loading...
گر پدر مرد تفنگ پدری هست هنوز
محسن محسنی بازدید : 255 سه شنبه 07 تیر 1390 نظرات (1)

سلام امیدوارم برام دعا کنید

یه بنده خدایی برام کامنت گذراشته بود گفته بود تو خیلی اینوری هستی اینم نظرشونه :

سلام
کسی که می خواهد نظر سنجی کنه یا رفراندم بذاره باید بی طرف باشه ومطالب نظر سنجیش هم بر ضد موضوع ی که برا نظر سنجی هست باشه شما نظر سنجی گذاشتی ولی همه بر ضد موضوعه مرتبطه حالا من بخوام بگم نه باید کدام گزینه رو انتخاب کنم
یه کم در مورد ش فکر کنید
شاید حق با اونا باشد شایدم نباشه طبق نظر شخصی خودت نظرسنجی تو وباگت نذار عمومی باش
البنته گناهی ندارین نمی شناسمت ولی به نظر میاد خیلی خیلی طرفدار مملکتی
وای شما طرفداران مملکت یه کم انتقاد پذیر باشین امیدوارم بهش فکر کنین ونظر سنجیتونو اطلاح کنین
بازم میام
مرسی بای.

با اجازه یه شوخی بکنم باش؟

خب کجا بودیم؟

آها خب عزیزدلم مگه من چی نوشتم من نوشتم که مشت اکبر کوسه ست مگه نیست حالا یا شما با کوسه بودن ایشون مشکل دارین نمیدونم یا ...

هر چی فکر کردم دیدم همین یه ایراد به نظرسنجی ام هست جون شما نباشه جون خودمم نباشه جون مشایی و دوستانش ... این نظر سنجی مربوط به این طرف آبه پس مربوط به قول خودمون اینوریاست پس نمیشه بی طرف بازی درآورد مگه میشه؟ آی قربون زبونت نه نمیشه خب منم به نتیجه نظرسنجی ام دارم میرسم بعدشم من قصدم این بود که نظرای بیشتر این وریارو بشنوم البته ببخشید همش میگم اینوری اونوریا تقصیر خودتونه با خودمون، خودمون سرزبونا انداختیم و گرنه ما همه یکی هستیم و بودیم

خب بازم یاد گلتون نرها برام جون خودم دعا کنید وای اگه قبول بشم همون رشته که میخوام به خدا هر روز اولین نفری که میاد دیدن وبلاگم تا حدود ده نفرو یه مهمونی مشتی یا یه شیرینی مشتی براشون میگیرم تا سه روز نه تا پنچ روز به نیت عزیزان خدا حالا اون مردی خودتونه که بگین کی زودتر اومده من تا بیشتر ده نفر پولم نمیکشه

خب موقع رفتنه حلالم کنید برامم دعا کنید یا زهرای اطهر به امید ظهور عشقمون مهدی و کور کردن چشم دیگه شیطون به کوری چشم ماسون ها و فراماسون ها فی امان الله 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط 00000 در تاریخ 1348/10/11 و 11:45 دقیقه ارسال شده است

سلام چرا مطالب جديد نمي گذاريد


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • سلام هموطن

    آمار سایت
  • کل مطالب : 180
  • کل نظرات : 67
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 97
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 19
  • بازدید سال : 4,154
  • بازدید کلی : 68,400