریاست جمهورى مصر درآید نه از واشنگتن یا تل آویو. ما مى خواهیم مصر استقلال سیاسى، اقتصادى و نظامى داشته باشد.»
وى افزود: «جایگاه اصلى ما مبارزه با طرح صهیونیستى – امپریالیستى است ولى بعضى از رهبران عرب با این موضع مخالف اند و موفقیت ما را شکست پیروان آمریکا و اسرائیل مى دانند.»
دبیرکل "پاسداران انقلاب مصر" مى گوید: «ما به افشاى چهره ها و احزاب طرفدار غرب و اسرائیل خواهیم پرداخت. آنها پول مى گیرند که انقلاب ما را شکست دهند. اما اگر قرار باشد براى مبارزه اسلحه و پول تهیه کنیم همان کارى را که حسن نصرالله در لبنان کرد انجام خواهیم داد. ما مى گوییم باید جنبش هاى ضد امپریالیستى و ضد صهیونیستى حمایت شوند.»
وى "محمد حسنى مبارک" را مانع بزرگ حمایت از غزه و فلسطین ولبنان خواند و او را قویترین عنصر آمریکا و اسرائیل در جهان عرب برشمرد و افزود: «ما اکنون مى خواهیم در جهت عکس حرکت کنیم.»
به گفته "محمد الخضرى": «خیلى از افراد "پاسداران انقلاب مصر" انقلاب اسلامى در ایران به رهبرى آیت الله خامنه اى، را الگو والهام بخش خود مى دانند و هدف خود را رویارویى با طرح صهیونیستى – آمریکایى مى خوانند.»
دبیرکل "پاسداران انقلاب مصر" که در فیس بوک ترجیح داده ترکیب خاصى از دو پرچم ایران و مصر را بکار گیرد، مى گوید: «مى خواهیم بین مصر و ایران هم پیمانى سیاسى و اقتصادى و نظامى به وجود آید. این دو قدرت اگر در کنار هم باشند اسرائیل و دنبالچه هاى اسرائیل را به دریا مى اندازند.»
"محمد الخضرى" از اینکه اسرائیل و آمریکا نمى گذارند ایران و مصر با هم متحد شوند ابراز تاسف کرد و گفت: «مشترکات زیادى مى تواند دو کشور را به هم نزدیک کند.»
وى در مورد جنبش سلفى ها در مصر اظهار داشت: «این ها دنبال ثروت اند و عاشق نفاق در برابر حاکمیت مى باشند. آنها خودشان پیشقدم شدند و پیام فرستادند که مخالف روابط با اسرائیل نیستند، حال آنکه مردم مصر با این روابط مخالف اند.»

    محسن محسنی بازدید : 225 دوشنبه 12 دی 1390 نظرات (2)
    جمشیدی:
    9 دی روز بصیرت است
    گرگان - خبرگزاری مهر: معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: روز 9 دی روز تجدید میثاق با ولایت و روز بصیرت است که مردم وارد میدان شدند و دشمن را ادب کردند.

    به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا جمشیدی ظهر جمعه در جمع نمازگزاران گرگانی افزود: مشارکت 85 درصدی مردم در انتخابات 88 به کام دشمنان تلخ آمد و به همین علت سعی کردند پایه نظام را مخدوش کنند.

    وی اظهار داشت: اما هوشیاری مردم باعث شد نظام پایدار بماند و امروز سران فتنه جز مرگ چیزی را پیش روی خود نمی بینند.

    وی افزود: دشمن با جنگ سخت نتوانست به نتیجه برسد و انقلاب امام (ره) و شهدا را وادار به شکست کند و مجبور شد تاکتیک خود را تغییر دهد.

    جمشیدی افزود: دشمن پس از 8 سال دفاع مقدس به این نتیجه رسید که با جنگ سخت نمی تواند جلوی انقلاب را بگیرد و از سویی نیاز داشت برای جلوگیری از نفوذ انقلاب آن را متوقف کند، لذا جنگ نرم را طراحی کرد.

    وی اذعان داشت: برای اجرا کردن این طرح نیاز به عمالی در داحل و خارج کشور داشت، در داخل کشور با نشست های چندین ساله از سال 86 شخصیت موسوی را نزدیکترین فرد برای این کار دیدند.

    معاون استاندار گلستان ادامه داد: از سویی دشمن به امکانات نیز نیاز داشت و دو حزب مشارکت، مجاهدین انقلاب، بنیاد باران و خانه آزادی را در ایران برای براندازی فعال کرد.

    معاون سیاسی امنیتی استاندار اظهار داشت: دشمن باید دو کار مهم زمین گیری رهبر و ساقط  کردن نظام را انجام می داد و قصد داشتند که یک مدل جدید برای حکومت طراحی کنند.

    وی اظهار داشت: موضوع انتخابات موضوعی نیست که بتوانند آن را مخدوش کنند، زیرا ساز و کار انتخابات به گونه ایست که امکان تقلب در آن وجود ندارد.

    جمشیدی تاکید کرد: انتخابات مجلس مسئله اساسی و تعیین کننده است و به همین دلیل دشمن به پایه نظام پرداخت تا آن را مخدوش کند.

    وی یادآور شد: در یک نظام  دینی مرجع ما ولایت مطلقه فقیه است و سران فتنه با همت مردم و با تجدید میثاق و مشت های گره کرده، بصیرت و آگاهی ولایتمدارانه آنها به اهداف خود نرسیدند.

    محسن محسنی بازدید : 232 پنجشنبه 17 آذر 1390 نظرات (0)

    روزنامه تهران تایمز چاپ تهران در شماره امروز پنجشنبه خود به نقل از منابع آگاه نوشت: کارشناسانی از روسیه و چین از ایران خواسته اند تا لاشه هواپیمای جاسوسی آمریکا را از نزدیک ببینند.
    ایران هفته جاری اعلام کرد یک فروند هواپیمای بدون سرنشین و جاسوسی آمریکا از نوع "RQ-170" را در مرزهای شرقی سرنگون کرده و در اختیار خود گرفته است.
    رسانه های آمریکایی نیز گفته اند که این هواپیمای بدون سرنشین از طرف سازمان جاسوسی مرکزی آمریکا (سیا) در افغانستان در حال فعالیت بود.

    اين روزنامه از جمله رسانه های زیرمجموعه سازمان تبلیغات اسلامی است.

     

    محسن محسنی بازدید : 278 پنجشنبه 17 آذر 1390 نظرات (0)


     
    بازخوانی فرازهایی از فرمایشات رهبر انقلاب درباره دانشگاه و دانشجو:
    '16 آذر' متعلق به دانشجوى ضد آمریکاست‏
     
    .
    '16آذر' متعلق به دانشجوى ضد آمریکاست‏
    به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، ۱۶ آذر سالروز شهادت ۳ دانشجوی دانشگاه تهران در اعتراض به ورود نیکسون به دانشگاه و ضدیت با استکبار جهانی است از همین رو فرازهایی از فرمایشات مقام معظم رهبری درباره دانشگاه، دانشجو و اهمیت فعالیت سیاسی در دانشگاه‌ها به شرح زیر منتشر می‌شود:بقیه تو ادامه مطلبه
    محسن محسنی بازدید : 230 پنجشنبه 10 آذر 1390 نظرات (1)
    تهمينه ميلاني مي گويد :‌"‌ ما سياستمدار نيستيم و هيچ مشكلي در كار با يكديگر نداريم . در سينما خط كشي هاي عالم سياست معنا ندارد . "

    حضور يك سينماگر از ايران و يك چهره سينمايي از اسراييل در هيئت داوران چهل و دومين جشنواره بين المللي فيلم در شهر " گوآ "  هند توجه رسانه هاي هندي را به خود جلب كرده است.

    به گزارش عصر ايران نشريه " تايمز هند " با انتشار گزارشي در اين باره مي نويسد كه ايران و اسراييل دشمن يكديگرند و هم اكنون با كم سابقه ترين جنگ لفظي به رويارويي برخاسته اند اما در هيئت داوران بخش بين الملل جشنواره فيلم هند دو داور ايراني و اسراييلي حضور دارند.

    اين نشريه درادامه به نقل از تهمينه ميلاني كارگردان ايراني كه عضو هيئت داوران اين جشنواره است ، مي نويسد :‌"‌ ما سياستمدار نيستيم و هيچ مشكلي در كار با يكديگر نداريم . در سينما خط كشي هاي عالم سياست معنا ندارد . "

    وي مي افزايد :‌"‌ در واقع ما از يك كشور به كشور ديگر سفر مي كنيم و در تالار نمايش فيلم هاي بخش بين الملل فيلم هايي از كشورهاي مختلف را تماشا مي كنيم . ما در تصميم گيريهايمان درباره فيلم هاي مختلف در بخش بين الملل مرزهاي جغرافيايي را در نظر نمي گيريم."

    " دان ولمن " داور اسراييلي حاضر در جشنواره فيلم هند نيز در اين باره به تايمز هند مي گويد :‌"‌ اين واقعا مايه تاسف است كه در عصري زندگي مي كنيم كه با ترس دايمي از حمله كشورهاي رقيب مواجهيم . اين حمله ها و جنگ ها تصميماتي است كه مسوولان سياسي مي گيرند و ما جزئي از فرايند تصميم گيري درباره آنها نيستيم . فرزندان ما بايد در اين دنيا زندگي كنند . ما خوشحاليم كه لااقل مي توانيم در چنين جاهايي از ترس رهايي يابيم و سينما فرصتي براي همكاري ما باشد ."  
    درهيئت داوران بخش بين الملل جشنواره سينماي هند كه 5 عضو دارد داوراني ديگر از هند ، كره جنوبي و آمريكا حضور دارند.

    تهمینه خانوم سیاست مدار نیستی میگیم مسلمونم نیستی قبول داری ایرانی هستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نداری؟ ........

    محسن محسنی بازدید : 225 پنجشنبه 10 آذر 1390 نظرات (0)
    روزنامه تلخراف، چاپ هلند در گزارش کوتاهی نوشته است که این تصمیم در واکنش به تسخیر سفارت بریتانیا در تهران گرفته شده است.

    فرانسه سفیرش در ایران را فراخوانده است.

    به گزارش بی‌بی‌سی فارسی، سخنگوی وزارت امور خارجه فرانسه اعلام کرده است که سفیر این کشور در ایران، در واکنش به "زیرپا گذاشتن آشکار و غیرقابل‌پذیرش" قوانین بین‌المللی در ایران، فراخوانده می‌شود.

     پیش از این، دولت نروژ اعلام کرد که به علت نگرانی‌های امنیتی سفارت خود در تهران را تعطیل کرده است.

    شبکه ایرانیان هلند نیز خبر داد که سفیر هلند از تهران فراخوانده شده است.

    این موضوع را یوری روزنتال، وزیر خارجه هلند اعلام کرده است.

    روزنامه تلخراف، چاپ هلند در گزارش کوتاهی نوشته است که این تصمیم در واکنش به تسخیر سفارت بریتانیا در تهران گرفته شده است.

    در واکنش به تسخیر سفارت انگلیس در تهران در روز سه‌شنبه، آلمان نیز سفیر خود را از ایران فراخواند.

    وزیرخارجه بریتانیا اعلام کرد تمامی دیپلمات‌های این کشور ایران را ترک می‌کنند و سفارت ایران در لندن هم تعطیل خواهد شد.

    آلیستر برت، معاون وزارت امور خارجه بریتانیا در امور خاورمیانه، به بی‌بی‌سی فارسی گفت که "روابط ایران و بریتانیا هم‌اکنون در سطح پایینی است، ولی اگر اراده‌ای وجود داشته باشد، می‌تواند بهتر شود. در مذاکره همیشه باز است، ولی ایران وظیفه دارد امنیت دیپلمات‌ها در این کشور را تامین کند."

    خبرگزاری فارس نیز خبر داد که به دنبال اخراج دیپلمات‌های ایرانی از لندن، وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران تا ساعتی دیگر تمامی کارکنان سفارت انگلیس را از کشور اخراج خواهد کرد.

    رامین مهمان‌پرست، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران درخواست بریتانیا از دیپلمات‌های ایران در لندن برای ترک این کشور را اقدامی انفعالی و شتابزده ارزیابی کرده و گفته است که دولت ایران هم متقابلاً اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

    محسن محسنی بازدید : 195 پنجشنبه 10 آذر 1390 نظرات (0)
    محمدرسول نجاتی، محمدحسین میرحسینی، محمدمهدی خزعلی، محمدرضا عاشوری، ایمان عبدالله‌زاده، محمد رضایی، محمد خانلوزاده، علیرضا صبوری، محمدعلی کارگر، امین اردکانی و داریوش اکبری.


    فارس: 11 دانشجویی که در پی تجمع و تسخیر باغ قلهک توسط نیروی انتظامی بازداشت شده بودند، پس از 2 روز بازداشت، آزاد شدند.

    براساس این گزارش، دانشجویان دانشگاه‌های تهران روز سه‌شنبه 8 آذر در گرامیداشت اولین سالگرد شهادت دکتر مجید شهریاری و در اعتراض به سیاست‌های خصمانه رژیم سلطنتی انگلیس در مقابل سفارت انگلیس و باغ قلهک تجمع کرده و در ادامه این دو محل دیپلماتیک را به تصرف خود در آوردند.

    با توجه به حضور و برخورد شدید نیروی انتظامی و سعی برای خروج هرچه سریع‌تر دانشجویان از این 2 محل، نهایتاً دانشجویان از سفارت انگلیس و باغ قلهک خارج شدند.

    نیروی انتظامی در حین خروج دانشجویان از باغ قلهک اقدام به دستگیری ده‌ها نفر از دانشجویان دانشگاه‌های تهران کرد که این دانشجویان از شب سه‌شنبه در بازداشت به سر بردند و نهایتاً در ساعات پایانی شب گذشته آزاد شدند.

    اسامی 11 تن از این دانشجویان که اکثریت آنان از دانشگاه‌های علم‌و‌صنعت، صنعتی شریف و امام صادق(ع) هستند، به شرح ذیل است:

    محمدرسول نجاتی، محمدحسین میرحسینی، محمدمهدی خزعلی، محمدرضا عاشوری، ایمان عبدالله‌زاده، محمد رضایی، محمد خانلوزاده، علیرضا صبوری، محمدعلی کارگر، امین اردکانی و داریوش اکبری.

    براساس این گزارش، در تجمع روز سه‌شنبه دانشجویان مقابل سفارت انگلیس و باغ قلهک و درگیری با نیروی انتظامی، جمعی از دانشجویان نیز مصدوم شده‌اند.

    محسن محسنی بازدید : 221 پنجشنبه 10 آذر 1390 نظرات (0)
    در همين حال يك ديپلمات بريتانيايي به خبرگزاري رويترز در واشنگتن گفته است كه گمان نمي برد اسناد حساسي در جريان حمله روز گذشته به سفارت بريتانيا در تهران به سرقت رفته باشد.

    خبرگزاري رويترز به نقل از برخي منابع ديپلماتيك غربي مدعي شد كه دولت بريتانيا تمام كادر ديپلماتيك خود را از ايران خارج كرده است .

    به گزارش عصر ايران  ، رویترز در گزارشی به نقل از منابع دیپلماتیک غربی اعلام کرد که لندن تمام کارکنان دیپلماتیک خود را از ایران خارج کرده است.

    در همين حال يك ديپلمات بريتانيايي به خبرگزاري رويترز در واشنگتن گفته است كه گمان نمي برد اسناد حساسي در جريان حمله روز گذشته به سفارت بريتانيا در تهران به سرقت رفته باشد.

    روز گذشته صدها تن از دانشجويان بسيجي با تجمع در مقابل سفارت بريتانيا در تهران به سياست هاي لندن در قبال ايران اعتراض كردند كه در جريان اين تجمع اعتراضي تعدادي از تجمع كنندگان با بالا رفتن از ديوار سفارت وارد ساختمان شدند و به تخريب ساختمان و بيرون آوردن برخي اسناد و شكستن شيشه ها و پايين كشيدن پرچم انگليس از سر در سفارت پرداختند.

     همچنين عده اي از معترضان نيز در مقابل باغ قلهك تجمع كردند و با شكستن در اين محوطه ديپلماتيك وارد آن شده و پرچم بريتانيا را از سردر آن پايين كشيدند.

    دولت بريتانيا به شدت نسبت به اين حادثه واكنش نشان داده و آن را محكوم كرده است و همزمان وزارت امور خارجه ايران نيز با ابراز تاسف ، اين اقدام را حادثه اي غير قابل قبول خوانده و وعده برخورد با حمله كنندگان را داده است .

    همزمان "دیوید کامرون" نخست وزیر بريتانيا نيز روز گذشته  حمله به سفارت انگلیس در تهران را "عصبانی کننده و غیر قابل دفاع" توصیف کرد و از جمهوری اسلامی خواست تا کسانی را که مسئول این رویداد بودند را تحت تعقیب قرار دهند.

    کامرون در بیانیه خود گفته است: " حمله امروز به سفارت انگلیس در تهران عصبانی کننده و غیرقابل دفاع است. کوتاهی دولت ایران در دفاع از کارمندان انگلیسی و دارایی های آن شرم آور بود.
    این بیانیه اضافه کرد: دولت ایران باید این را تایید کند که کوتاهی در دفاع از کارمندان پیامدهای جدی به همراه داشت. ما طی روزها آتی اقدامات مقتضی را اتخاذ خواهیم کرد.

    "ویلیام هیگ" وزیر امور خارجه انگلیس نیز روز گذشته با تاييد گفتگوي تلفني خود با وزير خارجه ايران گفت كه حمله به سفارت بريتانيا در تهران عواقب جدي براي دولت ايران خواهد داشت.

    قرار است امروز در جلسه پارلمان بريتانيا در اين باره بحث و بررسي شود و كابينه بريتانيا در اين جلسه نمايندگان مجلس عوام را در جريان آخرين تصميمات خود در اين باره خواهد گذاشت.

    گفتني است مجلس شوراي اسلامي روز يكشنبه با تصويب كليات طرح كاهش روابط با بريتانيا به دولت جمهوري اسلامي ايران دو هفته مهلت داده است تا روابط با بريتانيا را به حد كاردار كاهش دهد.

    افزايش تنش در روابط ايران وبريتانيا در حالي صورت مي گيرد كه لندن يك ماه پيش و پس از ماه ها سفير جديدي را براي اداره كادر ديپلماتيك اين كشور در تهران به وزارت امور خارجه كشورمان معرفي كرده است.

    محسن محسنی بازدید : 249 پنجشنبه 10 آذر 1390 نظرات (0)
    آنچه در ارتباط با سفارت انگليس در تهران رخ داد اتفاقي غير قابل پيش بيني و در پي عصبانيت برخي از تظاهركنندگان از رويكرد دولت انگليس در قبال جمهوري اسلامي ايران بود.

    در پی وقایع روز 8 آذر در تهران که طی آن سفارت انگلیس و باغ قلهک به مدت چند ساعت به تصرف معترضین به سیاست های بریتانیا در آمد ، سخنگوي وزارت امور خارجه، با بيان اينكه ايران تعرض به اماكن ديپلماتيك را غيرقابل قبول مي داند تاكيد كرد: درخواست خروج ديپلمات‌ها از انگليس اقدامي انفعالي و شتاب‌زده است.مهمانپرست

    به گزارش عصرایران ، رامين مهمان پرست ـ سخنگوي وزارت امور خارجه - درباره امنيت سفارتخانه‌ها در تهران اظهار كرد: جمهوري اسلامي ايران با تاكيد بر تعهدات بين المللي خود هرگونه تعرض به ديپلمات‌ها و اماكن ديپلماتيك و اقدامات خلاف مقررات و قوانين بين المللي را غير قابل قبول مي داند.

    وي افزود: آنچه در ارتباط با سفارت انگليس در تهران رخ داد اتفاقي غير قابل پيش بيني و در پي عصبانيت برخي از تظاهركنندگان از رويكرد دولت انگليس در قبال جمهوري اسلامي ايران بود كه با هوشمندي و تدابير اتخاذ شده از آسيب ديدن ديپلمات‌ها جلوگيري شد و برخورد با متخلفين از سوي قوه قضائيه تحت بررسي و پيگيري است.

    سخنگوي وزارت خارجه همچنين درخواست دولت انگليس از ديپلمات‌هاي ايراني مبني بر ترك اين كشور را اقدامي انفعالي و شتابزده خواند و افزود: بديهي است دولت جمهوري اسلامي ايران متقابلا اقدامات لازم در اين خصوص را انجام خواهد داد و مسووليت حفاظت از اموال و اماكن ديپلماتيك جمهوري اسلامي ايران در لندن را متوجه دولت انگليس مي داند.

    محسن محسنی بازدید : 123 پنجشنبه 10 آذر 1390 نظرات (0)
    وزارت خارجه کشورمان در پایان تصریح کرد: بدیهی است از طریق مجاری قانونی و مبادی ذیربط موضوع مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

     
    عصرایران - وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه‌ای از وقایع امروز تهران ابراز تاسف کرد.تصرف سفارت انگلیس

      در پی تجمعات اعتراض آمیز در مقابل سفارت انگلیس و باغ قلهک در تهران که منحر به تصرف این دو مکان توسط معترضین شد وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در بیانیه ای از برخی "رفتارهای غیر قابل قبول معدودی از معترضین" -که علیرغم تلاش نیروی انتظامی و تقویت نیروهای حفاظت کننده از سفارت - صورت پذیرفت ، ابراز تاسف کرده و از مسئولین امر خواسته شده است تا اقدامات و بررسی های فوری و ضروری در این رابطه به عمل آورند.

    وزارت امور خارجه ضمن احترام به قوانین و مقررات بین المللی و با تاکید بر مصونیت اماکن دیپلماتیک ، بر تعهد دولت جمهوری اسلامی ایران به حفاظت و صیانت از اماکن و ماموران دیپلماتیک تاکید می نماید.

    وزارت خارجه کشورمان در پایان تصریح کرد: بدیهی است از طریق مجاری قانونی و مبادی ذیربط موضوع مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

    محسن محسنی بازدید : 157 پنجشنبه 10 آذر 1390 نظرات (0)
    تنش در اوج
    وزیرخارجه انگلیس گفت: ما این موضوع را به کاردار ایران اعلام کرده ایم. آنها فقط 48 ساعت وقت دارند خاک بریتانیا را ترک کنند.

     در پی افزایش تنش بین تهران و لندن ، وزیر امور خارجه انگلیس دستور تعطیلی کامل سفارت ایران در لندن را صادر کرد.سفارت ایران
    به گزارش عصرایران ، ویلیام هیگ گفت: ما این موضوع را به کاردار ایران اعلام کرده ایم. آنها فقط 48 ساعت وقت دارند خاک بریتانیا را ترک کنند.

    در همین حال خبرگزاری فارس نوشت که وزارت خارجه ایران نیز همه دیپلمات های انگلیسی را از ایران اخراج کرد.
    خبرگزاري رويترز صبح امروز گزارش داده بود كه دولت بريتانيا تمام كادر ديپلماتيك خود را از ايران خارج كرده است .

     وزیر خارجه انگلیس نیز در این باره اعلام داشت که همه دیپلمات های انگلیسی از ایران بیرون رفته اند.

    در پی تصرف چند ساعته سفارت انگلیس در تهران و باغ قلهک - که اقامتگاه دیپلمات های انگلیسی است - تنش در روابط فیمابین به اوج رسید.

    انگلیس هفته گذشته با تحریم بانک مرکزی ایران ، شیب تیرگی در روابط را تشدید کرد و این بحران با تصرف سفارت انگلیس در تهران تقویت شد و به خروج همه دیپلمات های دو کشور از پایتخت های همدیگر انجامید.

    محسن محسنی بازدید : 244 پنجشنبه 10 آذر 1390 نظرات (1)

    سلام به همه حتی شما دوست عزییز

    دیروز داشتم از دانشگاه بر می گشتم یه کم شکمم غاروغور می کرد رسیدم طرفای خونه، طرفای خونه یه بنده خداییه مغازه داره خیلی کارش درسته اسمش حمیده ما بهش میگیم آقا حمید(بقیه تو ادامه مطالب)

    محسن محسنی بازدید : 181 دوشنبه 28 شهریور 1390 نظرات (3)
    دوستاران ائمه بزرگوار:

    در محکومیت حتک حرمت اخیر عده ای بی ریشه و بی فرهنگ،

    با هم دعا می کنیم برای نابودی این افراد

    تا کور شود چشمانی که نتواند ببیند این همه عظمت بزرگواران را ...

    آقاجان !!! جانمان فدای راهتان ....

    السلام علیک یا علی النقی الهادی ...

    .
    محسن محسنی بازدید : 185 دوشنبه 28 شهریور 1390 نظرات (0)

    یا رب! یا رب! یا رب!

    مراسم خاكسپاری دكتر شریعتی - ابراهیم یزدی، احسان شریعتی و صادق قطب زاده

     

    «حمد و سپاس خدایی را سزاست که تیر حتمی قضایش را هیچ سپری نمی‌شکند و لطف و محبت و هدایتش را هیچ مانعی باز نمی‌دارد و هیچ آفریده‌ای به پای شباهت مخلوقات او نمی‌رسد.

    …جهل و نادانی من و عصیان و گستاخی من، تو را باز نداشت از اینکه راهنمایی‌ام کنی به سوی صراط قربتت و موفقم گردانی به آنچه رضا و خشنودی توست.

    پس

    هرگاه که تو را خواندم، پاسخم گفتی؛

    هرچه از تو خواستم، عنایتم فرمودی؛

    هرگاه اطاعتت کردم، قدردانی و تشکر کردی؛

    و هر زمان که شکرت را بر جا آوردم، بر نعمتهایم افزودی؛

    و اینها همه چیست؟

    جز نعمت تمام و کمال و احسان بی‌پایان تو!؟

    … من کدام یک از نعمت‌های تو را می‌توانم بشمارم یا حتی به یاد آورم و به خاطر بسپارم؟

    … خدایا! الطاف خفیه‌ات و مهربانی‌های پنهانی‌ات بیشتر و پیشتر از نعمتهای آشکار توست.

    …خدایا ! من را آزرمناک خویش قرار ده آن‌سان که انگار می‌بینمت.

    من را آنگونه حیامند کن که گویی حضور عزیزت را احساس می‌کنم.

    خدایا!

    من را با تقوای خودت سعادتمند گردان

    و با مرکب نافرمانی‌ات به وادی شقاوت و بدبختی‌ام مکشان.

    در قضایت خیرم را بخواه

    و قدرت برکاتت را بر من فروریز تا آنجا که تاخیر را در تعجیل‌های تو و تعجیل را در تاخیرهای تو نپسندم.

    آنچه را که پیش می‌اندازی دلم هوای تاخیرش را نکند

    و آنچه را که بازپس می‌نهی من را به شکوه و گلایه نکشاند.

    …پروردگار من!

    … من را از هول و هراس‌های دنیا و غم و اندوه‌های آخرت، رهایی ببخش

    و من را از شر آنان که در زمین ستم می‌کنند در امان بدار.

    …خدایا!

    به که واگذارم می‌کنی؟

    به سوی که می‌فرستی‌ام؟

    به سوی آشنایان و نزدیکان؟ تا از من ببرند و روی بگردانند؛

    یا به سوی غریبان و غریبه‌گان تا گره در ابرو بیافکنند و مرا از خویش برانند؟

    یا به سوی آنان که ضعف مرا می‌خواهند و خواری‌ام را طلب می‌کنند؟

    … من به سوی دیگران دست دراز کنم؟ در حالی که خدای من تویی و تویی کارساز و زمامدار من.

    …ای توشه و توان سختی‌هایم!

    ای همدم تنهایی‌هایم!

    ای فریادرس غم‌ها و غصه‌هایم!

    ای ولی نعمت‌هایم‌!

    …ای پشت و پناهم در هجوم بی‌رحم مشکلات!

    ای مونس و مامن و یاورم در کنج عزلت و تنهایی و بی‌کسی! ای تنها امید و پناهگاهم در محاصره اندوه و غربت و خستگی! ای کسی که هر چه دارم از توست و از کرامت بی‌انتهای تو!

    …تو پناهگاه منی؛

    تو کهف منی؛

    تو مامن منی؛

    وقتی که راه‌ها و مذهب‌ها با همه فراخی‌شان مرا به عجز می‌کشانند و زمین با همه وسعتش، بر من تنگی می‌کند، و…

    …اگر نبود رحمت تو، بی‌تردید من از هلاک‌شدگان بودم

    و اگر نبود محبت تو، بی‌شک سقوط و نابودی تنها پیش‌روی من می‌شد.

    …ای زنده!

    ای معنای حیات؛ زمانی که هیچ زنده‌ای در وجود نبوده است.

    …ای آنکه:

    با خوبی و احسانش خود را به من نشان داد

    و من با بدی‌ها و عصیانم، در مقابلش ظاهر شدم.

    …ای آنکه:

    در بیماری خواندمش و شفایم داد؛

    در جهل خواندمش و شناختم عنایت کرد؛

    در تنهایی صدایش کردم و جمعیتم بخشید؛

    در غربت طلبیدمش و به وطن بازم گرداند؛

    در فقر خواستمش و غنایم بخشید؛

    …من آنم که بدی کردم من آنم که گناه کردم

    من آنم که به بدی همت گماشتم

    من آنم که در جهالت غوطه‌ور شدم

    من آنم که غفلت کردم

    من آنم که پیمان بستم و شکستم

    من آنم که بدعهدی کردم …

    و … اکنون بازگشته‌ام.

    بازآمده‌ام با کوله‌باری از گناه و اقرار به گناه.

    پس تو در گذر ای خدای من!

    ببخش ای آنکه گناه بندگان به او زیان نمی‌رساند

    ای آنکه از طاعت خلایق بی‌نیاز است و با یاری و پشتیبانی و رحمتش مردمان را به انجام کارهای خوب توفیق می‌دهد.

    …معبود من!

    اینک من پیش روی توام و در میان دست‌های تو.

    آقای من!

    بال گسترده و پرشکسته و خوار و دلتنگ و حقیر.

    نه عذری دارم که بیاورم نه توانی که یاری بطلبم،

    نه ریسمانی که بدان بیاویزم

    و نه دلیل و برهانی که بدان متوسل شوم.

    چه می‌توانم بکنم؟ وقتی که این کوله‌بار زشتی و گناه با من است!؟

    انکار!؟

    چگونه و از کجا ممکن است و چه نفعی دارد وقتی که همه اعضاء و جوارحم، به آنچه کرده‌ام گواهی می‌دهند؟

    …خدای من!

    خواندمت، پاسخم گفتی؛

    از تو خواستم، عطایم کردی؛

    به سوی تو آمدم، آغوش رحمت گشودی؛

    به تو تکیه کردم، نجاتم دادی؛

    به تو پناه آوردم، کفایتم کردی؛

    خدایا!

    از خیمه‌گاه رحمتت بیرونمان نکن.

    از آستان مهرت نومیدمان مساز.

    آرزوها و انتظارهایمان را به حرمان مکشان.

    از درگاه خویشت ما را مران.

    …ای خدای مهربان!

    بر من روزی حلالت را وسعت ببخش

    و جسم و دینم را سلامت بدار

    و خوف و وحشتم را به آرامش و امنیت مبدل کن

    و از آتش جهنم رهایم ساز.

    …خدای من!

    اگر آنچه از تو خواسته‌ام، عنایت فرمایی، محرومیت از غیر از آن، زیان ندارد

    و اگر عطا نکنی هرچه عطا جز آن منفعت ندارد.

    یا رب! یا رب! یا رب!

    …خدای من!

    این منم و پستی و فرومایگی‌ام

    و این تویی با بزرگی و کرامتت

    از من این می‌سزد و از تو آن …

    …چگونه ممکن است به ورطه نومیدی بیفتم در حالی که تو مهربان و صمیمی جویای حال منی.

    …خدای من!

    تو چقدر با من مهربانی با این جهالت عظیمی که من بدان مبتلایم!

    تو چقدر درگذرنده و بخشنده‌ای با این همه کار بد که من می‌کنم و این همه زشتی کردار که من دارم.

    …خدای من!

    تو چقدر به من نزدیکی با این همه فاصله‌ای که من از تو گرفته‌ام.

    …تو که این قدر دلسوز منی! …

    …خدایا تو کی نبودی که بودنت دلیل بخواهد؟

    تو کی غایب بوده‌ای که حضورت نشانه بخواهد؟

    تو کی پنهان بوده‌ای که ظهورت محتاج آیه باشد؟

    …کور باد چشمی که تو را ناظر خویش نبیند.

    کور باد نگاهی که دیده‌بانی نگاه تو را درنیابد.

    بسته باد پنجره‌ای که رو به آفتاب ظهور تو گشوده نشود.

    و زیانکار باد سودای بنده‌ای که از عشق تو نصیب ندارد.

    …خدای من!

    مرا از سیطره ذلتبار نفس نجات ده و پیش از آنکه خاک گور، بر اندامم بنشیند از شک و شرک، رهایی‌ام بخش.

    …خدای من!

    چگونه ناامید باشم، در حالی که تو امید منی!

    چگونه سستی بگیرم، چگونه خواری پذیرم که تو تکیه‌گاه منی!

    ای آنکه با کمال زیبایی و نورانیت خویش، آنچنان تجلی کرده‌ای که عظمتت بر تمامی ما سایه افکنده….

    یا رب! یا رب! یا رب!».

    محسن محسنی بازدید : 176 دوشنبه 28 شهریور 1390 نظرات (0)
    رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس گفت: وقتی افراد نالایق سر کار هستند و افراد مسئله‌داری که از دفتر رئیس‌جمهور حمایت می‌شوند و شخص مشایی از آنها حمایت کرده و شخص احمدی‌نژاد با این کارها موافقت می‌کند، اینها به طور طبیعی سیستم را مستعد فساد می‌کنند.
    خبرگزاری فارس: توكلی: حمایت مشایی از افراد نالایق سیستم بانكی را مستعد فساد كرد
    به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، احمد توکلی نماینده مردم تهران و رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی ظهر امروز یکشنبه با حضور در جمع خبرنگاران طی سخنانی با اشاره به پرونده اختلاس 3 هزار میلیاردی گفت: این اختلاس یک رسوایی غیر‌قابل تحمل است و در اصطلاح اقتصاد سیاسی به آن روش رانزی می‌گویند. وی افزود: چارلز رانزی اولین کسی بود که به بهانه جلب سرمایه از سرمایه‌گذاران پول از افراد اخذ کرده و با پولی که از گروه‌های بعد می‌گرفت، سود پول گروه قبل را می‌داد؛ یک کلاهبرداری بزرگ در این زمینه در سال 2008 در آمریکا کشف شد که بر اساس آن برنارد مداف متهم آن پرونده 65 میلیارد دلار از این طریق کلاهبرداری کرده بود. رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس تصریح کرد: اختلاسی که در ایران رخ داد، شبیه آن اختلاس بود چرا‌که مجرم با استفاده از تبانی با بانک‌ها LC یا برات ریالی گرفته و برات اخذ شده را نقد کرده و با پولی که از نقد کردن برات‌های بعدی می‌گرفت، پول بعدی‌ها را می‌پرداخت. توکلی ادامه داد: کار آن آمریکایی بزرگترین کلاهبرداری آمریکا بود و اگر آن اختلاس را به نسبت تولید ناخالص آمریکا مقایسه کنیم، آن کلاهبرداری 46 صدم درصد از GDP آمریکاست، اگر رسوایی واقع شده در ایران را با GDP کشورمان مقایسه کنیم، 72 صدم درصد می‌شود، یعنی 1.5 برابر بزرگتر از فاجعه فساد مالی واقع شده در آمریکاست. وی خاطر نشان کرد: وقتی می‌خواهیم در مورد سرمایه‌گذاری صحبت کنیم، مهمترین موضوعی که مغز و قلب هر اقدام اقتصادی را تشکیل می‌دهد، اعتماد است و اگر اعتماد وجود داشته باشد، ریسک سرمایه‌گذاری پایین می‌آید و افراد بیشتری وارد جرگه سرمایه‌گذاری می‌شوند اما اگر بی‌اعتماد رخ دهد ریسک‌پذیری هزینه‌دارتر شده و افراد بیشتری از میدان خارج می‌شوند و این به معنای ادامه بیکاری جوانان و مشکلات است. نماینده مردم تهران در مجلس اضافه کرد: اخبار سوء‌استفاده‌های متعددی که منتشر می‌شود، وقتی خوب مورد رسیدگی واقع نشده و افراد و مقامات بلندپایه دولت متهم هستند و به اتهام آنها رسیدگی نمی‌شود، این مسئله سیگنال امنیت را به فاسدها می‌دهد و آنها دست به هر کاری می‌زنند. توکلی افزود: ‌در همین اختلاس بزرگ فردی در دهه 80 با داشتن یک گاوداری به جایی می‌رسد که 38 شرکت تأسیس کرده‌، 38 کارخانه دارد و 18 پروژه در حال اجرا نیز در اختیار گرفته است. رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس همچنین اظهار داشت: وقتی این اختلاس واقع می‌شود و ابعاد رسوایی زیادی با این عظمت دارد، اتفاق بعدی این است که اعتماد مردم به نظام بانکی، نظام اقتصادی و مسئولان دولتی کاهش پیدا کرده و در بهره‌وری و کاهش سرمایه‌گذاری نیز تأثیر می‌گذارد. توکلی ادامه داد: چند سال پیش سازمان شفافیت بین‌المللی در یک گزارش وضعیت فساد در ایران را گزارش کرد که رقمی معادل 34 میلیارد دلار بود؛ 3 میلیارد دلار از این رقم به دلیل رم دادن سرمایه‌گذاری بود و 31 میلیارد آن به دلیل کاهش بهره‌وری بود. "وقتی ما با فساد قاطعانه برخورد نکرده و مثل کاری که دولت می‌کند، فقط شعار بدهیم، وقتی دولت خط قرمز برای همکاران خود قائل می‌شود تا قوه قضائیه به اتهامات آنها رسیدگی نکند، قطعا بدانید که افراد فاسد و زرنگ علامت مثبت گرفته و دست به اینگونه جنایت‌های غیر قابل تصور می‌زند." وی افزود: رابطه مستقیمی بین تولید داخلی و سرمایه اجتماعی وجود دارد، این اختلاس چه بلایی به سر اعتماد مردم آورد و چه فرهنگی را نتیجه خواهد داشت، مطالعات علمی نشان می‌دهد که در تمام بحران‌های مالی دنیا یک علت مهم و اساسی بحران فساد است و ما امروز در شرایطی هستیم که این تبعیض‌ها ادامه دارد و در رسیدگی تبعیض وجود داشته و قوه قضائیه کوتاهی می‌کند. رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس تأکید کرد: قوه قضائیه نباید سبک و سنگین و چاق و لاغر کند، اگر قبلا به اتهامات صاحبان قدرتی که متهم به فساد بودند رسیدگی می‌شد، امروز اختلاس‌گران چنین کاری نمی‌کردند. توکلی با اشاره به اخبار منتشره در رابطه با دخالت جریان انحرافی در این اختلاس تأکید کرد: مسئولان دولتی می‌گویند که بانک مرکزی گفته که ما علم غیب نداشتیم، بنده به آنها می‌گویم که نظام بازرسی را برای کشف غیب تأسیس کردند؛ معاون بانک مرکزی یعنی آقای پورمحمدی که اصلا دکترا ندارد و به دروغ خود را دکتر معرفی می‌کند مسئول نظارت بر بانک‌ها، صدور مجوز برای بانک‌ها و مسئول تنظیم مقررات اعمالی برای نظارت بود اما به کدام وظیفه خود عمل کرده است. وی خاطر‌نشان کرد: وقتی افراد ناشایست و نالایق با پشتیبانی دفتر رئیس جمهور سمت می‌گیرند، نتیجه‌اش همین می‌شود؛ ما می‌گوییم که وقتی افراد نالایق سر کار هستند و افراد مسئله‌داری که از دفتر رئیس‌جمهور حمایت می‌شوند و شخص مشایی از آنها حمایت کرده و شخص احمدی‌نژاد با این کارها موافقت می‌کند، اینها به طور طبیعی سیستم را مستعد فساد می‌کنند. نماینده مردم تهران در مجلس اضافه کرد: وقتی در دولت کسانی هستند که احمدی‌نژاد دور آنها خط قرمز می‌کشد و اجازه نمی‌دهد که قوه قضائیه وظیفه قانونی خود را انجام داده و به پرونده آنها رسیدگی کند، معلوم است که افراد بی‌سر و پا اینطور طمع می‌کنند که 7 بانک را به هم بدوزند. توکلی همچنین گفت: به دولت و اعضای کابینه می‌گویم که در ژاپن در سال 98 دو کارمند در وزارت اقتصاد متهم به رشوه‌خواری شدند اما پس از این اتهام مدیر کل ذیربط خودکشی کرد و وزیر اقتصاد هم استفعا داد؛ خودکشی پیشکش شما، استعفا داده و بروید. وی افزود: شما که نمی‌توانید زیردستی‌های خود را کنترل و نظارت کرده و افراد ناسالم را سر کار بیاورید و کشور را به این وضع می‌رسانید، خودکشی نمی‌خواهد بکنید، فقط استعفا بدهید. نماینده مردم تهران در مجلس در پایان سخنان خود از خبرنگاران خواست تا این مسئله اختلاس را سیاسی نکنند چرا‌که سیاسی شدن موضوع به ضرر ملت است و باید همه تلاش کنند تا متهمان شناسایی و محاکمه شوند. خبرنگاری از توکلی پرسید که رئیس جمهور گفته که من از موضوع مطلع بودم، نظر شما درباره این سخن چیست که وی در پاسخ گفت: اگر رئیس‌جمهور از ماجرا مطلع بود باید ‌مستقیما پاسخگوی اعتبارات باشد.
    محسن محسنی بازدید : 190 شنبه 26 شهریور 1390 نظرات (1)

    یک نویسنده امریکایی در گفت‌وگو با بخش امریکای شبکه پرس تی‌وی اظهار داشت، تصمیمات بعد از حادثه 11 سپتامبر در دهه گذشته، امریکا را در سیر نزولی قرار داده است.

     

    fattahi20110914052938653.jpg

    دیوید سوانسون نویسنده کتاب "جنگ یک دروغ است"
     
     
    دیوید سوانسون نویسنده کتاب "جنگ یک دروغ است" و بنیانگذار وبسایت "جنگ یک جرم است" اظهار داشت، امریکا از زمان وقوع حملات 11 سپتامبر، در حالت جنگی دائم قرار گرفته است؛ آزادی‌های مدنی دراین کشور کاهش، اختیارات رئیس جمهور به طور اغراق‎آمیزی افزایش پیدا کرده و بودجه نظامی کشور به هزینه از دست دادن همه چیز دو برابر شده است.

    وی افزود؛ ما وارد مقطع پنهان کاری بیشتر، پاسخگویی کمتر و فاصله افتادن بین سیاست‌های مسئولین دولت و اکثریت مردم امریکا شده‌ایم.

    این نویسنده در ادامه خاطر نشان کرد: "این باور که دولت ( امریکا) از کار افتاده و شکسته است، در نظرسنجی‌ها در امریکا به بالاترین حد خود رسیده است. هیچ کدام از این مسائل قطعا به دست جنایتکاران عامل حادثه 11 سپتامبر به وقوع نپیوست. تمام این مشکلات ناشی از اقدامات مقامات ما در واشنگتن در دهه بعد از حملات 11 سپتامبر است."

    در پی مجموعه‌ای از حملات هماهنگ شده تروریستی که در 11 سپتامبر سال 2001 میلادی در امریکا رخ داد، برج­های دوقلوی مرکز تجارت جهانی در نیویورک، فرو ریخت و در جریان این واقعه نزدیک به 3 هزار نفر جان خود را از دست دادند.

    دولت امریکا در سال 2001 میلادی، با ادعای این که حملات 11 سپتامبر توسط اعضای شبکه القاعده صورت گرفته است، افغانستان را هدف حمله قرار داد.

    این درحالی است که کارشناسان با توجه به نحوه فروریختن برج‎های تجاری، درباره علل آن ابراز تردید کرده­اند.

    امریکا همچنین در سال 2003 با این ادعا که دولت عراق سلاح‌های کشتار جمعی در اختیار دارد، به این کشور نیز حمله کرد.

    با این وجود، بعدها روشن شد که نه تنها رژیم صدام حسین دیکتاتور پیشین عراق، از چنین سلاح‌هایی برخوردار نبوده، بلکه سران وقت امریکا و انگلیس از این موضوع به خوبی آگاه بوده­اند.

    گفتنی است بر اساس نظرسنجی‌ها، اکثریت مردم امریکا و مردم جهان، حوادث 11 سپتامبر را پیچیده و هنوز آن را در هاله‌ای از ابهامات گوناگون می‌بینند.

    محسن محسنی بازدید : 218 شنبه 26 شهریور 1390 نظرات (0)

    وکیل مشایی خواستار تعقیب کیفری حاج منصور



    جل الخالق؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


    وی در ادامه نامه خود آورده است: از سوی دیگر این سخنان بازتاب امنیتی گسترده ای را نیز در سطح داخلی و بین المللی داشته و چنین به ذهن متبادر می نماید که در نظام قانون مدار جمهوری اسلامی ایران، شخصی در جایگاه یک مداح و روضه خوان می تواند فتوای قتل یک مقام ارشد دولتی را صادر کند و یک شهروند دیگر را تهدید به قتل نماید.

    وکیل مدافع اسفندیار رحیم مشایی رئیس دفتر رئیس جمهور در نامه‌ای به دادستان عمومی و انقلاب تهران خواستار تعقیب کیفری منصور ارضی یکی از مداحان مشهور کشور به دلیل تهدید به قتل اسفندیار رحیم مشایی و مجازات وی طبق قوانین قانون مجازات اسلامی شد.


    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، سید علی اصغر حسینی در نامه خود به دادستان عمومی و انقلاب تهران به اظهارات منصور ارضی از مداحان مشهور کشور بر علیه رئیس دفتر رئیس جمهور اشاره و تصریح کرده است: این بار آقای منصور ارضی از مداحان معروف کشور در ادامه سخنان و اظهارات توهین آمیز و مجرمانه خود بر علیه مهندس اسفندیار رحیم مشایی رئیس دفتر رئیس جمهور در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان و در مسجد ارک تهران، مرتکب جرم تهدید به قتل موضوع ماده (669) قانون مجازات اسلامی گردیده است، ضمن آنکه این اظهارات مصداق بارز عناوین مجرمانه تهدید به قتل موضوع ماده (669) قانون مجازات اسلامی و توهین موضوع ماده(608) قانون مجازات اسلامی می باشد.


    وی در ادامه نامه خود آورده است: از سوی دیگر این سخنان بازتاب امنیتی گسترده ای را نیز در سطح داخلی و بین المللی داشته و چنین به ذهن متبادر می نماید که در نظام قانون مدار جمهوری اسلامی ایران، شخصی در جایگاه یک مداح و روضه خوان می تواند فتوای قتل یک مقام ارشد دولتی را صادر کند و یک شهروند دیگر را تهدید به قتل نماید.



    وی در ادامه با اشاره به اینکه اظهارات حاج منصور ارضی بازتاب گسترده ای در سایتها و رسانه های جمعی داشته است به استناد مواد(669 و 608) قانون مجازات اسلامی، تعقیب کیفری وی را از داستان عمومی انقلاب تهران خواستار شده است.

    محسن محسنی بازدید : 208 جمعه 04 شهریور 1390 نظرات (0)
    آمریكا در ماههای گذشته به دنبال این بود كه گروهك تروریستی پ.ک.ک را به عنوان جایگزین منافقین در مرزهای ایران فعال كند.
     
    به گزارش گرداب، یك روزنامه آلمانی به نقل از یكی از رهبران گروهك تروریستی پ.ک.ک نوشت: مبارزه جنبش ما با ایران كار درستی نیست و ما قصد درگیری با ایران را نداریم.

    روزنامه آلمانی "یونگه ولت" كه ارتباط نزدیكی با گروههای تروریستی پژاك و پ.ک.ک دارد ادعا كرد كه ایران و آمریكا علیه پ.ک.ک متحد شده اند.

    ادعای حمایت آمریكا از ایران برای شكست پ.ک.ک در حالی مطرح می شود كه آمریكا در ماههای گذشته به دنبال این بود كه این گروهك تروریستی را به عنوان جایگزین منافقین در مرزهای ایران فعال كند.

    این روزنامه آلمانی در ادامه به نقل از فردی كه وی را "مراد كاریلان" یكی از رهبران پ.ک.ک معرفی می كند نوشت: آمریكائیها برای مقابله با چریكهای كرد به ارتش های ایران و تركیه كمك می كنند.

    یونگه ولت به نقل از رهبر این گروهك تروریستی كه به خاطر اقتدار نیروهای نظامی ایران در ضعف و فلاكت قرار گرفته است می نویسد: «مبارزه جنبش ما با ایران كار درستی نیست.»

    كاریلان ضمن تاكید بر پرهیز از ادامه نبردها به ویژه پژاك در این منطقه مرزی گفت: «ما موضع جنگ چریكهای پ.ک.ک با ایران را برنمی تابیم.»

    حمایت آمریكا از گروهكهای تروریستی پژاك تا آنجا پیش رفت كه برخی از مسئولین آمریكایی از دولت عراق در حمایت از پژاك قصد دخالت و استقرار در مناطق مرزی را داشتند.

    كاریلان همان فردی است كه رسانه های ترك اخیرا گفتند در ایران دستگیر شده ولی این خبر تكذیب شد.
     
    منبع: کیهان
     
     
    محسن محسنی بازدید : 222 جمعه 04 شهریور 1390 نظرات (0)
    در لابه‌لای خبرها و تصاویر غیرواقعی از قیام مردم انگلیس مطالبی درز می کند که حاوی درس های بزرگی برای غفلت زدگان در قبال فتنه ایران است.
     
    گرداب- کشور انگلستان طی دو هفته اخیر درگیر اعتراضات شدید مردمی در این کشور شده است؛ اعتراضاتی که شهرهای بزرگ انگلیس را در بر گرفته و بیش از هزاران نفر نیز در آنها به وسیله پلیس و نیروهای مسلح درگیر شده اند.

    اعتراضات اخیر در کشور انگلیس علیه دولتمردان این کشور در حالی بروز کرده است که همین دولتمردان در حدود ۲ سال قبل، در فتنه روی داده در ایران تا آنجا که توانستند دمیدند و نقش ایفا کردند.

    آنها امروز در حالی معترضان به وضعیت فقر و اوضاع اجتماعی انگلیس را اوباش و غارتگر می نامند که دو سال قبل، افرادی که در ایران به بهانه ای واهی به خیابان ها آمده بودند و همه کارشناسان اذعان داشتند که از قشر مرفه جامعه هستند را معترضان و مبارزان راه دموکراسی می خواندند.

    انگلیس با حمایت پشت پرده از اوباش در ایران و حمایت سیاسی علنی از روند اغتشاشات بی پایه در ایران، کار را به آنجا رساند که کوچکترین اقدام اوباش سبز در ایران را حرکتی بزرگ جلوه می داد و رسانه های وابسته به این کشور نیز تا مدت ها از این اقدامات بزرگ! تمجید می کردند.

    کار به آنجا رسید که حتی آتش زدن سطل های زباله به دست اوباش نیز از سوی رسانه های وابسته به انگلیس و آمریکا تحسین می شد و جملگی خبرگزاری های بین المللی و منطقه ای نیز با آب و تاب تصاویر آتش زدن سطل های زباله توسط سبزها را منتشر می کردند.

    اما روزگار بر ما و آنها گذشت...

    نظام جمهوری اسلامی ایران با اقتدار از غبار فتنه بیرون آمد و خورشید حقیقت بر همه تابیدن گرفت. و البته فتنه گری های انگلیسی ها و سربازان صهیونیست ملکه الیزابت نیز دامن انگلستان را گرفت.

    در روزهای اخیر با وجود آنکه رسانه های وابسته به صهیونیسم بین الملل با تمام وجود تلاش می کنند تا تصویری غیر واقعی از قیام محرومین را در انگلیس به دنیا معرفی کنند اما در لابه لای این خبرها، گزارش ها و تصاویر، بعضا مطالبی درز می کند که نه تنها بیانگر دروغ های بزرگ دولتمردان انگلیسی است بلکه حاوی درس های بزرگی برای غفلت زدگان در قبال فتنه ایران نیز هست.

    و اما روزگار گذشت تا اینکه به آگوست سال ۲۰۱۱ رسیدیم و حال همان رسانه های بین المللی و رسانه های وابسته به پادشاهی انگلستان مجبورند تصویری از آتش زده شدن سطل های آشغال را در شهرهای بزرگ انگلیس منتشر کنند و البته این بار دیگر اسم این اقدام به زعم آنها نه اعتراض به نبود آزادی و دموکراسی که "غارت گری" و "اوباش گری" است.

    دو تصویری را که در ادامه می بینید متعلق به روزهای فتنه ۸۸ در ایران است. این دو تصویر که اولی در یک رسانه خارجی و دومی در یک رسانه وابسته به فتنه منتشر و نمونه های مشابه آن نیز به وفور در رسانه های نظام استکبار مشاهده شد، از دید رسانه ها و دولتمردان غربی، اعتراضی بود علیه نبود دموکراسی و آزادی در ایران که از سوی جوانان!!! ساماندهی می شد.
     
    باشد که هم به چشم خویش نظاره گر وعده الهی در مشغول کردن ظالمان به ظلم خویش باشیم و هم از درس های روزگار پند بصیرت و عبرت بگیریم.
     
     
     

    جهان
    محسن محسنی بازدید : 205 جمعه 04 شهریور 1390 نظرات (0)
    جلسه با مدیران فیس بوک و توییتر برای پیشگیری از اعتراض ها در انگلیس


    شبکه دولتی انگلیس از برگزاری جلسه ای با حضور وزیر مسکن دولت انگلیس و مدیران شبکه های اجتماعی معروف به منظور همکاری برای برخورد با اعتراض های احتمالی در آینده خبر داد.


    http://media.farsnews.com/media/Uploaded/Files/Images/1390/05/29/170717_PhotoA.jpg




    به گزارش فارس به نقل از شبکه خبری "BBC"، به دنبال اعتراض های صورت گرفته در انگلیس و استفاده مردم از شبکه های اجتماعی و تلفن های همراه برای اطلاع رسانی و دعوت به مشارکت در اعتراض های خیابانی، شبکه بی بی سی رسانه دولتی انگلیس از تصمیم دولت این کشور برای دیدار با مدیران شبکه های اجتماعی اصلی مانند فیس بوک و توییتر خبر داد.

    روز پنچ شنبه 25 آگوست قرار است "ترسا می" وزیر مسکن انگلیس با مدیران شبکه های فیس بوک، توییتر و "آر آی ام" با هدف اینکه در اتفاقات مشابه احتمالی در آینده این شبکه های اجتماعی تبدیل به ابزاری برای تقویت اغتشاشات نشوند دیدار کند.

    از میان این سه شبکه تا کنون تنها فیس بوک برای شرکت در این جلسه اعلام آمادگی کرده است.

    سخنگوی فیس بوک اعلام کرد: «ما از این دیدار استقبال می کنیم تا به وزیر مسکن انگلیس درباره اقداماتی که در خصوص اینکه فیس بوک در زمانی که انگلیس به چالش کشیده شده بود، فضایی امن و مثبت برای این کشور باشد اتخاذ شده است توضیح دهیم.»





    http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13900529170316
    محسن محسنی بازدید : 266 دوشنبه 13 تیر 1390 نظرات (1)

    تصاویر مستهجن و بی‌حجاب درواحد دیگری ازدانشگاه آزاد

    خبرنامه دانشجویان ایران: پس از درج خبری در مورد قرار گرفتن عکس های بی حجاب در یکی از واحدهای دانشگاه آزاد که با انکار مسئولین این دانشگاه مواجه شد و خبر و تکذیبیه آن در "خبرنامه دانشجویان ایران" نیز درج شد، این بار یکی دیگر از واحدهای دانشگاه آزاد تصاویری گرافیکی مستهجن را در ملأ عام قرار داده است.به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ چند روز قبل خبری در سایت های خبری انعکاس پیدا کرد که از در معرض عموم قرار دادن عکس های بی حجاب دانشجویان رشته گرافیک دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد قم خبر می داد. این مساله گرچه از سوی روابط عمومی دانشگاه آزاد قم انکار شد و برخی توضیحات در خصوص آن ارائه گردید اما در هر صورت نمی توان روند رو به گسترش بی حیایی در عرصه دانشگاهی را کتمان نمود.اما ظاهرا بنا نیست تکرار جنین ماجراهایی در واحدهای دانشگاه آزاد در کشور، به اتمام برسد. این بار دانشگاه آزاد شیراز، محلی شد برای نمایشگاهی که در نوع خود کم نظیر است.


    وبلاگ حزب الله شیراز نوشت: قضیه از این قرار است که جمعی از دانشجویان هنر دانشکده معماری دانشگاه آزاد شیراز طی اقدامی عجیب، نمایشگاهی را برپا کرده و تصاویری از دختران بدحجاب و مستهجن را که خود نقاشی کرده بودند در معرض عموم قرار دادند.

    Persianv.com At site


    جالب این جاست که زمانی که معاون فرهنگی دانشکده به چنین نمایشگاهی اعتراض می کند، از سوی برخی دانشجویان تحقیر می شود و مورد تمسخر واقع می شود! استاد مربوطه نیز در جواب از این می گوید که بنا بر این درس دانشجویان باید بتوانند آناتومی هر عضو از بدن را بکشند و هیچ ایرادی ندارد که حتی قسمت های ... نیز کشیده شود.

    گفتنی است رئیس دانشکده چند روز قبل از این ماجرا گفته بود که اگر چنین نمایشگاهی برگزار شود، محاسنم را خواهم تراشید!

    Persianv.com At site


    اعتراضات دانشجویی در مخالفت با چنین نمایشگاهی در حال شدت گرفتن است.پیشاپیش از مردم متدین شیراز از انتشار تصاویر زیر پوزش می طلبیم.

    Persianv.com At site


    در پی درج گزارشی از بدحجابی تاسف‌بار دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز روابط عمومی این دانشگاه مسئولیت این مسائل را بر عهده صادركنندگان مجوز اعلام كرد.



    در توضیحات روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز به خبرگزاری فارس آمده است: این دانشگاه درخواستی در مورد برگزاری نمایشگاه نقاشی دانشجویان از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نداشته است.

    این روابط عمومی همچنین اعلام كرده است كه، توسط شورای فرهنگی دانشگاه كه مرجع صدور این گونه مجوزها است در مورد برگزاری این نمایشگاه مجوزی صادر نشده است.

    در بخش دیگری از این جوابیه آمده است: مسئولیت برگزاری این نمایشگاه و مسائل پیرامونی آن برعهده صادركنندگان مجوز و برگزاركنندگان آن است.

    روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز با تكذیب اظهارات مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس كه در مقام قضاوت نشسته و دانشگاه را محكوم به خطاكاری كرده، اعلام كرده است: مجوز این نمایشگاه را اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس صادر كرده و این نمایشگاه در فضایی زیر پوشش آن اداره برگزار شده و تاكنون نیز این دانشگاه نمایشگاهی در مورد نقاشی در هیچ نگارخانه‌ای برگزار نكرده است.

    محسن محسنی بازدید : 252 سه شنبه 07 تیر 1390 نظرات (1)

    سلام امیدوارم برام دعا کنید

    یه بنده خدایی برام کامنت گذراشته بود گفته بود تو خیلی اینوری هستی اینم نظرشونه :

    سلام
    کسی که می خواهد نظر سنجی کنه یا رفراندم بذاره باید بی طرف باشه ومطالب نظر سنجیش هم بر ضد موضوع ی که برا نظر سنجی هست باشه شما نظر سنجی گذاشتی ولی همه بر ضد موضوعه مرتبطه حالا من بخوام بگم نه باید کدام گزینه رو انتخاب کنم
    یه کم در مورد ش فکر کنید
    شاید حق با اونا باشد شایدم نباشه طبق نظر شخصی خودت نظرسنجی تو وباگت نذار عمومی باش
    البنته گناهی ندارین نمی شناسمت ولی به نظر میاد خیلی خیلی طرفدار مملکتی
    وای شما طرفداران مملکت یه کم انتقاد پذیر باشین امیدوارم بهش فکر کنین ونظر سنجیتونو اطلاح کنین
    بازم میام
    مرسی بای.

    با اجازه یه شوخی بکنم باش؟

    خب کجا بودیم؟

    آها خب عزیزدلم مگه من چی نوشتم من نوشتم که مشت اکبر کوسه ست مگه نیست حالا یا شما با کوسه بودن ایشون مشکل دارین نمیدونم یا ...

    هر چی فکر کردم دیدم همین یه ایراد به نظرسنجی ام هست جون شما نباشه جون خودمم نباشه جون مشایی و دوستانش ... این نظر سنجی مربوط به این طرف آبه پس مربوط به قول خودمون اینوریاست پس نمیشه بی طرف بازی درآورد مگه میشه؟ آی قربون زبونت نه نمیشه خب منم به نتیجه نظرسنجی ام دارم میرسم بعدشم من قصدم این بود که نظرای بیشتر این وریارو بشنوم البته ببخشید همش میگم اینوری اونوریا تقصیر خودتونه با خودمون، خودمون سرزبونا انداختیم و گرنه ما همه یکی هستیم و بودیم

    خب بازم یاد گلتون نرها برام جون خودم دعا کنید وای اگه قبول بشم همون رشته که میخوام به خدا هر روز اولین نفری که میاد دیدن وبلاگم تا حدود ده نفرو یه مهمونی مشتی یا یه شیرینی مشتی براشون میگیرم تا سه روز نه تا پنچ روز به نیت عزیزان خدا حالا اون مردی خودتونه که بگین کی زودتر اومده من تا بیشتر ده نفر پولم نمیکشه

    خب موقع رفتنه حلالم کنید برامم دعا کنید یا زهرای اطهر به امید ظهور عشقمون مهدی و کور کردن چشم دیگه شیطون به کوری چشم ماسون ها و فراماسون ها فی امان الله 

    محسن محسنی بازدید : 235 سه شنبه 03 خرداد 1390 نظرات (1)

     

    مجله آمریکایی فارین پالیسی در شماره اخیر خود اتفاقات اخیر کشور و تلاش احمدی نژاد برای عزل وزیر اطلاعات را ناشی از تلاش تیم رئیس جمهوری برای برنده شدن در انتخابات آتی و بهره برداری از اسناد وزارت اطلاعات بر ضد مخالفان خود دانست.

     

     

    به گزارش مشرق، این مجله آمریکایی نوشت: در حالی که بسیاری از کشورهای منطقه در تلاش برای دستیابی به دموکراسی هستند، جناح های سیاسی ایران مشغول جنگ بر سر فضائل و میراث کوروش هخامنشی شده اند. این مجله آمریکایی همچنین ادامه جدل بر سر بحث مکتب ایرانی را مقدمه ای بر حذف محمود احمدی نژاد عنوان کرد.


    فارین پالیسی افزود: در ایران امروز بحث بر سر تاریخ به امر پرمخاطره ا

    ی تبدیل شده است. سوال اینک این است که آیا حکومت ایران باید نگاه ویژه ای به تاریخ پیش از اسلام خود داشته باشد؟


    این مجله آمریکایی مدعی شد: اختلافاتی که اینک بر سر مکتب ایرانی و مکتب اسلامی در گرفته به خودی خود چیز جدیدی نیست. اگر نگوئیم در قرن های گذشته، لااقل در سده های اخیر همواره این بحث میان محققان و سیاستمداران ایرانی داغ بوده است. اینگونه است که هویت ایرانی دچار نوعی دوگانگی میان ایران پیش از اسلام و دوره زرتشتیان و هخامنشیان و بعد از اسلام در 1300 سال اخیر شده است.


    نشریه آمریکایی فارین پالیسی در ادامه افزود: هنوز مشخص نیست کدام یک از حامیان این دو طیف(مکتب ایرانی و مکتب اسلام) دست برتر را دارند. تا چند قرن پس از ورود اسلام به ایران، ایرانیان نقش تعیین کننده ای در فرموله کردن قوانین اسلامی در حوزه هایی چون ادبیات، حکومتداری و قانون داشته اند. با این وجود همواره جدالی میان اعراب و ایران وجود داشته است چه آنکه اعراب معتقدند مذهب شیعه که امروز مذهب غالب ایرانیان است در واقع شاخه ای از ناسیونالیسم ایرانی است.


    این مجله در ادامه مدعی شد: روی کار آمدن انقلاب ایران سبب روی آوردن دوباره مردم به ارزش ها و سنت های دینی و اسلامی شد. در دوره ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد، وی و رئیس دفترش اسفندیار رحیم مشایی با مطرح کردن اسلام ایرانی(مکتب ایرانی) بارها به تمجید از تاریخ ماقبل اسلام ایران پرداخته و ناسیونالیزم را یکی از ارکان دولت خود عنوان کرده اند.


    این مجله آمریکایی افزود: احمدی نژاد 20 نفر از سران کشورها را برای برگزاری جشن نوروز بخ شیراز دعوت کرد اما پس از انتقادات شدیدی که به وی شد و با مشورت مشاورانش در نهایت تصمیم به برگزاری آن در تهران گرفت. با این وجود اما آیت الله خامنه ای (رهبر معظم انقلاب) نپذیرفت تا با مهمانان جشن نوروز دیدار کند .


    فارین پالیسی تاکید کرد: احمدی نژاد و مشایی نقش فراوانی در بازگشت موقت منشور کوروش به ایران بازی کردند. منشور کوروش یکی از کهن ترین اسناد حقوق بشری دنیاست. شخص احمدی نژاد هم تاکنون بارها از کوروش هخمامنشی تمجید کرده است.


    این مجله آمریکایی افزود: اقدامات احمدی نژاد در تمجید از مکتب ایرانی اگرچه ممکن است در ظاهر خیلی مهم جلوه نکند اما با خشم بسیاری از محافل روحانیون مواجه شده است. این موضوع در ایران اسلامی با عنوان فتنه یاد می شود. در اولین روزهای انقلاب ایران مرحوم آیت الله صادق خلخالی حاکم شرع وقت ایران به بدی از کوروش یاد می کرد و او را پسر یهودی می خواند. اینک اما محمود احمد نژاد میلیون ها دلار خرج می کند تا منشور همان کوروش را به ایران بیاورد و بعد از ارزش ها و یگانگی وی تمجید کند. با وجود همه انتقادات، اسفندیار رحیم مشایی هم سخنانی درباره کوروش، ناسیونالیسم ایرانی و مکتب ایرانی بر زبان راند.


    فارین پالیسی نوشت: این موضوع اینک به یکی از مهمترین چالش های ایران از زمان بعد از انتخابات ریاست جمهوری تبدیل شده است. این اتفاقات در حالی روی می دهد که ایران با بزرگترین چالش اقتصادی خود از زمان ابتدای انقلاب تاکنون مواجه است.


    این مجله آمریکایی در ادامه به نقل از اکبر گنجی مدعی شد که نام هیچ یک از متحدان محمود احمدی نژاد در لیست ناقضان حقوق بشری که اتحادیه اروپا در حال تهیه آن است دیده نمی شود و در عوض همه لیست از افراد نزدیک به آیت الله خامنه ای هستند. به گفته گنجی، احمدی نژاد به طور سری یک تیم از مشاورانش را برای گفت و گو با اتحادیه اروپا و آمریکا اعزام کرده است. برخی منابع هم گفته اند( مدعی شده اند) تیم احمدی نژاد تلاش می کند برای تهدید سیاستمداران مدارکی را از وزارت اطلاعات خارج کند.


    فارین پالیسی در ادامه با اشاره به عزل مصلحی وزیر اطلاعات توسط رئیس جمهوری و سپس فرمان رهبر انقلاب برای ادامه کار وزیر اطلاعات مدعی شد: با وجود نامه نمایندگان مجلس به احمدی نژاد وی حاضر به پذیرش دستور بازگشت مصلحی نشد. وی چند روزی حاضر به برگزاری جلسه کابینه نشد و از حضور در میان عموم هم خودداری کرد. احمدی نژاد یا باید ادامه کار وزیر خود را بپذیرد و یا آنکه خود استعفا داده و برود. البته در صورت رفتن احمدی نژاد اگرچه ممکن است بی ثباتی سیاسی در ایران اتفاق بیفتد اما این اتفاقی نیست که حکومت ایران از پس آن بر نیاید.


    این مجله آمریکایی در ادامه با تحلیل رفتار احمدی نژاد می نویسد: احمدی نژاد با هدف قرار دادن وزارت اطلاعات خود را برای انتخابات بعدی آماده می کند.

     

    محسن محسنی بازدید : 229 سه شنبه 03 خرداد 1390 نظرات (1)

    سلام يكي از .... نوشته بود كه قضيه اين خواب امام (ره) چيه كه سعيدي تو نماز جمعه قم گفته منم هر چي تو اينترنت سرچ كردم فقط سايتاي سبز اموي دربارش مطلب نوشته بودن و بسطش داده بودن متأسفاه منم فيلتر شكن دوروبرم نبود كه بينم چه چيزايي نوشتن كلا سايتاي اينوري چيزي درموردش ننوشتن.

    حالا نظر من اگه يه چيزي بوده خب حداقل دو طرف در كمال آرامش و بدون سانسور و افزايش اصل خبر اونو منتشر مي كردن نميدونم والا

    محسن محسنی بازدید : 263 یکشنبه 18 اردیبهشت 1390 نظرات (2)

     

    امام راحل می فرمودند: " تا آقای خامنه‌ای هست دلواپسی نداشته باشید "



    عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: "اگر دنبال شخصی دلسوز برای انقلاب اسلامی هستید كسی دلسوز‌تر از آقای خامنه‌ای پیدا نمی‌كنید " و حتی نیز امام راحل تاكید كردند " تا آقای خامنه‌ای هست دلواپسی نداشته باشید ".

     آیت‌الله ابوالقاسم خزعلی در مراسم تشییع پیكر پاك سردار شهید برونسی و چند تن از دیگر شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس كه صبح شنبه در اجتماع عظیم عزاداران فاطمی برگزار شد، اظهار داشت: مرحوم سردار شهید عبدالحسین برونسی علاقه و ارادت خاصی نسبت به حضرت فاطمه الزهرا (س) داشتند و این مطلب در كتاب خاك‌های نرم كوشك به عینه دیده می‌شود.

    عضو مجلس خبر‌گان رهبری با بیان اینكه شهید برونسی به سرداری سپاه اسلام افتخار می‌كرد، خاطرنشان كرد: امروز روز سوگواری شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) و روز تشییع سردار رشید سپاه اسلام شهید برونسی. امروز روز تلاقی حبیب و محبوب است.

    آیت‌الله خزعلی با تاكید بر این مطلب كه اطاعت از حكم ولی‌فقیه بر تمام مردم و مراجع محترم تقلید نیز واجب است، یادآور شد: اگر كسی 20 میلیون كه نه اگر 40 میلیون نیز رای بیاورد اما ولی‌فقیه آن را تنفیذ نكند آن 40 میلیون رای برای آن شخص اعتباری به همراه ندارد.

    عضو مجلس خبرگان رهبری اذعان داشت: در عصر حاضر رئیس و امام جامعه اسلامی شخصیتی است كه امام راحل (ره) در مورد شخصیت ایشان می‌فرمایند "اگر دنبال شخصی دلسوز برای انقلاب اسلامی هستید كسی دلسوز‌تر از آقای خامنه‌ای پیدا نمی‌كنید " و حتی نیز امام راحل تاكید كردند " تا آقای خامنه‌ای هست دلواپسی نداشته باشید "
    آیت‌الله خزعلی همچنین در ادامه سخنان خود خطاب به دولت گفت: بسیار خوب است كه دولت بعضی از افراد را كه قصد نفوذ در بدنه دولت را دارند، شناسایی كرده و جلوی آنان را بگیرد.

    محسن محسنی بازدید : 274 یکشنبه 18 اردیبهشت 1390 نظرات (1)

     

    سخنان مهم پناهیان در بیت رهبری در حضور احمدی نژاد

    حجت‌الاسلام والمسلمین پناهیان با تأکید بر اینکه عدالت‌زدگی بدون ولایت کار را به جاهای خطرناک می‌کشاند، گفت که نباید عدالت را بهانه‌ای برای اقدام علیه ولایت قرار داد و خوارج نمونه بارز این موضوع هستند.

     

     

     


    حجت‌الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان استاد حوزه و دانشگاه در مراسم شام غریبان حضرت صدیقه طاهره(س) که شنبه شب در بیت مقام معظم رهبری و با حضور رئیس‌جمهور و جمعی از شخصیت‌های کشوری و لشکری و خیل عظیم عزاداران آن حضرت برگزار شد، با تأکید بر لزوم مراقبت انسان در برابر امتحانات، خاطرنشان کرد: باید انسان‌های خوب هم مراقب باشند تا همین خوبی‌هایشان بعدها سد راه و علت انحرافشان نشود.
     
     
    وی در ادامه به جریان نافرمانی ابلیس پس از شش هزار سال عبادت اشاره کرد و بر اهمیت عاقبت‌ به خیری و لزوم نگرانی دائمی مؤمن برای عاقبت بخیر شدن تأکید کرد و گفت: باید همه را به عاقبت به خیری سفارش کنیم.
     
    حجت‌الاسلام و المسلمین پناهیان در این لحظه از سخنان خود با بیان اینکه دعای امام عادل نافذ است، دعا کرد که "الهی عاقبت همه ما را به خیر بگردان."
     
    پناهیان از رهبر معظم انقلاب خواست تا این دعا را با آمین خود همراهی کنند.
     
    وی در ادامه سخنان خود بر تقدم ولایت بر عدالت تأکید کرد و با اشاره به مقابله معاویه با امیرالمؤمنین علی (ع)، به قرائت نامه‌ معاویه به امام علی(ع) و پاسخ بسیار پرعمق ایشان به نامه معاویه پرداخت و گفت: نباید عدالت را بهانه‌ای برای اقدام علیه ولایت قرار داد چرا که قطعاً ولایت بر عدالت مقدم است.
     
    حجت‌الاسلام والمسلمین پناهیان با بیان اینکه عدالت بسیار شیرین است و در برخی روایات از آن به عنوان تسکیناً للقلوب یاد شده است، تأکید کرد: با این وجود عدالت‌زدگی منهای ولایت کار را به جاهای بسیار خطرناکی می‌کشاند و خوارج نمونه بارز این موضوع هستند.
     
    وی با اشاره به جریان قتل فجیع عبدالله ابن خبّاب و همسر باردارش به دست خوارج، تنها به این خاطر که شیفته و شیعه حضرت علی‌(ع) بودند، گفت: عدالت‌زدگی بی‌ولایت گاهی کار انسان را به چنین جاهایی می‌رساند.
     
    این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه انسان‌های خوب باید بیش از دیگران مراقب خود باشند، گفت: گاهی همین خوبی‌ها سد راه انسان می‌شود. در اول انقلاب نیز برخی مبارزین و انقلابیون وجود داشتند که بعدها 180 درجه روش خود را تغییر دادند.
     
    پناهیان در ادامه با تأکید بر اینکه این امتحانات سخت، علائم نیکوئی هستند و ما باید این امتحانات را بگذرانیم، به بیان روش‌های جلوگیری از انحراف "انسان‌های خوب" پرداخت و گفت: یکی از این روش‌ها که در زیارت جامعه کبیره و آیه 16 سوره توبه آمده است، پرهیز از یاری جستن از غیر راه ولی است. ممکن است این راه را یک دوست جلوی پای انسان بگذارد اما ما را از راه ولی دور کند و ما را به طاغوت بکشاند.
     
    وی خاطرنشان کرد: یکی از راه‌های منحرف نشدن، پرهیز از دوستانی است که ما را از ولی دور می‌کنند. 
     
    این استاد حوزه و دانشگاه در پایان با بیان اینکه باید از این امتحانات سخت که علائم ظهور است سربلند بیرون بیایم، به محبت ویژه خداوند به بندگانش اشاره کرد و گفت که خداوند قطعاً انسان‌ها را یاری می‌کند.
     
    پس از پایان سخنان حجت‌الاسلام والمسلمین پناهیان، حاضرین در حسینیه امام خمینی(ره) به سوگواری برای بانوی دو عالم، حضرت صدیقه طاهره، فاطمه زهرا(س) پرداختند.


    منبع: فارس

    محسن محسنی بازدید : 340 یکشنبه 18 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

    خاك بر سر نيروي .........

    فریدون حسن
    چقدر ناز و ادا برایمان درآوردند تا بیایند و در کشور ایمن و امنمان در ورزشگاه آزادی‌مان 90 دقیقه بازی کنند. می‌گفتند ایران امن نیست و نمی‌آییم و خب چون ادعایشان واهی بود، آمدند.
    چه استقبالی کردیم ما از آنها، گل و شیرینی و بغل و روبوسی، اصلاً یادمان رفت که پرسپولیسی‌ها چیزی حدود هشت ساعت در فرودگاه جده معطل ماندند، استقلالی‌ها با چه فضاحتی تن به انگشت‌نگاری دادند و ذوب‌آهن و سپاهان هم که ... قرار بر تلافی بود و ما تلافی کردیم با گل و شیرینی، تازه پا را فراتر هم نهادیم و جمعی بچه مسلمان دانشجوی سیاه‌پوش عزای ایام فاطمیه را جلوی چشمان عربستانی‌ها به باد کتک گرفتیم و دست‌بند زدیم و بردیم حبس تا حسابی تلافی کرده باشیم.
    دانشجویانمان را زدیم و بردیم تا نکند به گوشه قبای گشاد عربستانی‌ها بربخورد و بروند شکایت کنند به AFC و فوتبال حذف شده از تاریخ و آسیا و دنیایمان را محروم کنند از میزبانی‌های بی‌خاصیت آینده.
    یگان ویژه نیروی انتظامی بعدازظهر سه‌شنبه هرچه دلخوری از فتنه 88 و خاطره بد از سبزک‌ها داشت را بر سر عده‌ای جوان دلپاک که فقط آمده بودند به ندای حق‌طلبی مردم بحرین پاسخ دهند، خالی کرد تا عربستانی‌ها ببینند و ایمان بیاورند که ایران کشوری است امن برای برگزاری مسابقات فوتبالی که یک طرفش آنها هستند. دست مریزاد، آفرین بر این همه همت و عزم در حفظ امنیت ملی!
    پرسپولیس بعدازظهر سه‌شنبه نچایید و بالاخره برد هرچند که بردش به درد در کوزه هم نمی‌خورد، اما ما خیلی چیزهای دیگر را به عربستانی‌ها باختیم، آنها هشتم فروردین 88 تیم ملی را با هدایت همین علی دایی در آزادی بردند و جشن گرفتند جلوی چشمان حیرت‌زده ما و بعدازظهر سه‌شنبه الاتحادشان به پرسپولیس علی دایی در آزادی باخت ولی خیلی چیزهای دیگر را از ما بردند و رفتند.
    وقتی آمدند کوچک و بزرگ باشگاه پرسپولیس در فرودگاه به خط شده بودند با گل و شیرینی نه خبری از معطلی بود و نه خبری از انگشت‌نگاری! هنوز نیامده بودند که از رئیس فدراسیون گرفته تا نایب رئیس و دربان فدراسیون و حتی علی دایی به همه توصیه می‌کردند که فقط پرسپولیس را تشویق کنید، نکند خدای ناکرده از زبانتان شعار دیگری به جز پرسپولیس خارج شود که اوضاع به هم می‌ریزد و چه می‌شود و چه...
    عربستانی‌ها آمدند، ناظر بازی را هم به تحریکشان تاجیک انتخاب کردند تا فارسی را خوب بفهمد و گزارش کلمه به کلمه بدهد از آنچه در ورزشگاه آزادی به زبان تماشاگران می‌آید و البته در این بین باید تشکر کرد از نیروی انتظامی که هرگونه فریادی حتی اگر قرار بود پرسپولیس باشد از سوی دانشجویان را درگلو خفه کرد. «نیروی انتظامی تشکر، تشکر»
    خب الاتحاد عربستان را بردیم، آفرین به دایی و تیمش، هورا به ما و فدراسیون فوتبال، در زمین خودمان کاری کردیم کارستان، عربستان را بردیم، تازه کلی هم تحویلشان گرفتیم، شاید موقع پرواز رفتن قالیچه‌ای، گلدان منبت‌کاری شده‌ای سوغات داده باشیم تا حتی اگر چیزی هم دیده باشند، فراموش کنند حتی به سکوبرت هم اشاره کردیم که یک گل به خودمان بزند تا نکند آنها را سنگین شکست دهیم و ناراحت شوند و بروند کار را به شکایت و شکایت‌کشی بکشانند.
    دوست عزیزی روز قبل از مسابقه نوشته بود این زمین، زمین بازی ما نیست و من امروز از او می‌پرسم کجا باید بازی می‌کردیم؟ کجا باید فریاد حق‌طلبی‌مان را به گوش جهان می‌رساندیم؟ آیا فوتبال بی‌خاصیت ما واقعاً ارزشش را داشت که به خاطر آن پا روی اعتقاداتمان بگذاریم؟
    عربستانی‌ها رفتند و ننگ آمدن و رفتنشان تا ابد روی پیشانی فدراسیون فوتبال و مدیرانش ماند. علی دایی و حبیب کاشانی هم می‌توانند بعدها از پیروزی برابر الاتحاد به عنوان یکی از درخشان‌ترین نتایج کارنامه فوتبالیشان یاد کنند، اما در قبال این پیروزی ما جلوی عربستانی‌ها خیلی چیزهای دیگر را از دست دادیم، فقط خم نشدیم جلویشان که البته برای این کار هنوز فرصت بازی استقلال مقابل النصر باقی است، می‌توان از همین امروز به فتح‌الله‌زاده، مظلومی و فرهاد مجیدی گوشزد کرد که به اتفاق بقیه آبی‌پوشان در فرودگاه به صف بایستند و وقتی حریف پا را از هواپیما روی خاک امن ایران گذاشت جلوی آنها خم شوند و با اهدای دسته گل کم‌کاری پرسپولیسی‌ها در مهمان‌نوازی را جبران کنند. اصلاً می‌شود به استقلال توصیه کرد که بازی را ببازد تا عربستانی‌ها خوشحال‌تر و راضی‌تر تهران را ترک کنند و در گزارششان به AFC تا می‌توانند از فوتبال ما، از وضعیت اجتماعی‌مان و از اینکه در ورزشگاه‌هایمان فقط شعار فوتبالی سر داده می‌شود، تعریف کنند و ما را نزد آنها معتبر سازند.
    سه‌شنبه بعدازظهر، بعدازظهر خوبی نبود، عربستانی‌ها فوتبال را به ما باختند و ما بقیه مسائل را به آنها. عربستانی‌ها صعود کردند و ما حذف شدیم، نه توانستیم حرفمان را بزنیم و نه قدرت این را داشتیم که توهین‌های آنها را پاسخ دهیم، فقط یک بازی بی‌خاصیت فوتبال را سه بر دو بردیم. همین!
    راستی تا جایی که یادمان می‌آید در باورهایمان گنجانده بودیم میدان ورزش میدان حق‌طلبی است، میدان ظلم‌ستیزی و عدالت‌خواهی اما گویا این روزها باورهایمان هم رنگ باخته به خصوص از سوی آنها که میز و منصبشان را خیلی دوست دارند و ما مانده‌ایم که اگر این فوتبال و ورزش خالی از باور و اعتقاد را نخواهیم باید چه کنیم؟

    دانلود فیلم

    دانلود فایل ضمیمه

      انتهای خبر / پایگاه اطلاع رسانی جوان / کد خبر 352276

    محسن محسنی بازدید : 264 یکشنبه 18 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

    ...اگر بخواهیم «م» را رد صلاحیت كنیم ؛ پیغمبر خدا هم رد صلاحیت می شود!!! چرا كه ایشان دختر ابوبكر و عمر را گرفته بود!!!...
    5828_392.jpg

    حجه الاسلام امیری فر در مسجد سلمان فارسی نهاد ریاست جمهوری خواستار حد زدن شرعی به آیه الله علم الهدی شد!
    گفتنی است طی روزهای گذشته علی رغم فرمایشات امام خامنه ای مبنی بر حفظ وحدت در جامعه، اتاق فکر جریان منحرف نفوذی با اقدامات و بیانات تفرقه افکنانه به جو اختلاف دامن می زند.
    نامبرده روز گذشته سخنان گزافه ای بر زبان رانده است که اهم آن از دید خوانندگان محترم می گذرد.

    دوشنبه- 4/2/90- نهاد ریاست جمهوری- مسجد سلمان فارسی- بین نماز ظهر و عصر

    حجه الاسلام امیری فر بعد از نماز ظهر در توضیح حدیثی از امام صادق (ع) كه «خداوند حفظ می كند كسی كه رفیقش را حفظ كند» گفت:
    * منظور حفظ آبروی مؤمن است كه از حرمت كعبه هم بالاتر است.
    * ما باید دوستانمان را حفظ كنیم.
    * رهبری فرمودند كه «جذب حداكثری و دفع حداقلی» . یعنی هر چه می توانید جذب كنید و دفع نكنید!
    * بعضی ها متأسفانه به همه چیز ایراد می گیرند.
    * چرا آبروی یك مؤمن را می برند؟
    * الآن غیبت ها سایتی شده و در سایت ها و رسانه ها و روزنامه ها و... انجام می دهند.
    * از شرایط امام جماعت، عدالت است. حالا اگر امام جمعه یی ( آیت ا... علم الهدی) بیاید و بگوید كه فلانی(م) فاسق و فاسد و منحرف است، این خیلی بد است. آن هم در سایت ها می گویند.
    * قرآن می گوید كه به مشرك هم فحش ندهید؛ چه برسد به مؤمن!
    * یك مسلمان و شیعه بیاید و فحاشی كند و دوستان خود را از دست بدهد، دیگر چیزی نمی ماند!
    * بعضی ها مثل مگس از بین تمام اعضای بدن انسان ، روی زخم می نشینند!
    * بعضی از ما دنبال عیب افراد می گردیم كه فلانی، پدر و مادر و ... چه طوری هستند و به نوعی او را از حیز انتفاع ساقط می كنیم.
    * اگر بخواهیم «م» را رد صلاحیت كنیم ؛ پیغمبر خدا هم رد صلاحیت می شود!!! چرا كه ایشان دختر ابوبكر و عمر را گرفته بود!!!
    * باید انتقاد كرد و حرف زد اما فحاشی نه.
    * كسانی كه خودشان را اصولگرا می دانند ، به شخص دوم مملكت تهمت می زنند.
    * در قضیه «اطلاعات» ؛ ببینید چه جار و جنجالی به راه انداختند!
    * مگر می شود احمدی نژاد مقابل رهبری بایستد؟ ایشان حق دارد وزیری را عزل كند؛ ولی وقتی فهمیدند كه نظر رهبری این نیست، تمكین كردند.
    * باید در حرف زدن هایمان در تریبون های عمومی خیلی دقت كنیم.
    * در تریبون عمومی می آیند و فحاشی می كنند كه فلانی (م) بیّن الغی و فاسد و منحرف است. این حرف ها «حد» دارد.
    * اگر من جای ایشان (م) بودم می رفتم و شكایت می كردم چرا كه باید با یك نفر برخورد كنند كه اینطور اهانت نسبت به هر فرد نكنند.







    عماریون

    محسن محسنی بازدید : 580 یکشنبه 18 اردیبهشت 1390 نظرات (1)

     



    خلیفه سرنگون می‌شه …. خدا می‌دونه که حقشه …. به لطف بحرین و بچه‌ها …. سعودی واژگون می‌شه …. لا لا لای لای لا لای لا لای…!!



    ببینین دوستان مسلمونای بحرین رو دارن می کشن به ناموسشون تجاوز میکنن مساجد رو خراب میکنن و هزار تا گ.. دیگه می خورن بعد ما نشستیم میگیم که مسلمونیم ! کدوم مسلمون ؟ مسلمون این قدر بی تفاوت نمیشه. حالا چه می دونم به صلاح نیست جهاد کردن یا کارای دیگه اما شما رو به غیرتتون قسم لااقل سیزدهم برین ورزشگاه آزادی بازی پرسپولیس- الاتحاد از مردم بحرین حمایت کنین. والله همه ی امید اونا ماییم ما تنها حکومت شیعه ی جهانیم مرد باشین. مرد!

    پرسپولیس زلزله/آل سعود قاتله




    خلیفه سرنگون می‌شه …. خدا می‌دونه که حقشه …. به لطف بحرین و بچه‌ها …. سعودی واژگون می‌شه …. لا لا لای لای لا لای لا لای…!!


    سجاد (sajjad_f14) در تاریخ 8 اردیبهشت 1390 نوشته است :

    ببینین دوستان مسلمونای بحرین رو دارن می کشن به ناموسشون تجاوز میکنن مساجد رو خراب میکنن و هزار تا گ.. دیگه می خورن بعد ما نشستیم میگیم که مسلمونیم ! کدوم مسلمون ؟ مسلمون این قدر بی تفاوت نمیشه. حالا چه می دونم به صلاح نیست جهاد کردن یا کارای دیگه اما شما رو به غیرتتون قسم لااقل سیزدهم برین ورزشگاه آزادی بازی پرسپولیس- الاتحاد از مردم بحرین حمایت کنین. والله همه ی امید اونا ماییم ما تنها حکومت شیعه ی جهانیم مرد باشین. مرد!

    پرسپولیس زلزله/آل سعود قاتله



    خلیفه سرنگون می‌شه …. خدا می‌دونه که حقشه …. به لطف بحرین و بچه‌ها …. سعودی واژگون می‌شه …. لا لا لای لای لا لای لا لای…!!


    سجاد (sajjad_f14) در تاریخ 8 اردیبهشت 1390 نوشته است :

    ببینین دوستان مسلمونای بحرین رو دارن می کشن به ناموسشون تجاوز میکنن مساجد رو خراب میکنن و هزار تا گ.. دیگه می خورن بعد ما نشستیم میگیم که مسلمونیم ! کدوم مسلمون ؟ مسلمون این قدر بی تفاوت نمیشه. حالا چه می دونم به صلاح نیست جهاد کردن یا کارای دیگه اما شما رو به غیرتتون قسم لااقل سیزدهم برین ورزشگاه آزادی بازی پرسپولیس- الاتحاد از مردم بحرین حمایت کنین. والله همه ی امید اونا ماییم ما تنها حکومت شیعه ی جهانیم مرد باشین. مرد!

    پرسپولیس زلزله/آل سعود قاتله

    محسن محسنی بازدید : 204 پنجشنبه 08 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

    شاخه نظامی مسیحیان مصر تشکیل شد



    اخبار رسیده از قاهره پایتخت مصر حاکی از آن است که یک شاخه نظامی توسط مسیحیان مصری تشکیل شده است.


    "قمص عبدالمسیح" از چهره های سرشناس مسیحیان مصر که "قبطی"ها نام دارند، طی اظهاراتی فاش کرد که یک گروه نظامی توسط مسیحیان مصر تشکیل شده است.

    وی در ادامه اظهارات خود در مورد علت تشکیل این گروهک مسلح اطلاعاتی فاش نکرد و تنها گفت: اگر جامعه مسیحیت در مصر در معرض خطر قرار گیرد، این احتمال وجود دارد که این گروه نظامی دست به سلاح ببرد و با خطرات مقابله کند.

    شایان ذکر است آمار و ارقام دقیقی در مورد تعداد مسیحیان در مصر در دست نیست اما آمار غیر رسمی حاکی از آن است که حداقل 10 تا 15 درصد جمعیت این کشور را مسیحیان تشکیل می دهند و پس از مسلمانان، مسیحیان اقلیتی قابل توجه در این کشور به شمار می روند.
    همین امر موجب شده بود که تعداد زیادی از سیاستمداران و چهره های سرشناس در عرصه های مختلف به ویژه عرصه اقتصادی از مسیحیان باشند.
    گفتنی است رهبر مسیحیان مصر "بابا شنوده" است.

    منبع:پانا

    تعداد صفحات : 3

    اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • سلام هموطن

    آمار سایت
  • کل مطالب : 180
  • کل نظرات : 67
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 44
  • بازدید امروز : 186
  • باردید دیروز : 49
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 570
  • بازدید ماه : 927
  • بازدید سال : 2,338
  • بازدید کلی : 66,584