loading...
گر پدر مرد تفنگ پدری هست هنوز
محسن محسنی بازدید : 201 شنبه 30 بهمن 1389 نظرات (0)
پیشنهاد امام جمعه تهران درباره موسوی و کروبی



آخرین نیوز:آیت‌الله احمد جنتی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران با بیان اینكه مسئله اصلی امروز ما موضوع فتنه است تصریح كرد: من ابتدا با هزار زبان از شما مردم عزیز به خاطر حضور در راهپیمایی 22 بهمن كه برای دنیا باور كردنی نبود سابقه و لاحقه نیز در هیچ كشوری جز كشور اسلامی ما نخواهد داشت تشكر می‌كنم.

وی تصریح كرد: مردم ما پس از انقلاب با جنگ و مشكلات بی‌شماری دست و پنجه نرم كرده و می‌كنند اما در عین حل نه از امام(ره)، نه از نظام، نه از دولت و نه از اركان جمهوری اسلامی نبریده‌اند بلكه حضورشان در صحنه نیز بیشتر شده است. اگر نمونه‌ای از این مردم ما را در دنیا كسی بتواند نشان دهد من حرفم را پس می‌گیرم.

به گزارش ایلنا جنتی حضور مردم در صحنه را دارای پیامی برای دوستان و دشمنان انقلاب در دنیا عنوان كرد و گفت: بعضی‌ها واقع كَرا هستند و همچنین كورند و نمی‌توانند ببینند كه در این مملكت مردم پس از 32 سال به صورت میلیونی به خیابان می‌آیند و شعارهای یكنواخت علیه آمریكا، اسرائیل و ضد ولایت فقیه سر می‌دهند.

دبیر شورای نگهبان افزود : دشمن از این می‌ترسد كه الگوگیری از انقلاب ایجاد نشود اما به كوری چشم آنها مردم در كشورهای جهان از انقلاب ما الگو گرفته‌اند. به عنوان مثال در كشوری همچون مصر با ویژگی‌های علمی شاخص، دیكتاتوری 30 سال حكومت می‌كند و مردم آن را تحمل می‌كنند. پس از مراودات این دولت با اسرائیل، مردم كه باهوش و فهمیده هستند از اینكه زیر بار اسرائیل بروند احساس تحقیر كرده و به میدان آمدند و بالاخره این پدیده مبارك به وجود آمد كه حسنی مبارك در 22 بهمن ماه رفت.

جنتی با بیان اینكه غرب در فكر است كه مهره‌ها را در مصر جابه‌جا كند و مجددا مهره‌های آمریكایی را به جای مبارك بنشاند این موضوع را موجب نگرانی عنوان كرد و خطاب به مردم مصر این اسن كه پیام انقلاب ما مبنی بر توكل به خدا و اسلام‌جویی را بشنوند.

وی همچنین از علمای مصر خواست تا با حركت پا به پای مردم رهبری جریان را به عهده بگیرند و افزود: اگر تا به حال ترس و وحشت و مسئله حقوق‌بگیری از دولت وجود داشت، امروز این علما باید جلوی مردم حركت كنند همانطور كه در كشور ما امام رحمت‌الله این كار را كرد.

دبیر شورای نگهبان قانون اساسی با اشاره به ناآرامی‌ها در دیگر كشورهای اسلامی از جمله بحرین و یمن تاكید كرد: چرا قدرت‌ها نمی‌فهمند كه مردم از آنها اعلام بیزاری می‌كنند و اساسا این قدرت‌ها چه دشمنی با مردم خود دارند ؟ آیا شرط انصاف و انسانیت است كه مردم خود را كشت و به زنجیر كشید؟

خطیب نماز جمعه سپس با اشاره به موضوع فتنه در كشور خطاب به فتنه‌گران گفت: شما عمرتان تمام شده است. اینكه گفته می‌شود سران فتنه باید اعدام شوند باید دانست كه در واقع اعدام و معدوم شده‌ و در جامعه سقوط كرده‌اند؛ آبرو و حیثیت آنها نیز رفته است.

وی با بیان اینكه قوه قضائیه باید در خصوص محاكمه سران فتنه مصلحت‌اندیشی كند، تصریح كرد: من خیال می‌كنم كاری كه قوه قضائیه می‌تواند بكند این است كه باید ارتباط آنها با مردم را به كلی مسدود كند. درب خانه آنها مسدود شود، تلفن‌ آنها قطع شود، اینترنت آنها نیز قطع شود تا نتوانند پیامی بدهند و پیامی بگیرند و در خانه خود زندانی شوند.

جنتی با اشاره به شرایط كشور از جمله پیشرفت‌های علمی و صنعتی چشم‌گیری و جهش علمی و فن‌آوری و با بیان اینكه كشور انرژی هسته‌ای را قبضه كرده ، آینده خوبی را به دنیا و مردم عرضه می‌كند ، گفت: چه می‌شود كه یك دفعه عده‌ای به فكر حمایت از مصر افتاده‌اند، اُف بر شما.
وی تاكید كرد: همه می‌دانستند كه این كار دروغ، ریا و تزویر و حقه‌بازی است زیرا مردم در 22 بهمن از مصر نیز حمایت كردند اما باید پرسید اینان به چه فكری افتادند كه چهار تا آدم شاخ شكسته را به خیابان بیاورند، چند نفر را كشته و مجروح كنند؟

خطیب نماز جمعه در پایان خطبه دوم تصریح كرد:چرا شما نمی‌فهمید كه این مردم شما را قبول نداشته و نسبت به شما نفرت دارند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، نمازگزاران تهرانی پیش از آغاز خطبه‌های نماز جمعه، با سر دادن شعارهایی از اقدامات 25 بهمن‌ماه ابراز برائت كردند.
"حزب‌الله بیدار است، از آمریكا بیزار است "، " كروبی و موسوی، مزدور و قدرت‌طلب، مرگ بر این گروه آشوب‌طلب "، "موسوی و كروبی اعدام باید گردند "، "كروبی، موسوی و بی‌بی‌سی پیوندتان مبارك "، "فتنه‌گر بی‌حیا ننگت باد، ننگت باد "، "نوكر آمریكایی، شرمت باد، شرمت باد "، "درخواست ما از قوه قضایی، برخورد با مزدور آمریكایی "، از جمله شعارهایی بود كه برخی نمازگزاران پایتخت با سر دادن آنها  ابراز برائت كردند.

آنها  امروز به دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی پس از اقامه نماز جمعه تجمع كردند و حجت الاسلام ذوالنور در این تجمع كه در میدان انقلاب برگزار شد ، سخنرانی كرد .

به گزارش ایلنا ، راهپیمایان با در دست داشتن پرچم كشورمان و تراكت‌هایی با مضامین «تا پای جان حامی انقلابیم »، «سران فتنه اعدام باید گردند »، و «صبر ملت به سر آمده سران فتنه را اعدام كنید»؛از دستگاه‌ قضایی كشور خواستند تا هر چه زودتر موسوی و كروبی را مجازات كنند.

بخشی از افراد همچنین علیه آیت الله هاشمی رفسنجانی رییس مجلس خبرگان شعار دادند كه مجری این مراسم از این افراد خواست تا از سردادن شعارهای انفرادی خودداری كنند.
ذوالنور جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در سخنان خود گفت كه یكی از تقاضاهای اصلی تجمع كنندگان از قوه قضائیه، مجازات كردن سران فتنه است .
در پایان این تجمع نیز با صدور قطعنامه‌ای اشدّ مجازات برای سران فتنه را خواستار شدند.

متن كامل این قطعنامه بدین قرار است :
بسم الله الرحمن الرحیم
مُحَمَّدٌ رَسُولُ‌اللهِ وَ الَّذینَ مَعَهٌ اَشِدّاءٌ عَلَی‌الكُفّارِ رُحَماءُ بَینَهُم فتح ـ آیه 29
در حالی كه انوار تابناك انقلاب اسلامی و پژواك فریادهای دشمن‌شكن و ضداستعماری و استبدادی نهضت ملّت بصیر و آزادی‌خواه ایران به رهبری پربركت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(رضوان‌الله تعالی علیه) با در نوردیدن مرزهای جغرافیایی و سیاسی، آزادی و رهایی ملت‌های مسلمان منطقه و جهان را نوید می‌دهد و بارقه‌های بیداری اسلامی با رویش جوانه‌های انقلاب در اقصی نقاط عالم اركان سلطه نظام استكبار جهانی را به لرزه افكنده است، عمله‌های سیاسی آمریكا و رژیم اشغالگر اسرائیل كه بقاء خویش را در ادامه فتنه‌گری می‌بینند برای اثبات نوكری و وابستگی خود با فراخوانی مذبوحانه و دعوت از مشتی منافق و تفاله‌های سلطنت‌طلب و اوباش ضد انقلاب برای ایجاد اغتشاش در بیست و پنجم بهمن ماه با هدف خشنودسازی بیگانگان و امید دادن به دشمنان دین و ملت و فراهم كردن خوراك تبلیغاتی برای رسانه‌های بیگانه و شبكه‌های صهیونیستی و آمریكایی، كوشیدند تا با انتقام‌گیری از استقامت و استواری ملتی بصیر كه با تكیه بر مواضع هدایت‌گرانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در دفاع از اصول و آرمان‌های ارزشی انقلاب اسلامی، جریان نفاق و برانداز را در نهم دی و بیست و دوم بهمن سال 1388 در گورستان خشم و نفرت خود دفن نمود، فضایی از رعب و وحشت را برای سرپوش نهادن به شكست‌های پی در پی و مفتضحانه اربابان خارجی خود و كم سو نمودن فروغ بیداری اسلامی در منطقه ایجاد نمایند، اقدام رذیلانه‌ای كه برگ ننگین دیگری را بر پرونده سراسر سیاه و خائنانه سران فتنه و جبهه نفاق نوظهور افزود.
اكنون در آستانه ایام ولادت حضرت ختمی‌ مرتبت، محمد مصطفی(صلی‌الله علیه و آله و سلم) و آغاز هفته وحدت ما شركت‌كنندگان در این تظاهرات اعتراض‌آمیز در اوج خشم و نفرت نسبت به فتنه‌افروزی و وحدت‌شكنی جریان نفاق نوظهور و همصدایی سران فتنه با معاندان شناخته شده انقلاب و نظام اسلامی مواضع انقلابی خود را با ندای توحیدی الله اكبر اعلام می‌داریم:
1ـ حماسه‌سازان شگفتی‌آفرین بیست و دوم بهمن، سناریوی دروغین حمایت از مردم مصر و دعوت سران فتنه برای ایجاد هرج و مرج و اغتشاش در بیست و پنجم بهمن ماه را تلاشی مذبوحانه برای محو حلاوت و شیرینی دستاوردهای حضور میلیونی ملّت شجاع و قهرمان ایران اسلامی در راهپیمایی یوم‌الله بیست و دوم بهمن كه بر اساس عشق و ارادت به امام(ره) و خط اصیل آن پیرمراد در پیروی از ولایت فقیه به حماسه‌ای عظیم برای نمایش ایمان و بصیرت و وحدت و پیوند دوباره ملت با آرمان‌های انقلاب اسلامی تبدیل گردید دانسته و آن را خدمت به دشمنان اسلام و اقدامی در جهت جلوگیری از بازتاب همبستگی ملی و حمایت مردم شریف ایران از قیام ملت به پا خواسته مصر می‌داند و آن را شدیداً محكوم می‌نماید.
2ـ راهیپمایی شكوهمند بیست و دوم بهمن ماه همه ساله موج بزرگی از امید و خودباوری را در دل شیفتگان انقلاب اسلامی و مردم آزادی‌خواه جهان نسبت به استحكام و عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی و ناامیدی و یأس را در اردوگاه دشمنان كوردل نسبت به عدم تأثیر توطئه‌های گوناگون استكبار جهانی به سركردگی آمریكا بر علیه نظام و انقلاب ایجاد می‌سازد، ما تظاهر‌كنندگان دعوت به اغتشاش در بیست و پنجم بهمن را عدم همراهی آشكار سران فتنه با ملت بزرگ ایران و به رسمیت نشناختن بیست و دوم بهمن به عنوان روز حاكمیت و پیروزی ملت ایران بر كفر و نفاق و استكبار جهانی توسط مردگان سیاسی دانسته و این دعوت را اعلام رسمی جداسازی راه سران فتنه و عوامل وابسته‌شان از اقیانوس عظیم ملّت بزرگ ایران و دوری از صراط مستقیم نهضت و انقلاب اسلامی و پشت كردن به آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) می‌دانیم و خواستار برخورد شدید دستگاه‌های انتظامی، امنیتی و اطلاعاتی با عوامل داخلی و پیاده نظامان رژیم صهیونیستی می‌باشیم.
3ـ ملت ایران آمریكای جنایتكار و رژیم غاصب صهیونیستی را دشمنان اصلی انقلاب اسلامی و سیاست‌های استعماری آنان را اقدامی در جهت چپاول و غارت كشورهای اسلامی و مردم مسلمان می‌داند و هر اقدامی كه موجب خوشحالی، تأیید و تشویق استكبار جهانی و هم‌پیمانانشان شود را خوشخدمتی و ابراز نوكری به بیگانگان قلمداد نموده و بازی علنی موسوی و كروبی در پازل آمریكا و انگلیس و رژیم جنایتكار اسرائیل و نقش‌آفرینی در سناریوی طراحی شده توسط دشمن را خروج آنان از آرمان‌های امام(ره) و انقلاب و مخالفت با اراده و خواست ملّت شریف ایران و عمق وابستگی و انحراف سران فتنه دانسته و نفرت و انزجار و برائت خود را از حامیان خارجی و داخلی آنان اعلام می‌داریم.
4ـ شنیدن صدای نفاق و ورشكستگان سیاسی و تفاله‌های رژیم نگون‌بخت سلطنتی از حلقوم موسوی و كروبی و اقدام جنایتكارانه عوامل مزدور در ایجاد اغتشاش و آشوب و شهید و مجروح نمودن تعدادی از هموطنان عزیز بار دیگر پرده از چهره خبیث مهره‌های سوخته استكبار و لاشه‌های متعفّن سیاسی فتنه 88 برداشت و نشان داد كه اتّحاد پلید و شوم جیره‌خواران و وابستگان مزدور روی دیگری از نفاق نوظهور و تلاش استكبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل برای گشودن راهی است كه در سال 1360 با عزم و اراده راسخ و استوار ملت غیور و موضع سرسختانه امام عزیز مسدود و منجر به فرار معاندان جنایتكار و پناه گرفتن آنان در زیر چتر حمایتی صدام جنگ‌افروز و خون‌آشام گردید لذا، ملت ایران پیوستن موسوی و كروبی به اردوگاه جبهه كفر و نفاق و تحركات مذبوحانه آنان را ادامه اقدامات كور و جنایتكارانه منافقان به دستور اربابان خارجی‌شان دانسته و آن را شدیداً محكوم می‌نماید.
5ـ اكنون كه هدایت‌های روشنگرانه رهبر فرزانه و حكیم انقلاب اسلامی و خویشتن‌داری مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی و صبر ملت غیرتمند ایران نتوانسته است سران گمراه فتنه را از جهالت و خواب غفلت بیدار نموده و آنان را از سقوط در جهنم پستی و رذالت و همراهی با دشمنان دیرینه اسلام و انقلاب اسلامی باز دارد ملّت آزاده و شهید‌پرور ایران اجازه نخواهند داد مشتی قدرت‌طلب خود فروخته و ایادی درونی استكبار با عصیان و گردنكشی ارزش‌های اسلامی را به تمسخر گرفته و آرامش جامعه را بازیچه حقد و كینه و خودخواهی قرار دهند و علی‌رغم آغشته بودن دستان كثیفشان به خون جوانان عزیز از مجازات گریخته و با قرار گرفتن درحاشیه امن همچنان با صدور بیانیه‌های فتنه‌انگیز زمینه خوش‌رقصی برای دشمنان انقلاب اسلامی به سركردگی شیطان بزرگ آمریكای جنایتكار و اذباب داخلی‌شان را فراهم نمایند.
6ـ با توجه به فرمایش قاطعانه حضرت امام(رحمة الله علیه) كه فرمود: كسانی كه دعوت به راهپیمایی غیرقانونی و اغتشاش می‌كنند مفسد‌فی‌الارض هستند، شركت‌كنندگان در این تظاهرات اعتراض‌آمیز موسوی و كروبی را مصداق بارز فرمایش آن حضرت دانسته و ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های داغداری كه از خرداد سال 88 تا كنون فرزندانشان آماج تیر كینه و بغض منافقان و وطن‌فروشان قرار گرفته‌اند، سران فتنه را مسئول تمامی خون‌های به ناحق ریخته شده و همچنین خسارت‌های مادی و معنوی ناشی از اغتشاشات و آشوب‌های فتنه‌گران می‌داند و با محكوم نمودن هر گونه كوتاهی و تعلّل در انجام وظیفه نهادهای مربوطه و درخواست اشدّ مجازات برای سران فتنه، از قوه قضائیه مصرّانه می‌خواهیم تا فوری و بی‌درنگ به شكایات واصله رسیدگی و با محاكمه موسوی و كروبی كه هدفی جز شكستن اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمت به دشمنان اسلام و انقلاب ندارند، مزدوران استكبار را به سزای اعمال خیانتكارانه خود برسانند.
7ـ باتوجه به مواضع روشنگرانه رهبر حكیم انقلاب اسلامی و آشكار شدن اهداف اقدامات ساختارشكنانه سران فتنه، ملت ایران از خواص خاموش و دارای مواضع مبهم و دو پهلو می‌خواهد تا ضمن پرهیز از گفتار و رفتار بیگانه‌پسند و ریختن آب به آسیاب فرصت‌طلبان، در اسرع وقت مواضع خود را به صورت روشن، دقیق و واضح نسبت به سران فتنه و حامیان بیگانه آنان اعلام نمایند.
8ـ ملت هوشیار و بصیر ایران بار دیگر حمایت خود را از قیام مردم مصر كه با الگو قرار دادن انقلاب اسلامی می‌رود تا طومار فرعونیان زمان را در هم پیچد اعلام داشته و رساترین پاسخ به اقدامات رذیلانه و تبلیغات پوچ و دروغین رسانه‌های آمریكا، انگلیس، اسرائیل غاصب و همپیمانانشان را پیروی كامل از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی و حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی و ادامه راه شهیدان گرانقدر راه استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی می‌داند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • سلام هموطن

    آمار سایت
  • کل مطالب : 180
  • کل نظرات : 67
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 17
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 185
  • بازدید ماه : 185
  • بازدید سال : 4,320
  • بازدید کلی : 68,566