loading...
گر پدر مرد تفنگ پدری هست هنوز
محسن محسنی بازدید : 235 سه شنبه 03 خرداد 1390 نظرات (1)

 

مجله آمریکایی فارین پالیسی در شماره اخیر خود اتفاقات اخیر کشور و تلاش احمدی نژاد برای عزل وزیر اطلاعات را ناشی از تلاش تیم رئیس جمهوری برای برنده شدن در انتخابات آتی و بهره برداری از اسناد وزارت اطلاعات بر ضد مخالفان خود دانست.

 

 

به گزارش مشرق، این مجله آمریکایی نوشت: در حالی که بسیاری از کشورهای منطقه در تلاش برای دستیابی به دموکراسی هستند، جناح های سیاسی ایران مشغول جنگ بر سر فضائل و میراث کوروش هخامنشی شده اند. این مجله آمریکایی همچنین ادامه جدل بر سر بحث مکتب ایرانی را مقدمه ای بر حذف محمود احمدی نژاد عنوان کرد.


فارین پالیسی افزود: در ایران امروز بحث بر سر تاریخ به امر پرمخاطره ا

ی تبدیل شده است. سوال اینک این است که آیا حکومت ایران باید نگاه ویژه ای به تاریخ پیش از اسلام خود داشته باشد؟


این مجله آمریکایی مدعی شد: اختلافاتی که اینک بر سر مکتب ایرانی و مکتب اسلامی در گرفته به خودی خود چیز جدیدی نیست. اگر نگوئیم در قرن های گذشته، لااقل در سده های اخیر همواره این بحث میان محققان و سیاستمداران ایرانی داغ بوده است. اینگونه است که هویت ایرانی دچار نوعی دوگانگی میان ایران پیش از اسلام و دوره زرتشتیان و هخامنشیان و بعد از اسلام در 1300 سال اخیر شده است.


نشریه آمریکایی فارین پالیسی در ادامه افزود: هنوز مشخص نیست کدام یک از حامیان این دو طیف(مکتب ایرانی و مکتب اسلام) دست برتر را دارند. تا چند قرن پس از ورود اسلام به ایران، ایرانیان نقش تعیین کننده ای در فرموله کردن قوانین اسلامی در حوزه هایی چون ادبیات، حکومتداری و قانون داشته اند. با این وجود همواره جدالی میان اعراب و ایران وجود داشته است چه آنکه اعراب معتقدند مذهب شیعه که امروز مذهب غالب ایرانیان است در واقع شاخه ای از ناسیونالیسم ایرانی است.


این مجله در ادامه مدعی شد: روی کار آمدن انقلاب ایران سبب روی آوردن دوباره مردم به ارزش ها و سنت های دینی و اسلامی شد. در دوره ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد، وی و رئیس دفترش اسفندیار رحیم مشایی با مطرح کردن اسلام ایرانی(مکتب ایرانی) بارها به تمجید از تاریخ ماقبل اسلام ایران پرداخته و ناسیونالیزم را یکی از ارکان دولت خود عنوان کرده اند.


این مجله آمریکایی افزود: احمدی نژاد 20 نفر از سران کشورها را برای برگزاری جشن نوروز بخ شیراز دعوت کرد اما پس از انتقادات شدیدی که به وی شد و با مشورت مشاورانش در نهایت تصمیم به برگزاری آن در تهران گرفت. با این وجود اما آیت الله خامنه ای (رهبر معظم انقلاب) نپذیرفت تا با مهمانان جشن نوروز دیدار کند .


فارین پالیسی تاکید کرد: احمدی نژاد و مشایی نقش فراوانی در بازگشت موقت منشور کوروش به ایران بازی کردند. منشور کوروش یکی از کهن ترین اسناد حقوق بشری دنیاست. شخص احمدی نژاد هم تاکنون بارها از کوروش هخمامنشی تمجید کرده است.


این مجله آمریکایی افزود: اقدامات احمدی نژاد در تمجید از مکتب ایرانی اگرچه ممکن است در ظاهر خیلی مهم جلوه نکند اما با خشم بسیاری از محافل روحانیون مواجه شده است. این موضوع در ایران اسلامی با عنوان فتنه یاد می شود. در اولین روزهای انقلاب ایران مرحوم آیت الله صادق خلخالی حاکم شرع وقت ایران به بدی از کوروش یاد می کرد و او را پسر یهودی می خواند. اینک اما محمود احمد نژاد میلیون ها دلار خرج می کند تا منشور همان کوروش را به ایران بیاورد و بعد از ارزش ها و یگانگی وی تمجید کند. با وجود همه انتقادات، اسفندیار رحیم مشایی هم سخنانی درباره کوروش، ناسیونالیسم ایرانی و مکتب ایرانی بر زبان راند.


فارین پالیسی نوشت: این موضوع اینک به یکی از مهمترین چالش های ایران از زمان بعد از انتخابات ریاست جمهوری تبدیل شده است. این اتفاقات در حالی روی می دهد که ایران با بزرگترین چالش اقتصادی خود از زمان ابتدای انقلاب تاکنون مواجه است.


این مجله آمریکایی در ادامه به نقل از اکبر گنجی مدعی شد که نام هیچ یک از متحدان محمود احمدی نژاد در لیست ناقضان حقوق بشری که اتحادیه اروپا در حال تهیه آن است دیده نمی شود و در عوض همه لیست از افراد نزدیک به آیت الله خامنه ای هستند. به گفته گنجی، احمدی نژاد به طور سری یک تیم از مشاورانش را برای گفت و گو با اتحادیه اروپا و آمریکا اعزام کرده است. برخی منابع هم گفته اند( مدعی شده اند) تیم احمدی نژاد تلاش می کند برای تهدید سیاستمداران مدارکی را از وزارت اطلاعات خارج کند.


فارین پالیسی در ادامه با اشاره به عزل مصلحی وزیر اطلاعات توسط رئیس جمهوری و سپس فرمان رهبر انقلاب برای ادامه کار وزیر اطلاعات مدعی شد: با وجود نامه نمایندگان مجلس به احمدی نژاد وی حاضر به پذیرش دستور بازگشت مصلحی نشد. وی چند روزی حاضر به برگزاری جلسه کابینه نشد و از حضور در میان عموم هم خودداری کرد. احمدی نژاد یا باید ادامه کار وزیر خود را بپذیرد و یا آنکه خود استعفا داده و برود. البته در صورت رفتن احمدی نژاد اگرچه ممکن است بی ثباتی سیاسی در ایران اتفاق بیفتد اما این اتفاقی نیست که حکومت ایران از پس آن بر نیاید.


این مجله آمریکایی در ادامه با تحلیل رفتار احمدی نژاد می نویسد: احمدی نژاد با هدف قرار دادن وزارت اطلاعات خود را برای انتخابات بعدی آماده می کند.

 

محسن محسنی بازدید : 229 سه شنبه 03 خرداد 1390 نظرات (1)

سلام يكي از .... نوشته بود كه قضيه اين خواب امام (ره) چيه كه سعيدي تو نماز جمعه قم گفته منم هر چي تو اينترنت سرچ كردم فقط سايتاي سبز اموي دربارش مطلب نوشته بودن و بسطش داده بودن متأسفاه منم فيلتر شكن دوروبرم نبود كه بينم چه چيزايي نوشتن كلا سايتاي اينوري چيزي درموردش ننوشتن.

حالا نظر من اگه يه چيزي بوده خب حداقل دو طرف در كمال آرامش و بدون سانسور و افزايش اصل خبر اونو منتشر مي كردن نميدونم والا

محسن محسنی بازدید : 263 یکشنبه 18 اردیبهشت 1390 نظرات (2)

 

امام راحل می فرمودند: " تا آقای خامنه‌ای هست دلواپسی نداشته باشید "



عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: "اگر دنبال شخصی دلسوز برای انقلاب اسلامی هستید كسی دلسوز‌تر از آقای خامنه‌ای پیدا نمی‌كنید " و حتی نیز امام راحل تاكید كردند " تا آقای خامنه‌ای هست دلواپسی نداشته باشید ".

 آیت‌الله ابوالقاسم خزعلی در مراسم تشییع پیكر پاك سردار شهید برونسی و چند تن از دیگر شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس كه صبح شنبه در اجتماع عظیم عزاداران فاطمی برگزار شد، اظهار داشت: مرحوم سردار شهید عبدالحسین برونسی علاقه و ارادت خاصی نسبت به حضرت فاطمه الزهرا (س) داشتند و این مطلب در كتاب خاك‌های نرم كوشك به عینه دیده می‌شود.

عضو مجلس خبر‌گان رهبری با بیان اینكه شهید برونسی به سرداری سپاه اسلام افتخار می‌كرد، خاطرنشان كرد: امروز روز سوگواری شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) و روز تشییع سردار رشید سپاه اسلام شهید برونسی. امروز روز تلاقی حبیب و محبوب است.

آیت‌الله خزعلی با تاكید بر این مطلب كه اطاعت از حكم ولی‌فقیه بر تمام مردم و مراجع محترم تقلید نیز واجب است، یادآور شد: اگر كسی 20 میلیون كه نه اگر 40 میلیون نیز رای بیاورد اما ولی‌فقیه آن را تنفیذ نكند آن 40 میلیون رای برای آن شخص اعتباری به همراه ندارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری اذعان داشت: در عصر حاضر رئیس و امام جامعه اسلامی شخصیتی است كه امام راحل (ره) در مورد شخصیت ایشان می‌فرمایند "اگر دنبال شخصی دلسوز برای انقلاب اسلامی هستید كسی دلسوز‌تر از آقای خامنه‌ای پیدا نمی‌كنید " و حتی نیز امام راحل تاكید كردند " تا آقای خامنه‌ای هست دلواپسی نداشته باشید "
آیت‌الله خزعلی همچنین در ادامه سخنان خود خطاب به دولت گفت: بسیار خوب است كه دولت بعضی از افراد را كه قصد نفوذ در بدنه دولت را دارند، شناسایی كرده و جلوی آنان را بگیرد.

محسن محسنی بازدید : 274 یکشنبه 18 اردیبهشت 1390 نظرات (1)

 

سخنان مهم پناهیان در بیت رهبری در حضور احمدی نژاد

حجت‌الاسلام والمسلمین پناهیان با تأکید بر اینکه عدالت‌زدگی بدون ولایت کار را به جاهای خطرناک می‌کشاند، گفت که نباید عدالت را بهانه‌ای برای اقدام علیه ولایت قرار داد و خوارج نمونه بارز این موضوع هستند.

 

 

 


حجت‌الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان استاد حوزه و دانشگاه در مراسم شام غریبان حضرت صدیقه طاهره(س) که شنبه شب در بیت مقام معظم رهبری و با حضور رئیس‌جمهور و جمعی از شخصیت‌های کشوری و لشکری و خیل عظیم عزاداران آن حضرت برگزار شد، با تأکید بر لزوم مراقبت انسان در برابر امتحانات، خاطرنشان کرد: باید انسان‌های خوب هم مراقب باشند تا همین خوبی‌هایشان بعدها سد راه و علت انحرافشان نشود.
 
 
وی در ادامه به جریان نافرمانی ابلیس پس از شش هزار سال عبادت اشاره کرد و بر اهمیت عاقبت‌ به خیری و لزوم نگرانی دائمی مؤمن برای عاقبت بخیر شدن تأکید کرد و گفت: باید همه را به عاقبت به خیری سفارش کنیم.
 
حجت‌الاسلام و المسلمین پناهیان در این لحظه از سخنان خود با بیان اینکه دعای امام عادل نافذ است، دعا کرد که "الهی عاقبت همه ما را به خیر بگردان."
 
پناهیان از رهبر معظم انقلاب خواست تا این دعا را با آمین خود همراهی کنند.
 
وی در ادامه سخنان خود بر تقدم ولایت بر عدالت تأکید کرد و با اشاره به مقابله معاویه با امیرالمؤمنین علی (ع)، به قرائت نامه‌ معاویه به امام علی(ع) و پاسخ بسیار پرعمق ایشان به نامه معاویه پرداخت و گفت: نباید عدالت را بهانه‌ای برای اقدام علیه ولایت قرار داد چرا که قطعاً ولایت بر عدالت مقدم است.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین پناهیان با بیان اینکه عدالت بسیار شیرین است و در برخی روایات از آن به عنوان تسکیناً للقلوب یاد شده است، تأکید کرد: با این وجود عدالت‌زدگی منهای ولایت کار را به جاهای بسیار خطرناکی می‌کشاند و خوارج نمونه بارز این موضوع هستند.
 
وی با اشاره به جریان قتل فجیع عبدالله ابن خبّاب و همسر باردارش به دست خوارج، تنها به این خاطر که شیفته و شیعه حضرت علی‌(ع) بودند، گفت: عدالت‌زدگی بی‌ولایت گاهی کار انسان را به چنین جاهایی می‌رساند.
 
این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه انسان‌های خوب باید بیش از دیگران مراقب خود باشند، گفت: گاهی همین خوبی‌ها سد راه انسان می‌شود. در اول انقلاب نیز برخی مبارزین و انقلابیون وجود داشتند که بعدها 180 درجه روش خود را تغییر دادند.
 
پناهیان در ادامه با تأکید بر اینکه این امتحانات سخت، علائم نیکوئی هستند و ما باید این امتحانات را بگذرانیم، به بیان روش‌های جلوگیری از انحراف "انسان‌های خوب" پرداخت و گفت: یکی از این روش‌ها که در زیارت جامعه کبیره و آیه 16 سوره توبه آمده است، پرهیز از یاری جستن از غیر راه ولی است. ممکن است این راه را یک دوست جلوی پای انسان بگذارد اما ما را از راه ولی دور کند و ما را به طاغوت بکشاند.
 
وی خاطرنشان کرد: یکی از راه‌های منحرف نشدن، پرهیز از دوستانی است که ما را از ولی دور می‌کنند. 
 
این استاد حوزه و دانشگاه در پایان با بیان اینکه باید از این امتحانات سخت که علائم ظهور است سربلند بیرون بیایم، به محبت ویژه خداوند به بندگانش اشاره کرد و گفت که خداوند قطعاً انسان‌ها را یاری می‌کند.
 
پس از پایان سخنان حجت‌الاسلام والمسلمین پناهیان، حاضرین در حسینیه امام خمینی(ره) به سوگواری برای بانوی دو عالم، حضرت صدیقه طاهره، فاطمه زهرا(س) پرداختند.


منبع: فارس

محسن محسنی بازدید : 340 یکشنبه 18 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

خاك بر سر نيروي .........

فریدون حسن
چقدر ناز و ادا برایمان درآوردند تا بیایند و در کشور ایمن و امنمان در ورزشگاه آزادی‌مان 90 دقیقه بازی کنند. می‌گفتند ایران امن نیست و نمی‌آییم و خب چون ادعایشان واهی بود، آمدند.
چه استقبالی کردیم ما از آنها، گل و شیرینی و بغل و روبوسی، اصلاً یادمان رفت که پرسپولیسی‌ها چیزی حدود هشت ساعت در فرودگاه جده معطل ماندند، استقلالی‌ها با چه فضاحتی تن به انگشت‌نگاری دادند و ذوب‌آهن و سپاهان هم که ... قرار بر تلافی بود و ما تلافی کردیم با گل و شیرینی، تازه پا را فراتر هم نهادیم و جمعی بچه مسلمان دانشجوی سیاه‌پوش عزای ایام فاطمیه را جلوی چشمان عربستانی‌ها به باد کتک گرفتیم و دست‌بند زدیم و بردیم حبس تا حسابی تلافی کرده باشیم.
دانشجویانمان را زدیم و بردیم تا نکند به گوشه قبای گشاد عربستانی‌ها بربخورد و بروند شکایت کنند به AFC و فوتبال حذف شده از تاریخ و آسیا و دنیایمان را محروم کنند از میزبانی‌های بی‌خاصیت آینده.
یگان ویژه نیروی انتظامی بعدازظهر سه‌شنبه هرچه دلخوری از فتنه 88 و خاطره بد از سبزک‌ها داشت را بر سر عده‌ای جوان دلپاک که فقط آمده بودند به ندای حق‌طلبی مردم بحرین پاسخ دهند، خالی کرد تا عربستانی‌ها ببینند و ایمان بیاورند که ایران کشوری است امن برای برگزاری مسابقات فوتبالی که یک طرفش آنها هستند. دست مریزاد، آفرین بر این همه همت و عزم در حفظ امنیت ملی!
پرسپولیس بعدازظهر سه‌شنبه نچایید و بالاخره برد هرچند که بردش به درد در کوزه هم نمی‌خورد، اما ما خیلی چیزهای دیگر را به عربستانی‌ها باختیم، آنها هشتم فروردین 88 تیم ملی را با هدایت همین علی دایی در آزادی بردند و جشن گرفتند جلوی چشمان حیرت‌زده ما و بعدازظهر سه‌شنبه الاتحادشان به پرسپولیس علی دایی در آزادی باخت ولی خیلی چیزهای دیگر را از ما بردند و رفتند.
وقتی آمدند کوچک و بزرگ باشگاه پرسپولیس در فرودگاه به خط شده بودند با گل و شیرینی نه خبری از معطلی بود و نه خبری از انگشت‌نگاری! هنوز نیامده بودند که از رئیس فدراسیون گرفته تا نایب رئیس و دربان فدراسیون و حتی علی دایی به همه توصیه می‌کردند که فقط پرسپولیس را تشویق کنید، نکند خدای ناکرده از زبانتان شعار دیگری به جز پرسپولیس خارج شود که اوضاع به هم می‌ریزد و چه می‌شود و چه...
عربستانی‌ها آمدند، ناظر بازی را هم به تحریکشان تاجیک انتخاب کردند تا فارسی را خوب بفهمد و گزارش کلمه به کلمه بدهد از آنچه در ورزشگاه آزادی به زبان تماشاگران می‌آید و البته در این بین باید تشکر کرد از نیروی انتظامی که هرگونه فریادی حتی اگر قرار بود پرسپولیس باشد از سوی دانشجویان را درگلو خفه کرد. «نیروی انتظامی تشکر، تشکر»
خب الاتحاد عربستان را بردیم، آفرین به دایی و تیمش، هورا به ما و فدراسیون فوتبال، در زمین خودمان کاری کردیم کارستان، عربستان را بردیم، تازه کلی هم تحویلشان گرفتیم، شاید موقع پرواز رفتن قالیچه‌ای، گلدان منبت‌کاری شده‌ای سوغات داده باشیم تا حتی اگر چیزی هم دیده باشند، فراموش کنند حتی به سکوبرت هم اشاره کردیم که یک گل به خودمان بزند تا نکند آنها را سنگین شکست دهیم و ناراحت شوند و بروند کار را به شکایت و شکایت‌کشی بکشانند.
دوست عزیزی روز قبل از مسابقه نوشته بود این زمین، زمین بازی ما نیست و من امروز از او می‌پرسم کجا باید بازی می‌کردیم؟ کجا باید فریاد حق‌طلبی‌مان را به گوش جهان می‌رساندیم؟ آیا فوتبال بی‌خاصیت ما واقعاً ارزشش را داشت که به خاطر آن پا روی اعتقاداتمان بگذاریم؟
عربستانی‌ها رفتند و ننگ آمدن و رفتنشان تا ابد روی پیشانی فدراسیون فوتبال و مدیرانش ماند. علی دایی و حبیب کاشانی هم می‌توانند بعدها از پیروزی برابر الاتحاد به عنوان یکی از درخشان‌ترین نتایج کارنامه فوتبالیشان یاد کنند، اما در قبال این پیروزی ما جلوی عربستانی‌ها خیلی چیزهای دیگر را از دست دادیم، فقط خم نشدیم جلویشان که البته برای این کار هنوز فرصت بازی استقلال مقابل النصر باقی است، می‌توان از همین امروز به فتح‌الله‌زاده، مظلومی و فرهاد مجیدی گوشزد کرد که به اتفاق بقیه آبی‌پوشان در فرودگاه به صف بایستند و وقتی حریف پا را از هواپیما روی خاک امن ایران گذاشت جلوی آنها خم شوند و با اهدای دسته گل کم‌کاری پرسپولیسی‌ها در مهمان‌نوازی را جبران کنند. اصلاً می‌شود به استقلال توصیه کرد که بازی را ببازد تا عربستانی‌ها خوشحال‌تر و راضی‌تر تهران را ترک کنند و در گزارششان به AFC تا می‌توانند از فوتبال ما، از وضعیت اجتماعی‌مان و از اینکه در ورزشگاه‌هایمان فقط شعار فوتبالی سر داده می‌شود، تعریف کنند و ما را نزد آنها معتبر سازند.
سه‌شنبه بعدازظهر، بعدازظهر خوبی نبود، عربستانی‌ها فوتبال را به ما باختند و ما بقیه مسائل را به آنها. عربستانی‌ها صعود کردند و ما حذف شدیم، نه توانستیم حرفمان را بزنیم و نه قدرت این را داشتیم که توهین‌های آنها را پاسخ دهیم، فقط یک بازی بی‌خاصیت فوتبال را سه بر دو بردیم. همین!
راستی تا جایی که یادمان می‌آید در باورهایمان گنجانده بودیم میدان ورزش میدان حق‌طلبی است، میدان ظلم‌ستیزی و عدالت‌خواهی اما گویا این روزها باورهایمان هم رنگ باخته به خصوص از سوی آنها که میز و منصبشان را خیلی دوست دارند و ما مانده‌ایم که اگر این فوتبال و ورزش خالی از باور و اعتقاد را نخواهیم باید چه کنیم؟

دانلود فیلم

دانلود فایل ضمیمه

  انتهای خبر / پایگاه اطلاع رسانی جوان / کد خبر 352276

محسن محسنی بازدید : 264 یکشنبه 18 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

...اگر بخواهیم «م» را رد صلاحیت كنیم ؛ پیغمبر خدا هم رد صلاحیت می شود!!! چرا كه ایشان دختر ابوبكر و عمر را گرفته بود!!!...
5828_392.jpg

حجه الاسلام امیری فر در مسجد سلمان فارسی نهاد ریاست جمهوری خواستار حد زدن شرعی به آیه الله علم الهدی شد!
گفتنی است طی روزهای گذشته علی رغم فرمایشات امام خامنه ای مبنی بر حفظ وحدت در جامعه، اتاق فکر جریان منحرف نفوذی با اقدامات و بیانات تفرقه افکنانه به جو اختلاف دامن می زند.
نامبرده روز گذشته سخنان گزافه ای بر زبان رانده است که اهم آن از دید خوانندگان محترم می گذرد.

دوشنبه- 4/2/90- نهاد ریاست جمهوری- مسجد سلمان فارسی- بین نماز ظهر و عصر

حجه الاسلام امیری فر بعد از نماز ظهر در توضیح حدیثی از امام صادق (ع) كه «خداوند حفظ می كند كسی كه رفیقش را حفظ كند» گفت:
* منظور حفظ آبروی مؤمن است كه از حرمت كعبه هم بالاتر است.
* ما باید دوستانمان را حفظ كنیم.
* رهبری فرمودند كه «جذب حداكثری و دفع حداقلی» . یعنی هر چه می توانید جذب كنید و دفع نكنید!
* بعضی ها متأسفانه به همه چیز ایراد می گیرند.
* چرا آبروی یك مؤمن را می برند؟
* الآن غیبت ها سایتی شده و در سایت ها و رسانه ها و روزنامه ها و... انجام می دهند.
* از شرایط امام جماعت، عدالت است. حالا اگر امام جمعه یی ( آیت ا... علم الهدی) بیاید و بگوید كه فلانی(م) فاسق و فاسد و منحرف است، این خیلی بد است. آن هم در سایت ها می گویند.
* قرآن می گوید كه به مشرك هم فحش ندهید؛ چه برسد به مؤمن!
* یك مسلمان و شیعه بیاید و فحاشی كند و دوستان خود را از دست بدهد، دیگر چیزی نمی ماند!
* بعضی ها مثل مگس از بین تمام اعضای بدن انسان ، روی زخم می نشینند!
* بعضی از ما دنبال عیب افراد می گردیم كه فلانی، پدر و مادر و ... چه طوری هستند و به نوعی او را از حیز انتفاع ساقط می كنیم.
* اگر بخواهیم «م» را رد صلاحیت كنیم ؛ پیغمبر خدا هم رد صلاحیت می شود!!! چرا كه ایشان دختر ابوبكر و عمر را گرفته بود!!!
* باید انتقاد كرد و حرف زد اما فحاشی نه.
* كسانی كه خودشان را اصولگرا می دانند ، به شخص دوم مملكت تهمت می زنند.
* در قضیه «اطلاعات» ؛ ببینید چه جار و جنجالی به راه انداختند!
* مگر می شود احمدی نژاد مقابل رهبری بایستد؟ ایشان حق دارد وزیری را عزل كند؛ ولی وقتی فهمیدند كه نظر رهبری این نیست، تمكین كردند.
* باید در حرف زدن هایمان در تریبون های عمومی خیلی دقت كنیم.
* در تریبون عمومی می آیند و فحاشی می كنند كه فلانی (م) بیّن الغی و فاسد و منحرف است. این حرف ها «حد» دارد.
* اگر من جای ایشان (م) بودم می رفتم و شكایت می كردم چرا كه باید با یك نفر برخورد كنند كه اینطور اهانت نسبت به هر فرد نكنند.







عماریون

محسن محسنی بازدید : 580 یکشنبه 18 اردیبهشت 1390 نظرات (1)

 



خلیفه سرنگون می‌شه …. خدا می‌دونه که حقشه …. به لطف بحرین و بچه‌ها …. سعودی واژگون می‌شه …. لا لا لای لای لا لای لا لای…!!



ببینین دوستان مسلمونای بحرین رو دارن می کشن به ناموسشون تجاوز میکنن مساجد رو خراب میکنن و هزار تا گ.. دیگه می خورن بعد ما نشستیم میگیم که مسلمونیم ! کدوم مسلمون ؟ مسلمون این قدر بی تفاوت نمیشه. حالا چه می دونم به صلاح نیست جهاد کردن یا کارای دیگه اما شما رو به غیرتتون قسم لااقل سیزدهم برین ورزشگاه آزادی بازی پرسپولیس- الاتحاد از مردم بحرین حمایت کنین. والله همه ی امید اونا ماییم ما تنها حکومت شیعه ی جهانیم مرد باشین. مرد!

پرسپولیس زلزله/آل سعود قاتله




خلیفه سرنگون می‌شه …. خدا می‌دونه که حقشه …. به لطف بحرین و بچه‌ها …. سعودی واژگون می‌شه …. لا لا لای لای لا لای لا لای…!!


سجاد (sajjad_f14) در تاریخ 8 اردیبهشت 1390 نوشته است :

ببینین دوستان مسلمونای بحرین رو دارن می کشن به ناموسشون تجاوز میکنن مساجد رو خراب میکنن و هزار تا گ.. دیگه می خورن بعد ما نشستیم میگیم که مسلمونیم ! کدوم مسلمون ؟ مسلمون این قدر بی تفاوت نمیشه. حالا چه می دونم به صلاح نیست جهاد کردن یا کارای دیگه اما شما رو به غیرتتون قسم لااقل سیزدهم برین ورزشگاه آزادی بازی پرسپولیس- الاتحاد از مردم بحرین حمایت کنین. والله همه ی امید اونا ماییم ما تنها حکومت شیعه ی جهانیم مرد باشین. مرد!

پرسپولیس زلزله/آل سعود قاتله



خلیفه سرنگون می‌شه …. خدا می‌دونه که حقشه …. به لطف بحرین و بچه‌ها …. سعودی واژگون می‌شه …. لا لا لای لای لا لای لا لای…!!


سجاد (sajjad_f14) در تاریخ 8 اردیبهشت 1390 نوشته است :

ببینین دوستان مسلمونای بحرین رو دارن می کشن به ناموسشون تجاوز میکنن مساجد رو خراب میکنن و هزار تا گ.. دیگه می خورن بعد ما نشستیم میگیم که مسلمونیم ! کدوم مسلمون ؟ مسلمون این قدر بی تفاوت نمیشه. حالا چه می دونم به صلاح نیست جهاد کردن یا کارای دیگه اما شما رو به غیرتتون قسم لااقل سیزدهم برین ورزشگاه آزادی بازی پرسپولیس- الاتحاد از مردم بحرین حمایت کنین. والله همه ی امید اونا ماییم ما تنها حکومت شیعه ی جهانیم مرد باشین. مرد!

پرسپولیس زلزله/آل سعود قاتله

محسن محسنی بازدید : 204 پنجشنبه 08 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

شاخه نظامی مسیحیان مصر تشکیل شد



اخبار رسیده از قاهره پایتخت مصر حاکی از آن است که یک شاخه نظامی توسط مسیحیان مصری تشکیل شده است.


"قمص عبدالمسیح" از چهره های سرشناس مسیحیان مصر که "قبطی"ها نام دارند، طی اظهاراتی فاش کرد که یک گروه نظامی توسط مسیحیان مصر تشکیل شده است.

وی در ادامه اظهارات خود در مورد علت تشکیل این گروهک مسلح اطلاعاتی فاش نکرد و تنها گفت: اگر جامعه مسیحیت در مصر در معرض خطر قرار گیرد، این احتمال وجود دارد که این گروه نظامی دست به سلاح ببرد و با خطرات مقابله کند.

شایان ذکر است آمار و ارقام دقیقی در مورد تعداد مسیحیان در مصر در دست نیست اما آمار غیر رسمی حاکی از آن است که حداقل 10 تا 15 درصد جمعیت این کشور را مسیحیان تشکیل می دهند و پس از مسلمانان، مسیحیان اقلیتی قابل توجه در این کشور به شمار می روند.
همین امر موجب شده بود که تعداد زیادی از سیاستمداران و چهره های سرشناس در عرصه های مختلف به ویژه عرصه اقتصادی از مسیحیان باشند.
گفتنی است رهبر مسیحیان مصر "بابا شنوده" است.

منبع:پانا
محسن محسنی بازدید : 230 پنجشنبه 08 اردیبهشت 1390 نظرات (0)
 رئیس سازمان حقوق بشر بحرین از آغاز قیام مردم بحرین و سركوب شدید مردم، تحت فشار نیروهای امنیتی قرار دارد، به طوریكه تاكنون دوبار دستگیر شده و مورد شكنجه قرار گرفته است.

 

A1050880.jpg

 

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی خبرگزای فارس، «نبیل رجب» حقوقدان بحرینی و رئیس سازمان حقوق بشر از زمان قیام مردم بحرین و سركوب شدید حكومت شدیداً تحت فشار قرار دارد به طوریكه تاكنون دوبار دستگیر شده اما به دلیل فشارهای خارجی مجبور به آزادی وی شده است.


تاكنون چندین بار به منزل وی حمله شده و طی 2 بار دستگیری مورد شكنجه زیادی قرار گرفت.



این حقوقدان بحرینی در اظهاراتی تعداد دستگیر شدگان این قیام را تاكنون 800 نفر اعلام كرده است.

 

محسن محسنی بازدید : 211 پنجشنبه 08 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

محمد شریعتمداری می‌گوید: زمانی كه من وزیر بازرگانی بودم، در یك جلسه خدمت حضرت آقا رسیدم و خواستم به ایشان گزارشی ارائه كنم. ایشان به من گفتند: «هر وقت شما حرف از واردات می‌زنید، این بند دل من می‌لرزد.» من هرگز این فرمایش ایشان را فراموش نمی‌كنم.

A0257008.jpg

محمد شریعتمداری می‌گوید: زمانی كه من وزیر بازرگانی بودم، در یك جلسه خدمت حضرت آقا رسیدم و خواستم به ایشان گزارشی ارائه كنم. ایشان به من گفتند: «هر وقت شما حرف از واردات می‌زنید، این بند دل من می‌لرزد.» من هرگز این فرمایش ایشان را فراموش نمی‌كنم. رهبر معظم انقلاب در آن جلسه به من گفتند كه شما وزیر بازرگانی هستی؛ باید واردات مدیریت شود.
آنچه درپی می‌آید، گفت‌وگو با وزیر پیشین بازرگانی در دولت‌های هفتم و هشتم است كه به بیان نظرات، خاطرات و نیز دغدغه‌های رهبر انقلاب در خصوص اجرای اصل 44، تولید داخلی، مدیریت واردات و ... پرداخته است.

* تأكیدهای مستمر رهبر انقلاب بر اجرای اصل 44 را در شرایط كنونی و با توجه به طرح مسائلی همچون «اقتصاد مقاومتی» و تهدیدهای غرب و اعمال تحریم‌ها و نیز «جهاد اقتصادی» چگونه ارزیابی می‌كنید؟

به نظر بنده اساس مشی اقتصادی رهبر معظم انقلاب بر همین پایه استوار است. بنده كاملاً به‌یاد دارم كه رهبر انقلاب در سخت‌ترین شرایط كشور كه هزاران كیلومتر از مرزهای ما درگیر جنگ تحمیلی بود و به این دلیل ما محدودیت جدی ارزی داشتیم، در چندین نوبت اشاره كردند كه نگذاریم بخش خصوصی متدین ما كه از نهال‌های روییده در انقلاب اسلامی هستند و نگاهشان به ثروت مشروع است، بخشكد.
ایشان به این مسئله به‌‌طور جدی معتقد بودند كه دولتی كردن صددرصدی اقتصاد و تمركز بخشیدن به تمام فعالیت‌های اقتصادی و محروم كردن مردم از حضور در فعالیت‌های اقتصادی موجب خشكیدن این نهال‌ها می‌شود. ایشان با راه‌اندازی كمیته‌ی انتقال ارز و كمیته‌ی واردات و صادرات كه بنده دبیر آن بودم، سعی در انجام این مسئله داشتند كه برخی با ایجادش از اساس مخالف بودند. یكی از مهم‌ترین مسائل در آن دوره، ایجاد كمیته‌ی نظارت بر انتقال ارز بود و جالب این‌كه یكی از مسئولان ارشد دولتی به‌ دلیل همكاری با این كمیته عزل شد.

خاطره‌ی دیگری كه از زمان ریاست‌جمهوری ایشان به ‌خاطر دارم، جلسات مكرر آیت‌الله خامنه‌ای با دولت است كه تلاش می‌كردند دولت را متقاعد كنند كه فقط ارز ناشی از نفت را برای جنگ مصرف كند و ارزی كه متكی به نفت نیست و به‌وسیله‌ی خودمان و فعالیت مردم به‌دست می‌آید، مثل ارز كارگران خلیج فارس را دولت اجازه بدهد كه خود مردم برایش تصمیم بگیرند و برنامه‌ریزی كنند تا به‌وسیله‌ی آن نیازمندی‌های كشور را وارد كنند. البته به دلایلی این مسئله محقق نشد.

بنابراین اگر امروز بحث اقتصاد مقاومتی توسط ایشان مطرح می‌شود، صحیح نیست كه كسانی بگویند معنایش این است كه نوآوری، خلاقیت، اقتصاد پویا و چشم‌انداز معنی ندارد و دیگر به سمت اقتصاد جنگ برویم. من كه مشی اقتصادی آقا در برهه‌های مختلف را بررسی كرده‌ام، معتقدم كه حتی در زمان جنگ، نگاه رهبر انقلاب به تأمین برخی از نیازها توسط بخش خصوصی و صنعتی بود و اكنون نیز قاعدتاً نگاه ایشان در همین چهارچوب است.

* اصل 44 قانون اساسی باید در كجا و به چه صورتی ایفای نقش كند؟

در چهارچوب قانون اساسی. اقتصاد جمهوری اسلامی ایران بر سه پایه است: دولتی، خصوصی و تعاونی. اصل را هم بر این گذاشته كه محدوده‌ی هریك از آنها به گونه‌ای باشد كه موجب اضرار جامعه‌ی اسلامی نشود. یعنی هرگاه دامنه‌ی یكی از این فعالیت‌ها، مثلاً دامنه‌ی فعالیت اقتصاد دولتی موجب شود كه جامعه‌ی اسلامی ضرر ببیند، باید آن را محدود كرد. البته حد و حدود این كار را قانون تعیین می‌كند.

در جایی نیز گفته شده كه اقتصاد خصوصی یا تعاونی، منظور این نیست كه دولت ابتدا اساس اقتصاد دولتی را می‌ریزد و بعد اقتصاد تعاونی و خصوصی را به عنوان زائده‌ای كه مكمل اقتصاد دولتی باشند، استفاده كند. اقتصاد دولتی فقط جاهایی وارد می‌شود كه اولاً حكومت اسلامی تكلیف دارد كه وارد شود. مثلاً باید حداقل‌های معیشتی را برای جامعه تأمین كند. شاید بخش خصوصی خود را مكلف به این كار نداند، این‌جا باید دولت وارد شود و آن اقتصادی را فراهم كند كه در آن حداقل نیازهای جامعه را تأمین كند.
متأسفانه یك نگاهی در این خصوص می‌گوید كه اقتصاد اصل 44 قانون اساسی معتقد به این است كه اساساً اقتصاد، دولتی است كه زائده‌های لاینفكی به عنوان تعاونی و خصوصی نیز به آن چسبیده است. در صورت عدم موفقیت آن، اقتصاد خصوصی و تعاونی وارد عرصه می‌شوند. به نظر من این مسئله كاملاً معكوس است.
نگاه صحیح در اصل 44 قانون اساسی این است كه اقتصاد ما اقتصاد غیر دولتی است و دولت جاهایی باید خودش را مكلف به اجرا بداند كه زمینه‌ی ظهور و بروز بخش خصوصی نیست. بعضی جاها هم دولت باید ورود كند و راه را برای اقتصاد خصوصی و تعاونی باز كند، نه این‌كه انحصار ایجاد كند.

* عده‌ای نیز مدل‌های اقتصادی در جمهوری اسلامی را پویا نمی‌دانند. در این‌باره چه توضیحی دارید؟

برخی معتقدند كه در چهارچوب قانون اساسی، دسترسی به اقتصاد پویا مقدور نیست و اصل 44 به گونه‌ای است كه فقط ما بتوانیم اقتصاد قدرتمند داشته باشیم و نه اقتصاد پویا. این برداشت متكی بر دیدگاه اقتصادی متعلق به جهان غرب است كه از آن با عناوین اقتصاد بازار، اقتصاد آزاد یا اقتصاد لیبرال نام می‌برند كه مدل اقتصادی خود را پویا می‌دانند. آنها اقتصاد قدرتمند و توانا را مثلاً اقتصاد كشورهای عمدتاً شرقی با پرچم‌داری شوری سابق و متكی بر سوسیالیسم معرفی می‌كنند. بنابراین افرادی معتقدند كه اصل 44 قانون اساسی ما با یك نگاه سوسیالیستی نوشته شده است؛ نگاهی كه می‌خواهد اقتصاد را محدود كند.
اما آنچه كه از فلسفه‌ی این اصل در قانون اساسی برمی‌آید، این است كه این اصل هم منطبق بر دیدگاه‌های اسلامی است كه دفاع می‌كند از محرومان و مستضعفان و نگاه عدالت‌جویانه دارد به امور اقتصادی در جامعه و نیز به هیچ وجه اقتصاد بسته و متمركز در جهان شرق نیست كه سمت و سوی مقابله با تفكر و خلاقیت و پویایی داشته باشد.

به نظر بنده در تفكر متكی بر اصل 44 قانون اساسی می‌توانیم هم اقتصاد رقابتی پویا داشته باشیم و هم عدالت اجتماعی را فدای دستاوردی به نام توسعه نكنیم. به نظرم این مهم‌ترین ركن تفكر انقلاب اسلامی در اداره‌ی اقتصادی جامعه و به تعبیری هنر انقلاب اسلامی است.

* بنابراین آیا دهه‌ی چهارم بر همین اساس نام «عدالت و پیشرفت» را به خود گرفته است؟

دقیقاً همین‌طور است. این تفاوت نگاه آرمانی ما با نگاهی غربی و شرقی است. به نظر من عدم شناخت این مسئله موجب شده كه ما در اجرای اصل 44 حتی در داخل كشور نیز با مشكل مواجه شویم.

در نگاه رهبر معظم انقلاب اساس كارویژه‌ی توسعه، برای دستیابی به پیشرفت و عدالت است. یعنی وقتی در اقتصاد توسعه هم خط مشی ایشان را مرور می‌كنیم، متوجه می‌شویم كه تعریف و كاركرد ایشان از توسعه، بر اساس آرمان‌ها و اهداف اسلامی است. بر همین اساس است كه توسعه‌ی مورد نظر، دستیابی به عدالت اجتماعی از اهداف اصلی خود در نظر می‌گیرد. از طرفی نیز بر خلاف گفته‌ی برخی‌ها عدالت اجتماعی توزیع عادلانه‌ی فقر نیست.
با این نگاه، امام علی علیه‌السلام فعالیت و توسعه‌‌‌ی اقتصادی انجام می‌دهند و مثلاً چاه آب احداث می‌كنند، آب را از درون زمین بیرون می‌كشند و زمین بایر و موات را به یك زمین پرمنفعت تبدیل می‌كنند و بعد هم آن را وقف جامعه‌ی اسلامی می‌كنند. این یعنی هم كارآفرینی و هم توجه به عدالت اجتماعی در زمان مصرف ثروت. نگاه اقتصادی اسلام یك نگاه ثروت‌ساز است.

* در پایان اگر خاطره‌ای از دغدغه‌های اقتصادی رهبر انقلاب در زمان وزارت خودتان دارید، برای ما بگویید.

در سالی كه قیمت فولاد در جهان به تعبیر خود اهل فولاد به درّه‌ی مرگ افتاده بود و واردات نیز خیلی گسترش پیدا كرده بود، طوری ‌كه شركت‌های تولیدكننده ضرر می‌كردند، در همان ایام و در یكی از شب‌های احیاء، یكی از مسئولان دفتر رهبری با من تماس گرفت و گفت كه آقا نگران هستند و گفتند بیایی این‌جا.
شب احیاء بود و این موضوع برای من خیلی عجیب بود، زیرا معمولاً آقا در شب احیاء برای خود برنامه‌های خاصی دارند و معمولاً به هر كاری نمی‌پردازند. من فكر می‌كردم در این شب دیگر ایشان حال و هوای این حرف‌ها را نباید داشته باشند.

من هم پاسخ و گزارشی دقیق آماده كردم و خدمت ایشان ارائه دادم و دلایل اتخاذ این سیاست را گفتم. ایشان گفتند كه شنیدم واردات به كشور فلان‌قدر است، (یك عددی گفتند كه الان یادم نیست.) چون من آن زمان به عنوان وزیر، گزارش روزانه از واردات فولاد داشتم، به ایشان عرض كردم من الان می‌دانم چقدر فولاد تا پایان وقت اداری امروز وارد كشور شده یا قرار است وارد شود و چقدر از گمرك‌ها ترخیص شده است. به ایشان گفتم كه یك مقدار از این عددی كه گفتید هم بیشتر است.

آقا گفتند چه اتفاقی افتاده؟ عرض كردم این كار دو علت دارد؛ یكی این‌كه من عقیده دارم این امر دارد مدیریت می‌شود. دوم این‌كه نوبت تحویل فولاد از شركت‌های بزرگ تولیدكننده‌ی داخلی حداقل شش‌ماهه است. یعنی ما باید 3 ماه پیش‌تر پول بدهیم و شش ماه هم در نوبت بمانیم تا فولادمان را تحویل بگیریم. بنابراین شركت‌های فولاد ما در خطر ورشكستگی كه نیستند هیچ، در خطر زیان هم نیستند، اما مصرف‌كنندگان ما كه نیاز به یك شاخه آهن دارند و تاجرانی كه باید این آهن را از شركت‌های بزرگ خریداری كنند، مجبورند شش ماه در نوبت باشند.

آقا پس از شنیدن گزارش من گفتند: اگر واقعاً كار با این دقت پیش می‌رود، من نگرانی ندارم، اما به من گزارش شده كه میزان واردات فولاد به كشور بیش از حد نیاز است. یك گزارش دقیق‌تری بدهید كه مصرف فولاد چقدر است و تولید داخلی چقدر؟ چقدر شما واردات دارید و تا پایان سال چقدر انبار خواهید كرد؟ من هم پس از مدتی گزارش مكتوبی تهیه كردم و تقدیم ایشان كردم.







فارس

محسن محسنی بازدید : 204 پنجشنبه 08 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

یک منبع مطلع به روزنامه منتسب به آقای میم گفت: رییس‌جمهور در برنامه ضبط شده شرکت نخواهد کرد.

http://www.president.ir/piri/media/mid/54211.jpg


سایت روزنامه «هفت صبح» نوشت: قرار است رییس‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌جمهور در گفت‌وگویی مستقیم با مردم به بازگویی عملکرد دولت در هدفمندکردن یارانه‌ها و نیز برخی مشکلات به وجود آمده در این مسیر و برخی مسایل دیگر بپردازد، اما ابهاماتی در مورد پخش زنده این گفت‌وگو به وجود آمده است.

این درحالی است که روز گذشته سید علی محمد بزرگواری، عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس، در گفتگو با «نسیم»، گفت: سید محمدرضا میرتاج‌الدینی این خبر را امروز در جمع نمایندگان اعلام کرد.







جهان

محسن محسنی بازدید : 189 پنجشنبه 08 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

"قهرمان مصر" کیست؟




وی در این برنامه تلویزیونی از ظلم و ستم رژیم "حسنی مبارک" به ویژه پس از آزاد شدنش از زندان سخن گفت. او ضمن اینکه در این برنامه تلویزیونی چندین بار اشک ریخت و گریه کرد، برخی داد و ستدهای نزدیکان و هواداران "حسنی مبارک" با دیگر کشورهای جهان، در مورد بازداشت خودش را بیان کرد.

 "أیمن حسن" که 21 سرباز اسرائیلی را به هلاکت رسانده، در میان شهروندان مصری ضد اسرائیلی به "قهرمان مصر" شهرت دارد.

"أیمن حسن" سرباز سرشناس ارتش مصر است که در دهه نود قرن گذشته میلادی عملیاتی انجام داد و 21 سرباز صهیونیست را به هلاکت رساند. این عملیات در مرز مصر با سرزمین های اشغالی رخ داد.

وی در سال 1990 میلادی بازداشت و در دادگاه مصر محاکمه شد. حکم حبس ابد برای او در 6 آوریل 1991 صادر شد.

دادگاه او را به قتل 21 سرباز و زخمی کردن 20 تن دیگر و نیز انهدام 6 خودرو متهم کرد.

او پس از حدود ده سال حبس در سال 2000 از زندان آزاد شد اما از هرگونه فعالیت محروم بود. اکنون که رژیم "حسنی مبارک" دیکتاتور سابق مصر سقوط کرده، "أیمن حسن" به یکی از برنامه های شبکه ماهواره ای "المحور" دعوت شد تا ماجرای عملیات و زندانش را از زبان خودش بازگو کند.

وی در این برنامه تلویزیونی از ظلم و ستم رژیم "حسنی مبارک" به ویژه پس از آزاد شدنش از زندان سخن گفت. او ضمن اینکه در این برنامه تلویزیونی چندین بار اشک ریخت و گریه کرد، برخی داد و ستدهای نزدیکان و هواداران "حسنی مبارک" با دیگر کشورهای جهان، در مورد بازداشت خودش را بیان کرد.

او گفت: برخی کشورهای جهان به ویژه سران عربی در دیدارهای مختلف با "حسنی مبارک" و نزدیکان و هوادارانش خواسته بودند که مرا آزاد کند زیرا من که افراد بی گناهی را به قتل نرسانده بودم بلکه یک مشت اشغالگر و قاتل را به قتل رسانده بودم. این نزدیکان و هواداران "مبارک" هر بار به بهانه آزادی من از کشورهای عربی امتیاز می گرفتند اما مرا آزاد نمی کردند.


منبع:شیعه آنلاین
محسن محسنی بازدید : 205 پنجشنبه 08 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

عواقب رها شدن دو بیمار در بیابان، به مدیریت بیمارستان امام خمینی (ره) هم رسید. معاون وزیر بهداشت این خبر را تایید کرد.



پس از مقصر شدن ۶ کارمند رده پایین بیمارستان امام خمینی، خبرهایی درباره تغییر مدیریت این مجتمع بیمارستانی به گوش می رسد. گفته شده است دکتر حسن ابوالقاسم گرجی، مدیر مجتمع بیمارستانی امام خمینی شده است.

پیش از این دکتر مهدی فتحی، رییس مجتمع بیمارستانی امام خمینی بوده است.

دکتر گرجی، پیش از این معاون پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی ایران بود.

دگتر حسن امامی رضوی، معاون درمان وزیر بهداشت دراین باره به خبرآنلاین گفت: قرار بود تغییراتی در مدیریت بیمارستان امام داشته باشیم، اما موضوع بیماران رها شده در بیابان، باعث تسریع در این تغییر شد.

رضوی احتمال تغییرات بیشتر در وزارت بهداشت که مرتبط با رها شدن بیماران باشد را رد کرد.





جهان

محسن محسنی بازدید : 208 پنجشنبه 08 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

نقشه جدید صهیونیست‌ها برای مسجدالاقصی




رژیم صهیونیستی در صدد است در سایه بی‌توجهی جهان اسلام و در ادامه یهودی‌سازی شهر قدس، پخش اذان از مسجدالاقصی را به بهانه اذیت شدن یهودیان ممنوع كند.


 تشدید اقدامات یهودی‌سازی در قدس همچنان در سایه غفلت مسلمانان ادامه دارد و این بار نوبت به ممنوعیت پخش اذان در مسجدالاقصی رسید.


كنست رژیم صهیونیستی در صدد است برای محو كردن هرگونه نشانه اسلامی از شهر قدس و یهودی كردن كامل آن، مانع پخش اذان در مسجد الاقصی شود.


شبكه خبری العربیه اعلام كرد كه كنست رژیم صهیونیستی ادعا كرده است كه پخش صدای اذان موجب آزار و اذیت ساكنان یهودی شده است.


این در حالی است كه شهرداری قدس پیشنهاد كرده بود كه سیستم صوتی و بلندگوهای مسجد در اختیار مقامات صهیونیست باشد تا میزان صدای آن را در كنترل خود داشته باشند ولی در هر صورت فلسطینی‌ها همه این مطالب را رد و تاكید كردند كه این اقدامات برای از بین بردن آثار اسلامی از شهر قدس است.


شیخ عكرمه صبری مفتی قدس در این خصوص اعلام كرد كه این تلاش‌ها، همه برای خاموش كردن صدای اذانی است از حدود 15 قرن پیش آغاز شده است.

این در حالی است كه اینگونه اقدامات رژیم صهیونیستی نوعی حالت خشم و عصبانیت شدید از دولت عبری در قدس ایجاد كرده است تا حدی كه یكی از ساكنان قدس اعلام كرد كه اگر اسرائیل بخواهد صدای اذان را خاموش كند، ما هم صدای اسرائیل را خاموش خواهیم كرد.

 

منبع :فارس
محسن محسنی بازدید : 207 یکشنبه 04 اردیبهشت 1390 نظرات (0)
دانشجویان شهرهای جنوبی کشور که ظهر امروز با دو کشتی به سمت کشور بحرین در حرکت بودند با ممانعت پلیس دریایی مجبور به بازگشت به شهر بوشهر شدند.

امید عالیپور سخنگوی دانشجویان متحصن در شهر بوشهر در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به حرکت صبح امروز دانشجویان به سمت کشور بحرین گفت: صبح امروز 200 دانشجوی متحصن در سواحل بوشهر با دو کشتی به سمت کشور بحرین حرکت کردند .

وی افزود: این دو کشتی به صورت کاملا خصوصی بودند و در این کشتی از دانشجویان دختر کشورمان به دلایل امنیتی کسی حضور نداشت و تنها دانشجویان پسر برخی استانهای جنوبی شرکت داشتند.

سخنگوی دانشجویان متحصن در شهر بوشهر ادامه داد: کشتی اول حامل دانشجویان بعد از طی مسیر کمی با دستور پلیس دریایی به شهر بوشهر بازگشت اما کشتی دوم با وجود ممانعت پلیس دریایی به مسیر خود ادامه داد و در ادامه مسیر با حضور فیزیکی پلیس دریایی مجبور به بازگشت شد.

محسن محسنی بازدید : 229 یکشنبه 04 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

دانشجویان و طلاب شهرهای جنوبی کشور در اعتراض به کشتار مردم بحرین و با هدف درخواست از دولت برای اعزام به بحرین در سواحل بوشهر به تحصن پرداختند.

به گزارش خبرنگار مهر ، دانشجویان دانشگاههای جنوب کشور در حمایت از مردم مظلوم بحرین و در اعتراض به عملکرد دستگاه دیپلماسی کشورمان در قبال تحولات منطقه تحصن گسترده ای را از ساعت 18 روز چهارشنبه 31 فروردین در ساحل نیلگون خلیج فارس در محل پارک سیادت بوشهر اغاز کردند که این تحصن تا پایان عصر جمعه ادامه داشت.

در بیانیه شماره یک دانشجویان در خصوص برپایی تحصن آمده است: امروز و در این مقطع حساس و حیاتی تاریخِ جهان، ما دانشجویان و جوانان انقلابیِ پیرو خط ولایت، سکوت را بیش از این برنتافته و در مسیر تحقق یکی از آرمان های انقلاب عظیم اسلامی، و حمایت از خیزش های مردمیِ جهان اسلام اقدام به پرپایی تحصن خواهیم کرد.

سخنگوی دانشجویان متحصن، با اعلام این که از دانشگاههای مختلف جنوب کشور از جمله شیراز و یاسوج و کرمان و ملایر و اهواز نیز در این تحصن شرکت خواهند کرد هدف از تحصن را اعتراض به دستگاه دیپلماسی کشور و شکست حصر تبیلغاتی و دارویی اعلام کرد.

وی افزود: جوانان و دانشجویان مسلمان جنوب کشور در حرکتی خود جوش اعزام کشتی حاوی دارو و کمکهای پزشکی به سوی بحرین را مطالبه اصلی خود می دانند.

در ادامه صبح پنج شنبه جمعی از دانشجویان اهل سنت با حضور خود در جمع دیگر متحصنین ، همبستگی و همراهی خود را با مسلمانان مظلوم بحرینی ابراز داشتند.

این دانشجویان در بیانه ای تصریح کردند: ما دانشجویان اهل سنت بوشهر جنایات استکبار جهانی و اسلام آمریکایی خصوصا آل سعود را محکوم می کنیم و از برادران و خواهران خود که همواره حامی تمامی مسلمان مظلوم جهان بوده اند، تشکر می کنیم.

همچنین عصر پنج شنبه طلاب بوشهر با پیوستن به دانشجویان متحصن، انزجار خود را از اقدامات غیر انسانی استکبار جهانی و دست نشانده های وی در کشور های اسلامی نشان داده و حمایت خود را از ملت مظلوم و مسلمان بحرین و دیگر کشورهای اسلامی اعلام داشتند.

عباس حاجی حسینی، دبیر اجرایی تحصن، در جمع متحصنین گفت:  هدف از این تجمع بزرگ درخواست از دستگاه دیپلماسی کشور  برای موضع گیری های قاطع در قبال قیام ملت های مسلمان است.

وی همچنین آمادگی دانشجویان را برای حضور در کنار ملت مظلوم بحرین و دیگر کشورهای اسلامی اعلام کرد.

حاجی حسینی افزود: ما دانشجویان از دستگاه دیپلماسی کشور خواستاریم که مسیری را دنبال کنند که مقام معظم رهبری نشان می دهند.

وی ادامه داد: ما آماده اعزام به بحرین هستیم و از مسئولین خواستاریم که امکان حضور ما را در بحرین به منظور امداد رسانی و در صورت فرمان حضرت آقا، حضور نظامی، فراهم کنند.

ورود خبر گزاری های بین المللی برای پوشش تحصن دانشجویان متحصن در بوشهر

به گزارش مهر در حالی که اکیپهای خبرنگاران پرس تی وی و فلسطین الیوم (متعلق به جهاد اسلامی)  به پارک سیادت  بوشهر امدند تا صدای دانشجویان را به گوش جهانیان برسانند درهمین حال دانشجویان بسیجی از ملحق شدن خبرنگاران الجزیره ممانعت کردند.

 عباس عالی زاده مدیر روابط عمومی تحصن دلیل این حرکت را جهت گیری های غیر منصفانه و غیر انسانی شبکه الجزیره در قبال بحرین دانست. با امدن رسانه های بین المللی حجه السلام غریب رضا با ایراد یک سخنرانی عربی خطاب به مسلمانان عرب زبان، انان را به مقاومت وایستادگی دعوت کرد.

روز دوم تحصن

 در آغاز روز دوم تحصن دانشجویان در بیانیه شماره دو خطاب به مردم بحرین تاکید کردند: ای برادران و خواهران بحرینی! جنایاتی که آل‌خلیفه و آل‌سعود، این نوکران بی‌جیره و مواجب آمریکا، بر شما تحمیل نموده‌اند را به حساب دفاع از دین خدا و دفاع از پیامبر(ص) بگذارید و از این که خداوند هدیه‌ها و قربانیان هاجروار و اسماعیل‌گونه‌ شما را در بحرین پذیرفته است، شاکر و سپاسگزار باشید؛ ان‌شاالله خداوند آنان را با شهدای صدر اسلام محشور ‌نماید.

درادامه این بیانیه آمده است : ما دانشجویان مسلمان جنوب کشور، گوش به امر مولامان حضرت امام خامنه‌ای(مد ظله‌العالی) بوده و در اینجا متحصنیم تا اولاً با حمایت از خیزش‌های اسلامی منطقه به استکبار جهانی بفهمانیم که راه دانشجوی امروز انقلاب اسلامی از راه جوانان صدر انقلاب و جبهه‌های دفاع‌مقدس جدا نیست.

همچنین دانشجویان خطاب به دولت تاکید کردند: ثانیاَ انتظار خود را از دولت جمهوری اسلامی به مسئولین دستگاه دیپلماسی گوشزد نموده و اتخاذ موضع صریح، قاطع و مطابق با آرمان‌های انقلاب اسلامی و منش گذشته دولت خدمتگزار در سیاست خارجی را خواستاریم و ثالثاً اعزام یک کشتی حامل مواد دارویی و امدادی را جهت شکست حصر دارویی و رسانه‌ای بحرین -که به جد از مظلوم‌ترین اعضای پیکره واحد اسلام است- خواستاریم.

تلاش دانشجویان برای حرکت به سمت بحرین

همچنین صبح جمعه دانشجویان بعد از قرائت دعای ندبه اخرین تلاش های خود را جهت حرکت با کشتی انجام دادند؛ دانشجویان متحصن بعد از قرائت بیانیه خود از پارک سیادت (محل تحصن دانشجویان جنوب کشور)، به سمت اسکله جلالی حرکت کردند که به دلیل ظرفیت محدود کشتی ها فقط 200نفر از انان سوار دو کشتی صیادی (لنج) شدند.

فرمانده بسیج دانشگاه خلیج فارس گفت: ازآنجایی که کشتی مناسبی در اختیار ما قرار ندادند خودمان اقدام کردیم و توانستیم این دوکشتی را فراهم کنیم.

گفتنی است خبرنگاران پرس تی وی و خبرنگاران تلویزیون فلسطین الیوم همراه دانشجویان به سمت کشتی رفتند و خبرنگاران پرس تی وی در کشتی حضور داشتند و به تهیه گزارش پرداختند؛ از طرفی ورود خواهران به این دو کشتی ممانعت شده دلیل این اقدام اعلام نشد اما احتمالا برای جلوگیری از خطرات احتمالی، از ورود خواهران جلوگیری شده است.

جلوگیری پلیس دریایی از ادامه حرکت دانشجویان به سمت بحرین

حدود ساعت 12:30 دو کشتی به سمت بحرین حرکت کردند.کشتی حامل دانشجویان پس از قرار گرفتن در مسیر بحرین با هشدار های برج دریابانی روبرو شد( لازم به ذکر است که شناور های مذکور ، شناور صیادی موسوم به لنج  و تحت مالکیت خصوصی بوده) که به دلیل بی توجهی  به آن، شناور نیروی انتظامی به سوی کشتی حامل دانشجویان حرکت کرد که پس از دقایقی به شناور مذکور رسیده و آن را متوقف کرد.

نامه دانشجویان متحصن به مسلمانان و مبارزان جهان اسلام

همچنین دانشجویان متحصن بوشهر در نامه ای به مسلمانان و مبارزان جهان اسلام تاکید کردند:ما جوانان مسلمان ایران به تاسی از این کلام رسول‌الله که: "من اصبح و لم یهتم بامورالمسلمین لیس بمسلم " اهتمام به امور برادران مسلمان را وظیفه دینی خود می‌دانیم. همانگونه که امام خمینی(ره) فرمودند: " ما باید در ارتباط با مردم جهان و رسیدگى به مشکلات و مسائل مسلمانان و حمایت از مبارزان و گرسنگان و محرومان با تمام وجود تلاش نماییم.

دانشجویان ادامه دادند: و این را باید از اصول سیاست خارجى خود بدانیم. ما اعلام مى‏کنیم که جمهورى اسلامى ایران براى همیشه حامى و پناهگاه مسلمانان آزاده جهان است و کشور ایران به عنوان یک دژ نظامى و آسیب‌ناپذیر نیاز سربازان اسلام را تأمین و آنان را به مبانى عقیدتى و تربیتى اسلام و همچنین به اصول و روش‌هاى مبارزه علیه نظام‌هاى کفر و شرک آشنا مى‏سازد.

دانشجویان متحصن در ادامه این نامه خاطر نشان کردند: ما جوانان انقلابی ایران اسلامی، از رصد نمودن خیزش‌های الهی شما غافل نبوده با قاطعیت اعلام می‌کنیم: "در هر زمانی که شرایط برای مبارزه با طواغیت و قبطیان برای ما فراهم شود به رهبری مولامان، امام خامنه‌ای در کنار شما و دوشادوش‌تان در جبهه حق علیه باطل، از نثار جانمان نه تنها دریغ نخواهیم کرد بلکه برای آن روزشماری می‌کنیم.

همزمان با این اتفاقات صد ها دانشجوی دیگر( که به دلیل محدودیت ظرفیت شناور ها نتوانسته بودند سوار شوند) در محل مصلای نماز جمعه حضور یافتند. دانشجویان با  ابراز اطاعت و فرمانبرداری نسبت به جایگاه ولایت و نائب بر حق امام زمان (عج) ، شعار هائی را در دفاع از ملت های انقلابی منطقه و نیز آمادگی خود برای اجرای فرامین مقام معظم رهبری ، اعلام کردند.

در ادامه آیت الله صفائی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر ، در خطبه های نماز جمعه به قدردانی از تحصن دانشجویان و طلاب پرداخته و حمایت خود را از ملت های مظلوم منطقه اعلام داشت .

محسن محسنی بازدید : 236 یکشنبه 04 اردیبهشت 1390 نظرات (0)


چریغ- جدایی نادر از سیمین، یک فیلم حکومتی است! فیلم منتخب جشنواره فجر که برنده چندین سیمرغ شد، اما مثل اینکه عده ای عادت دارند که نان حکومت را بخورند و ژست اپوزوسیون بگیرند… کلیپ مربوط به خبر را در بخش زیر می توانید دانلود کنید     دانلود کلیپ مربوطه
|  

چریغ- جدایی نادر از سیمین، یک فیلم حکومتی است! فیلم منتخب جشنواره فجر که برنده چندین سیمرغ شد، اما مثل اینکه عده ای عادت دارند که نان حکومت را بخورند و ژست اپوزوسیون بگیرند…

کلیپ مربوط به خبر را در بخش زیر می توانید دانلود کنید

 

 

دانلود کلیپ مربوطه

محسن محسنی بازدید : 295 یکشنبه 04 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

در پیام هکر های ایرانی که در سایت های هک شده به زیان فارسی و انگلیسی قرار داده اند اینگونه آمده است : پشوای شهادت طلبان حضرت امام خمینی (ره) : اسرائیل باید از صفحه روزگار حذف شود.




هکران مسلمان ایرانی در پاسخ به جنایات رژیم غیر قانونی صهیونیستی و همکاریهای این رژیم در سرکوب انقلاب های منطقه بخصوص سرکوب مردم مظلوم بحرین . لیبی و یمن اقدام به حمله ای گسترده به سایت های این رژیم نموده و تعداد 114 سایت مهم این رژیم غیرقانونی را هک نمودند.

این گروه چندی پیش اقدام به هک تعدادی از سایت های سعودی و انگلیسی نموده بود.

در پیام هکر های ایرانی که در سایت های هک شده به زیان فارسی و انگلیسی قرار داده اند اینگونه آمده است : پشوای شهادت طلبان حضرت امام خمینی (ره) : اسرائیل باید از صفحه روزگار حذف شود.

همچنین هکران ایرانی به انگلیسی جمله هولوکاست دروغ بزرگ را در بالای این سایت ها قرار داده اند.


 


لیست سایت های مورد حمله در ذیل آمده است : 

http://writers.org.il/
http://chernomisova.nesco.co.il/anti.htm
http://www.inlight.org.il/anti.htm
http://shahal.org.il/images_att/
http://www.hm1999.co.il/anti.htm
www.ady-kaplan.co.il
www.aran-rd.com
www.i-law.co.il
www.azimutherapy.com
www.balirom.com
www.beautyli.com
www.bepex.co.il
www.catalyst-fund.com
www.danziger-discus.com
www.danziger.co.il
www.freephonetracer.com
www.girlandrat.com
www.goody.co.il
www.heichal-rishon.co.il
www.high-tech-park.com
www.kaplex.com
www.lincolnlines.com
www.linkuglobal.com
www.linkuglobal.com
www.mghnests.com
www.million-stars.com
www.nanonics.co.il
www.navasemel.com
www.orlite-aerospace.com
www.orlite-cabinets.com
www.orlite-defense.com
www.orlitemilitary.com
www.phone.addresses.com
www.polymer-g.com
www.polymer-g.com
www.polynum-insulation.com
www.polyphane.com
www.priganholdings.com
www.profslw.com
www.reversephone.theyellowpages.com
www.rto.co.il
www.tamar.co.il
www.testimony-theatre.org
www.thinkingchinese.com
www.thinkingchinese.com
www.torahtyping.com
www.uziy.co.il
www.web.mayanot-hasharon.co.il
www.ackerstein.co.il
www.apnano.com
www.index.joomini.com
www.aran-rd.com
www.bactochem.co.il
www.barzelan.co.il
www.bepex.co.il
www.cakes4u.co.il
www.cargal.co.il
www.catalyst-fund.com
www.chromat.co.il
www.cinemaclass.co.il
www.danziger-discus.com
www.danziger.co.il
www.deadsea-health.org
www.deadsea.co.il
www.denisra.co.il
www.direxgroup.com
www.edut.org.il
www.forest.co.il
www.galcon.co.il
www.goody.co.il
http://www.joomini.com
www.heichal-rishon.co.il
www.ingl.co.il
www.initiamed.com
www.interdan.com
www.kaplex.com
www.koffolk.co.il
www.lincolnlines.com
www.linkuglobal.com
www.medela.co.il
www.million-stars.com
www.mtpt.co.il
www.nanonics.co.il
www.orlite.co.il
www.orlite.com
www.palad-pipes.com
www.parlament.co.il
www.polymer-g.com
www.polynum.co.il
www.polyphane.com
www.polysack.com
www.prostatitistherapy.com
www.prostatitistherapy.de
www.quickwin.co.il
www.rogovin.co.il
www.rto.co.il
www.springfestival.co.il
www.sprinkler.co.il
www.stki.info
www.suron.co.il
www.suron.com
www.syfan.co.il
www.tamar.co.il
www.tarom.co.il
www.tav-tech.com
www.telematics-wireless.com
www.uziy.co.il
www.xenia.co.il
www.yiddishpiel.co.il
www.zliond.com
www.xenia.co.il
www.deadsea-health.org



بی باک

محسن محسنی بازدید : 198 یکشنبه 04 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

پیرمرد، با وجود تخریب مسجد هنوز هم بر آوار مسجد نماز می خواند ...

 

به دنبال سرکوبی قیام اخیر مردم بحرین، نیرو های امنیتی بحرین با پشتیبانی اشغالگران سعودی دست به تخریب مساجد و امکان مقدس شیعیان و سوزاندن قرآن ها زده اند.

این اقدام اهانت آمیز با اعتراض گسنرده مردم بحرین و مسلمانان منطقه روبرو شده است. اما مسلمانان بحرین هنوز بر خرابه های مساجد نماز می خوانند، از جمله ی این موارد تصاویر پیرمردی است که در میان آثار به جا مانده از مسجد امام صادق (ع) در منطقه نویدرات نماز می گذارد.

این تصاویر در شبکه های اجتماعی بحرین منتشر شده و با استقبال کاربران اینترنتی مواجه شده است.

 

 

 

 

پانا

 

محسن محسنی بازدید : 167 یکشنبه 04 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

مردم بحرین که به وحشیانه ترین شکل ممکن به دست مزدوران رژیم آل خلیفه سرکوب می‌شوند، از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران درخواست کردند تنگه هرمز را به روی رژیم بحرین مسدود کند.



فعالان اینترنتی بحرینی در نظرسنجی ها و مطالب خود طی روزهای اخیر با تأکید بر ضرورت دفاع عملی از مردم مظلوم این کشور توسط آزادیخواهان جهان، با بیان اینکه ملت بحرین خواهان آن است که جمهوری اسلامی ایران به عنوان برترین حامی مظلومان جهان، صرفاً به محکوم کردن لفظی تجاوزها و تعدی‌های رژیم آل خلیفه در تخریب مساجد و اماکن مقدس و سرکوب و بازداشت و شکنجه این ملت در رسانه‌ها اکتفا نکند،‌ خواستار اقدام عملی جهت حمایت از ملت بی‌دفاع بحرین شدند.
در این درخواست آمده است: ملت مظلوم بحرین از جمهوری اسلامی ایران می خواهد، تنها برای یک هفته تنگه استراتژیک هرمز را بر روی رفت و آمد کشتی‌های بحرینی ببندد تا ظرف این مدت شاهد فروپاشی و سقوط اقتصاد بحرین و تمام کشورهای عرب حوزه خلیج فارس باشد.
این درخواست در ادامه می‌افزاید: از آنجا که تنگه هرمز، گلوگاه استراتژیک و حیاتی عبور کشتی‌های تجاری و بازرگانی کشورهای عرب حوزه خلیج فارس و بحرین است، بستن آن به روی این کشورها و رژیم آل خلیفه می‌تواند، اهرم فشاری بر روی رژیم بحرین تشکیل دهد و عبور کشتی‌های این رژیم از این تنگه را منوط به بیرون نمودن نیروهای سپر جزیره از این کشور و آزادی زندانیان بی‌گناه و عدم تعرض به اماکن مقدس و تحقق خواسته‌های برحق ملت مظلوم بحرین نماید.
در این درخواست تأکید شده است: بی‌شک این اقدام جمهوری اسلامی ایران نه تنها رژیم بحرین که آمریکا و انگلیس را نیز تحت فشار قرار خواهد داد، چون آنها نیز درخواهند یافت که بسته شدن این تنگه استراتژیک به منافع آنها در منطقه چه ضرباتی وارد می‌کند.






مشرق
محسن محسنی بازدید : 211 یکشنبه 04 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

اینجانب اصغر وصالی سرباز الله برای جنگ با کفار عازم غرب می گردم، خواهشمندم امام را تنها نگذارید.



سردار شهید وصالی به سال 1329 در منطقه دولاب تهران به دنیا آمد که به دلیل تقارن میلادش با ماه محرم نامش را علی اصغر گذاشتند.
وی در سال های جوانی توانست با مشقت فراوان از ایران خارج شده و دوره‌های چریکی را در میان مبارزان فلسطینی طی کند. سپس به ایران آمد و زندگی مخفی خود را شروع نمود اما سرانجام توسط عوامل رژیم طاغوت بازداشت شد.
او در دادگاه به دوازده سال زندان محکوم شد و در اواخر سال 56 پس از طی پنج سال و نیم حبس، از زندان آزاد شد.
با پیروزی انقلاب، علی اصغر انتظامات زندان قصر را تشکیل داد و در سال 59 وارد تشکیلات نوپای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد و از بنیانگذاران اصلی بخش اطلاعات سپاه گردید مدتی فرماندهی بخش اطلاعات خارجی را نیز بر عهده گرفت.
روحیه علی اصغر به هیچ وجه با امور اداری و ستادی سازگار نبود و به همین دلیل مسوولیت خود را در ستاد کل سپاه رها کرده و به جبهه غرب شتافت تا به نبرد رویارو با ضدانقلاب و متجاوزین بعثی بپردازد. او و گردان تحت امرش در سخت ترین جبهه های غرب کشور خوش درخشیدند و جمع قابل توجهی از آنان به شهادت رسیدند. نیروهای تحت امر «علی اصغر وصالی» به دلیل بستن دستمال سرخ بر گردن هایشان به «گروه دستمال سرخ ها» شهرت داشتند .(وجه تسمیه این گروه به شهادت یکی از اعضای جوان آن باز می گردد.او به هنگام شهادت ، لباسی سرخ بر تن داشت که همرزمانش به عنوان یادبود وی ، تکه هایی از لباس او را بر گردن بستند و عهد کردند که تا گرفتن انتقامش ، آن را از خود جدا نکنند)
روز تاسوعای سال 1359 تصمیم گرفته شد عملیاتی برای روز عاشورا تدارک دیده شود.
حوالی ظهر عاشورا،علی اصغر در تنگه حاجیان از ناحیه سرمورد اصابت گلوله قرار گرفت و بر اثر همین جراحت ، مصادف با چهلمین روز شهادت برادرش اسماعیل به شهادت رسید.
پیکر پاک شهید اصغر وصالی تهرانی فرد در قطعه 24 بهشت زهرای تهران در کنار برادرش و در میان یارانش (گروه دستمال سرخ‌ها) به خاک سپرده شد.


*آنچه خواهید خواند قسمتی از وصیت نامه شهید اصغر وصالی، فرمانده گروه دستمال سرخ ها است.

«اینجانب اصغر وصالی سرباز الله برای جنگ با کفار عازم غرب می گردم، خواهشمندم امام را تنها نگذارید و یک سوم از آنچه از مال دنیا دارم برای نماز و روزه من که قضا شده است، خرج کنید. امام را حتماً یاری کنید. انقلاب را تنها نگذارید.»

 

 

محسن محسنی بازدید : 257 یکشنبه 04 اردیبهشت 1390 نظرات (0)
http://www.aryanews.com/Pbl/..UpLoadsPictureAhmadiNejad01�9.jpg



سفر اخیر رییس جمهور به کردستان با حاشیه هایی همراه شد.

به گزارش پانا نودمین سفر و جلسه استانی هیات دولت به کردستان با حاشیه های جالبی همراه بود که در ذیل به بخشی از آن اشاره می شود:

*احمدی نژاد در بدو حضور خود در ورزشگاه و در جمع مردم کردستان دعا کرد که باران ببارد تا گرد و غبار از این شهر برود و همان شب باران آمد.

*مجری برنامه دیدار منتخبین و مدیران استان با یک شعر دوبیت فارسی و کردی رییس جمهور را دعوت به سخنرانی کرد: "سلامی چو بوی خوش آشنایی / سلامی چو گل بر شما گلزار * سه روک کوماری شیران / به خیر بیت بو کوردستان"

*رییس جمهور در برنامه مدیران و منتخبان استان با بیان اینکه باید عاشق مردم باشید و اگر آنها مشکل پیدا کردند شما نباید خوابتان ببرد گفت: فکر کنید در وسط جلسه همسرتان زنگ زده و گفته بچه مریض است یا دست حاج خانم سوخته آیا فکرتان در جلسه خواهد ماند؟ پس عاشق مردم باشید تا مشکل آنها را برطرف نکردید نخوابید.

*در همین حال احمدی نژاد به خاطره دانشگاه رفتن خود اشاره کرد و گفت: در زمان دانشگاه دوستان ما را برای کوهنوردی دعوت کردند و از شب قبل رفتیم خانه یکی از دوستان. ایشان برای ما غذا نان و سرکه آوردند ما گفتیم این چیه و ایشان گفت می خواهم همیشه همراه مستضعفین جامعه باشم و آنها را به درستی درک کنم. انقلاب شد و پست ها را تقسیم کردند الان نمی دانم حساب ایشان چند تا صفر دارد و تا فرصت پیدا کرد زیرو رو شد. چندی پیش به او پیام فرستادم که آن رفتارها کجا و رفتارهای امروز کجا.

*در آخر جلسه برخی از مدیران و حضار چند سوال از رییس جمهور پرسیدند که یک دختر جوان از ایشان پرسید که آقای احمدی نژاد می دونید این مدیرانی که اینجا نشستند چقدر زمین ها را به نام خود می کنند و در حساب دخترانشان ۵۰۰ میلیون تومان وجود دارد و ماشین های کمتر از ۲۰۰ میلیون سوار نمی شوند. شما چگونه انتظار داری که عاشق مردم باشند. رییس جمهور به آن دختر گفت شما این موارد را به نوعی (مسئول مراسمات دفتر رییس جمهور) بگویید، چون همه می دانند که من اهل پیچاندن گوش ها و قطع کردن دست ها از بیت المال هستم.

*در پایان نودمین جلسه استانی هیات دولت به دلیل بارش باران برخی وزرا همچون بختیاری بر سر خود پلاستیک کشید و سوار ماشین شد.

*سعید لو در پاسخ به خبرنگاری که پرسید شما با توجه به باخت امشب پیروزی آیا مدیر عاملی برای این باشگاه تعیین نمی کنید، پاسخ داد: مگر بازی امشب بود؟! کاشانی مگر بد کار می کنه، بذار کارشو بکنه.

*محمدی زاده (رییس سازمان محیط زیست) به سعیدلو گفت بیا برگردیم تهران تا امشب در خانه هایمان باشیم. سعیدلو گفت پرواز های امشب لغو شده است. محمدی زاده گفت که بیا با ماشین برویم و تو راه ۵ ساعت می خوابیم که سعیدلو پاسخ داد که هوا بارونی خطرناکه.






جهان

محسن محسنی بازدید : 173 یکشنبه 04 اردیبهشت 1390 نظرات (0)
http://www.egynews.net/wps/wcm/connect/90098d0043848094bb78ffaae3635057/Thumbmail2010-08-04+10:56:32.812X.jpg?MOD=AJPERES
مفتی الازهر خیزش های اسلامی منطقه را نتیجه دخالت های ایران دانست و از مسئولان جمهوری اسلامی ایران خواست از آنچه كه وی «فتنه انگیزی» در كشورهای اسلامی می داند، دست بردارند!
احمد محمدالطیب كه با حكم حسنی مبارك دیكتاتور مخلوع مصر به سمت مفتی اعظم الازهر منصوب شده است در جریان انقلاب اسلامی مردم مصر و اعتراض آنان به سرسپردگی حسنی مبارك به اسرائیل، طی سخنانی كه از تلویزیون دولتی مصر پخش شد، انقلابیون را «فتنه گر»! نامیده و ضمن حمایت از حسنی مبارك، هرگونه اعتراض به حاكمیت وی را «حرام»! دانسته بود! وی بعد از فرار حسنی مبارك از قاهره با اعتراض شدید مردم مسلمان مصر روبه رو شد كه به وی لقب «خاخام الازهر» داده بودند و قصد برخورد شدید با وی را داشتند كه با وساطت برخی از اعضای برجسته اخوان المسلمین از حمله به وی منصرف شدند.
«محمدالطیب» به هنگام محاصره مردم غزه و قتل عام آنها از سوی رژیم اشغالگر قدس در جریان جنگ 22 روزه نه فقط علیه اسرائیل و به حمایت از مردم مظلوم غزه موضعی نگرفت بلكه به درخواست مردم مصر برای تشویق حسنی مبارك به گشودن گذرگاه رفح و ارسال آذوقه و دارو برای مردم غزه نیز پاسخ منفی داده بود. محمد الطیب مفتی اعظم الازهر در برخی از ملاقات های حسنی مبارك با رابرت گیتس وزیر دفاع آمریكا و نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی حضور داشته است.
گفتنی است این روزها، شیخ الازهر و آخوندهای وهابی دربار آل سعود به علت همراهی با دیكتاتورهای حاكم بر كشورهای اسلامی با اعتراض شدید ملت های مسلمان روبرو هستند و اظهارات اخیر «محمدالطیب» یا به قول جوانان مسلمان مصری «خاخام الازهر»! را می توان آخرین دست و پا زدن آخوندهای درباری منطقه تلقی كرد.

محسن محسنی بازدید : 199 یکشنبه 04 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

محمد جواد رمضانی: آخرین روزهای سال 2010 در حالی که اروپا کم کم به سوی برگزاری جشن های سال نو میلادی می رفت، دانشجویان انگلیسی در اعتراض به افزایش شهریه دانشگاه ها تظاهرات عظیمی به راه انداختند، این اعتراضات تا تسخیر دفتر حزب کار نیز پیش رفت و تصاویر و فیلم های منتشر شده آن زمان به خوبی گویای اوج خشم دانشجویان از این اقدام دولت بود. نخست وزیر انگلیس در پاسخ طرح ریاضت اقتصادی را برای این کشور و حفظ آینده انگلیس لازم دانست.

 

A5F9CB6D1F073AC71BFC9DB85D.jpg

 

سازمان های حقوق بشری هیچ کدام در مورد شلیک پلیس از فاصله نزدیک به دانشجویی که روی ویلچر مشغول اعتراض بود، پاسخی ندادند و این اقدام دانشجویان با سرکوب پلیس و دستگیری های گسترده خاموش شد.

 

موج دوم اعتراض‌های کارگری نیز در سال 2011 ادامه داشت و بحران بیکاری، اعتصاب صاحبان کامیون ها و وسایل حمل و نقل عمومی و رکود اقتصادی این کشور را فراگرفت؛ این بار نیز پارلمان کمکی به مردم نکرد.

 

موضوع جالب توجه دیگر که این روزها در شبکه های ماهواره ای غرب به ویژه بی‌بی‌سی هم‌وزن کشتار مردم لیبی و بحرین به آن پرداخته می شود، این است که ویلیام شاهزاده انگلستان قرار است روز ۲۹ آوریل ۲۰۱۱ در کلیسای Westminster لندن با نامزدش کیت میدلتن ازدواج کند. این دو که نزدیک به 10 سال با یکدیگر بوده اند، از خاطرات‌شان در کشورهای آفریقا و تعطیلات و حلقه نامزدی‌شان می گویند و رسانه ها نیز با آب و تاب فراوان به آن می پردازند.

 

اما حاشیه های این مراسم نیز جالب توجه است. از جمله اینکه یکی از مقام‌های سلطنتی اظهار کرده است که خانواده‏ سلطنتی و خانواده میدلتن هزینه‏ها‏‏ی جشن، پذیرایی‏ و ماه عسل را به عهده خواهند گرفت، اما سایرهزینه‏ها مثل تامین حفاظت و امنیت از محل مالیات‏ها پرداخت خواهد شد.

 

به نوشته روزنامه دیلی میل لندن، تأمین امنیت مراسم ازدواج نوه ملکه یکی از گران‌ترین عملیات های امنیتی دولت انگلیس است که حدود 20 میلیون پوند برای مالیات دهندگان هزینه ناقابل در بر خواهد داشت. این مراسم به دلیل ترس از اعتراض عمومی مردم تحت تدابیر شدید امنیتی در لندن برگزار خواهد شد. ماموران پلیس و نیروهای ضدتروریسم انگلیس از 20 آوریل عملیات گسترده‌ای را برای بازرسی و کنترل امنیتی خیابان های محل عبور کاروان عروسی در مرکز لندن آغاز کرده اند.

 

در این عملیات، تمام جوی های آب و فاضلاب، چراغ های راهنمایی، پارکومترها و دیگر تجهیزات شهری مورد بازرسی دقیق ماموران چک و خنثی سازی پلیس قرار می گیرد تا جلوی هرگونه خراب‌کاری و حمله احتمالی گرفته شود.

 

حاشیه دیگر اینکه روزنامه "سان" انگلیس نوشته است، در آستانه برگزاری مراسم ازدواج شاهزاده و نامزدش، مردم شهر بریستول با برگزاری تظاهرات گسترده‌ای به افتتاح سی و یكمین شعبه از فروشگاه‌ زنجیره‌ای "تسكو" اعتراض كردند. در این تظاهرات كه با ورود پلیس و نیروهای ویژه ضد شورش به خشونت كشیده شد، هشت افسر پلیس زخمی شدند و شمار زیادی از مردم نیز به بیمارستان انتقال یافتند. شاهدان از پرتاب كوكتل مولوتوف و سنگ و چوب به سوی فروشگاه تسكو و پلیس خبر دادند.

 

با این حال، در زمانی که کشوری مدعی دموکراسی و جمهوریت است، حکومت سلطنتی چه فلسفه ای می تواند داشته باشد؟ هزینه های هنگفت تشریفات و مخارج ملکه و خانواده اش که توسط مالیات دهنده ها تامین می شود در شرایطی که مردم به خاطر اندکی اعتراض در افزایش مالیات سرکوب می شوند، مسئله ساده ای است که طبعا مثل سایر سیاست های دوگانه غرب با تبلیغات و فرافکنی در مورد کشورهای دیگر مخفی می ماند. نمونه این حکومت های پادشاهی در کشورهای حاشیه خلیج فارس نیز تبدیل به یکی از اصلی ترین مسائل مردم شده است. خاندانی که بخش عمده ای از ثروت کشور را در انحصار خود دارند و سایر مردم را از حداقل رفاه و یا آزادی های متداول محروم می کنند.

 

روزنامه های انگلیسی در حالی از دیکتاتوری و حکومت پادشاهی قذافی می نویسند که خود نیز این دیکتاتوری را به شیوه مدرنی اجرا می کنند. بقای سلطنت قذافی با گلوله ادامه داشته و در انگلیس با تبلیغات اما تفاوت ماهوی در این دو مشاهده نمی شود. جالب توجه اینجاست که کشوری مثل دانمارک نیز که همراه با ناتو مشغول بمباران لیبی است دارای حکومت پادشاهی است.

محسن محسنی بازدید : 210 یکشنبه 04 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

هشدار آیت الله مصباح یزدی نسبت به جریان نفوذی در دولت که مشابه شیوه‎های فرماسونری اقدامات نفوذی خود را سامان داده‎اند، موجب شد تا روزنامه جمهوری اسلامی که تحت مدیریت مسیح مهاجری به تریبون هاشمی رفسنجانی تبدیل شده است، در مطلبی به قلم یکی از اعضای حلقه سروش محلاتی و یکی از شاگردان شیخ یوسف صانعی که خود را از شاگردان آیت الله مصباح معرفی کرده است، به این استاد شجاع حوزه‎های علمیه حمله کند.

 

287.jpg

 

به گزارش رجانیوز، روزنامه جمهوری اسلامی در مقاله‎ای به قلم "مهدی پور حسین" از شاگردان آقای صانعی و از اعضای محفل سروش محلاتی و سید ضیاء مرتضوی (اصلی‎ترین حامیان فتنه 88 در قم) با اشاره به اینکه نگارنده متن، زمانی  به موسسه آیت الله مصباح یزدی رفت و آمد داشته است، این رفت و آمد را بهانه‎ای قرار داده است تا با به آیت الله مصباح به دلیل هشدار اخیر او حمله کند.

 

پورحسین با اشاره تلویحی نسبت به تاثیر غیرقابل انکار تلاش‎های آیت‌الله مصباح و موسسه امام خمینی(ره) در پیروزی گفتمان جریان انقلاب در انتخابات ریاست جمهوری 84 از رئیس مؤسسه به دلیل این حمایت انتقاد کرده و ایشان را مسئول نفوذ جریان انحرافی در دولت قلمداد می‎کند.

 

نویسنده روزنامه جمهوری اسلامی برای اینکه ثابت کند آیت الله مصباح یزدی و همفکرانش مسئول وضعیت به وجود آمده هستند، مواردی را طرح کرده است که همگی نشان‎دهنده حمایت آیت‌الله مصباح از جریان انقلابی در انتخابات گذشته و نقش موثر ایشان در استقرار دولت نهم است.

 

این مقاله ترجیح داده است تا تلاش‎های سیاسی استاد مصباح و جریان همفکر ایشان را در پایان دوره اصلاحات برای پیروزی جریان انقلابی تنها به دلیل نگرانی او از افزایش بی‎بند و باری در جامعه قلمداده کرده و به بحران اشرافیت‎زدگی مدیران جمهوری اسلامی، رواج فساد اداری و زوال روحیه خدمت‎گذاری و نوکری مردم و گسترش روحیه نگاه ارباب رعیتی به مردم که در دوره کارگزاران و اصلاحات به یک بحران جدی برای انقلاب اسلامی تبدیل شد، کوچک‌ترین اشاره‎ای نكند.

 

وی با یادآوری حمایت‎های استاد مصباح از این جریان که با  شکست جریان اشرافی نیز همراه بود، از هشدار اخیر ایشان به دولت ابراز تعجب کرده و می‎نویسد: «به‌راستی آن فراز عرشی و این فرود فرشی چگونه ممكن است؟!» این در حالی است که حمایت‎های آیت الله مصباح یزدی در این دوره از دولت انقلابی در مقابل حمایت‎های رهبر معظم انقلاب اسلامی به دلیل احیای آرمان‎ها و ارزش‎های انقلاب اسلامی در داخل و خارج از کشور توسط این دولت غیرقابل مقایسه بود.

 

در نهایت نیز این نویسنده با انتقاد از آیت‌الله مصباح و مؤسسه امام خمینی(ره) اعلام کرده است که چرا تا کنون از انحرافات در دولت انتقاد نشده است. این در حالی است که نشریه پرتو به‌عنوان ارگان این مؤسسه و همچنین شخص  آیت الله مصباح یزدی به عنوان یکی از پرچمداران و اولین منتقدین نسبت به جریان نفوذی در دولت به حساب آمده و می‎آیند.

 

این در حالی است که مبنای هشدار آیت الله مصباح یزدی نگرانی از نفوذ جریان منحرف مذکور و انحراف دولت از رویکردهای انقلابی و ارزشی است که این دولت بر مبنای آن شکل گرفته و به نفی بسیاری از جریان‌های منحرف و رسوخ کرده در بدنه انقلاب پرداخت.

 

به‌نظر می‌رسد نویسنده در نوشته خود تلاش کرده است تا با گره زدن جریان نفوذی در دولت احمدی‎نژاد با جریان اصیل انقلابی که دولت مکتبی نهم از دل آن برآمد، به نوعی کل جریان مذکور را که در فتنه 88 موفق به شناسایی و حذف جریان‌های منافق صفت درون انقلاب و شناساندن آنها به جامعه به‌ویژه در حوزه‎های علمیه شد، زیر سوال برده و تلاش کند تا جریان حذف شده مذکور را به گود رقابت سیاسی بازگرداند.

 


این در حالی است که به برکت فتنه دوست و دشمن در سال 88 جریان انقلابی مذکور به خوبی ظرفیت‎های خود را شناخته است و در آینده سیاسی ایران خواه با احمدی‎نژاد و خواه بدون وی نقش تعیین کننده‎ای را نفیا و ایجابا ایفا خواهد کرد.

 


گفتنی است محفل سروش محلاتی و سید ضیا مرتضوی یکی از اصلی‌ترین محافل حامی فتنه 88 در قم به شمار می آید که پس از اعتراض‌های طلاب انقلابی در قم تعدادی از اعضای این محفل از مراکز حساس مدیریتی در حوزه های علیمه قم برکنار شدند.

 

محسن محسنی بازدید : 227 یکشنبه 04 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

یك سایت ضدانقلاب و حامی فتنه به‎نقل از فائزه هاشمی رفسنجانی اهانت و فحاشی‌هایی را درباره مسئولان اجرایی كشورمان منتشر كرد.

 

A0697080.jpg

 

به گزارش فارس، سایت ضدانقلاب و حامی فتنه "روز آن‎لاین " در گفت‌وگویی كه از فائزه هاشمی رفسنجانی منتشر كرده نوشته است كه فائزه هاشمی مسئولان اجرایی كشور را عده‌ای اراذل و اوباش و لات و رجّاله خوانده است.



فائزه هاشمی كه گویا به بهانه توهین‌های یك فرد به وی، در این گفت‌وگو شركت كرده، خود گوی سبقت را از نامبرده ربوده و گفته است: "در زمان شاه این شعبان بی‌مخ و دار و دسته‎اش بودند كه مثل همین اراذل و اوباش با رفتار وحشیانه و جمع كردن رجّاله‌ها و لات‌ها، با مخالفان خودشون برخورد می كردند. حالا هم متاسفانه همون ادبیات و همون روش با نام اسلام، انقلاب، دفاع از ارزش‌ها و این حرفها انجام می‎شه. اداره مملكت الآن با همین رجّاله‌ها و اراذل و اوباش است. آدم چی می‏تونه به این جریان بگه و چه انتظاری می‎تونه داشته باشه؟ "



فائزه هاشمی تا این لحظه سخنانی را كه به نقل از وی در سایت‌های ضدانقلاب منتشر شده تكذیب نكرده است.

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • سلام هموطن

    آمار سایت
  • کل مطالب : 180
  • کل نظرات : 67
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 44
  • بازدید امروز : 204
  • باردید دیروز : 49
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 588
  • بازدید ماه : 945
  • بازدید سال : 2,356
  • بازدید کلی : 66,602